cherokee 2.5

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
MarkM
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: T Dets 18, 2007 1:05 am
Asukoht: Viljandi

cherokee 2.5

Postitus Postitas MarkM »

tervist!
tahtsin kysida et mida arvate sellest autost.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

2kki oskate 6elda mis tal umbes kyttekulu v6ib olla ,kuidas liigub ja kas metsas kannatab k2ija? tean kyll et 4.0 parem ja v6imsam aga olen just sellest isendist huvitatud :D
Viimati muutis MarkM, K Sept 10, 2008 5:48 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Naljakas, et Sport on sellel taha pandud

4,0 kütusekulu ei ole nõrganärvilistele. 2,5 pidada peaaegu samasse auku olema.
Ikka saab metsas käia. Mäest alla, siis üles (või siis mitte)
Tegelt ei jaksa ka 4.0 ka alati rattaid piisavalt kiiresti ringi ajada :twisted:
Puudub nelivedu tavaoludesse (pole keskdifrit)

Ikka kordan üle: hea ost on Chero 4,0 AT kastiga, aastast 1992.....

urmas@unistab kahest 4-pakist kapoti all :inct
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
MarkM
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: T Dets 18, 2007 1:05 am
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas MarkM »

urmas kirjutas:Naljakas, et Sport on sellel taha pandud

4,0 kütusekulu ei ole nõrganärvilistele. 2,5 pidada peaaegu samasse auku olema.
Ikka saab metsas käia. Mäest alla, siis üles (või siis mitte)
Tegelt ei jaksa ka 4.0 ka alati rattaid piisavalt kiiresti ringi ajada :twisted:
Puudub nelivedu tavaoludesse (pole keskdifrit)

Ikka, kordan üle: hea ost on Chero 4,0 AT kastiga, aastast 1992.....

urmas@unistab kahest 4-pakist kapoti all :inct

mism6ttes puudub nelivedu tavaoludes?
et nagu pidevalt neliveoga s6ita ei saa v vms?
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Just.
Tagavedu. Kiire nelivedu ja aeglane nelivedu on keskdifrita. Kruusateel ja talvel jäävad neliveo mõnud saamata. Saaks ju ka, aga tehnika lõhkumise hinnaga.
Variant on pagaldada 242 vahekast. 3000-4000 kasti eest, töö peale.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
MarkM
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: T Dets 18, 2007 1:05 am
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas MarkM »

yhes6naga pole seda m6tet osta siis kui tahaks sellega metsa jne mudasse minna? :?
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

MarkM kirjutas:yhes6naga pole seda m6tet osta siis kui tahaks sellega metsa jne mudasse minna? :?
Mudasse saab, kõva pinnaga metsateel tagaveoga, mis on ju kah lõbus :D
Pigem on selle auto hädad tema mootoris.
Kuid see on juba minu arvamus. Las räägivad need, kes 2,5-se manuaaliga "Sina" peal.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

Postitus Postitas atdoom »

urmas kirjutas:Just.
Tagavedu. Kiire nelivedu ja aeglane nelivedu on keskdifrita. Kruusateel ja talvel jäävad neliveo mõnud saamata. Saaks ju ka, aga tehnika lõhkumise hinnaga.
Variant on pagaldada 242 vahekast. 3000-4000 kasti eest, töö peale.
no vast nii lahja see lukus keskdifriga kast ka ei ole... ta on ikka möledud seda koormust kannatama... metsas, kruusal , talvel libedaga...
Asfaldil, sõita sellega ei tohiks (või loe hea haarduvusega teel)!!!

Aga mina vast enam lahja mootoriga maasturit ei osta...

Andres (optimist, sõidan metsas, vajadusel kruusal ja talvel libedaga... kinnise keskdifriga... mulle sobib)

Ah jaa... minu arust usakad manuaalkaste teha ei oska...

Ja ikkagi kokkuvõttes Urmasega nõus:)... hea on ikka 4liitrit, automaat kast ja (parema valikuga) vahekast 242 :thumb:
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
nohik
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: L Dets 16, 2006 11:11 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nohik »

Ole hea ja kasuta ostingut. 2,5 liitristest cherodest ja wrangleritest siin pikalt juttu olnud. Lühidalt öeldes ei suuda mõelda ühelegi plussile, miks peaks keegi eelistama 2,5 liitrist 4 liitrisele. Ise sai pea kaks aastat 2,5 wrangleri rooli keeratud kütusekulu alla 15 liitri sajale on unistus ( kui sa ei sõida siledate linnarehvidega ja taganttuulega), mootor on uimane ja jõuetu. Kui sa ei osta teda igapäevaautoks ja pole ennast haigeks unistanud just 2,5 liitrisest, siis soovitan heaga valida tsipa janusem, aga see eest töökindlam 4,0 mootoriga isend. Ainuüksi kasutatud varuosad on põhjuks miks 4 liitrise poole vaadata. Otsi vanad teemad üles, loe läbi ja kui veel küsimusi, siis tulista julgesti.

Madis
Kasutaja avatar
leek
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: E Apr 04, 2005 12:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas leek »

oman ise 2,5l motoga cherot võiks olla muidugi 4,0 aga keegi peab lahjema motoga kah kulgema!
1,5t järelkäru suudab vedada küll aga kohalt minek on vaevaline.
kui manuaalkast p***e läheb siis vahetad korvid,kettad ja survelaagrid ära ja ok.autom.kasti puhul see remo oleks kallim!
varuosadest siis 4,0-i pealt sobib veepump,radiaator,termostaadikorpus võimalik et veel midagi.samuti peaks 2,5l moto olema suht töökindel kuna 4,0l plokk on temast edasi arendatud ehk siis lisatud 2silindrit
4vedu saad kasutada pehmel pinnasel-kõval asfaltil pole soovitatav.
eksta natsa uimane on küll aga elad selle üle!
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Võta ikka 4,0 . See 2,5 l mootor onn ikka väga mannetu jupp .
Śoovitan seepärast , et sõitsin kah Wraga 1,5 kuud .
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
jeebu
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: T Nov 06, 2007 5:22 pm
Asukoht: Soome

Postitus Postitas jeebu »

mul oli ka 2,5 kunagi, aga peale kuuajalist kulgemist vahetasin 4,0 vastu välja, automaadiga ikka mõnusam ja minek parem ja usun et kui uuesti jeebi ostan siis ikka 4,0 ja minuarust see sõidumõnu kompeseerib selle suhtväikse küttekulu erinevuse ja arvestades et eestis juba diisel kallim kui bens ja diislil hooldused kallimad kui bensukal siis pole erilist mõtet ültse diislit pidada kui just kuskilt rekkamehekäest odavalt seda jooki ei saa või siis sinisega ei sõida :roll:
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

leek kirjutas:kui manuaalkast p***e läheb siis vahetad korvid,kettad ja survelaagrid ära ja ok.autom.kasti puhul see remo oleks kallim!
kui manuaalkast p***e läheb siis ehk ei ole mõtet siiski siduri osasid vahetama hakata :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
leek
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: E Apr 04, 2005 12:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas leek »

MahviaDeTyrk kirjutas:
leek kirjutas:kui manuaalkast p***e läheb siis vahetad korvid,kettad ja survelaagrid ära ja ok.autom.kasti puhul see remo oleks kallim!
kui manuaalkast p***e läheb siis ehk ei ole mõtet siiski siduri osasid vahetama hakata :roll:
mõtlesin seda,et kui sidurikettal kuluvad katted ära jne
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

4,0 Automaat cheroga on lusti ja rõõmu kui palju. Ostsin ka esimese maasturina selle ja see 20+ kütusekulu poolt hallid karvad langevad ise välja kui gaasi annad. :engage Olen varsti 2 kuud teda roolinud ja mõtlen miks ma loll seda ostu varem ei teinud.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Kasutaja avatar
Po18
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: N Dets 14, 2006 1:54 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Po18 »

Sama siin oman ka 4.0 cherokeed
Kleebised,visitkad ja kaardid meilt.Kõik trükkimisest.

www.printbox.ee/

Info: 53507487
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”