Roolivarda lühendamine

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Roolivarda lühendamine

Postitus Postitas tarmo »

Andke nõu - roolivarras on seest tühi toru, mitte seest täis ümarraud.
Viimase puhul oleks suht lihtne lühemaks teha - lõikad faasiga pooleks ja täidad keevitusega järjest ära.
Aga kuidas seda toru sedasi lühemaks keevitada, et ta tõesti tugev ka jääks?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

paned toru sisse teise toru ka keevitad kinni.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Ma võtsin riiulist toru, millele roolivarda toru tihedalt sisse läks ja seda kogu pikkuses. Otsast keevitasin kinni. Sai tummisem, kui vana.
See siis minu variant.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Peep
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: E Mär 06, 2006 8:46 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Peep »

Roolivarda keevitamine tundub nati kahtlane äri (mõtlen muidugi oma keevitus oskuste järgi) aga mingit sellist toru värki jätkasin ise nii, et keermestasin toru mõlemad otsad seest ja siis keerasin vastava keermestatud lati sisse ja keevitasin jätkukoha kinni.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Millised otsad on roolivardal?
Lõikad ühest otsast lühemaks ja vajadusel keermestad rooliotsa jaoks varda otsa uuesti seestpoolt. Ei mingit keevitust.
+372 5028488
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

jr kirjutas:Millised otsad on roolivardal?
Lõikad ühest otsast lühemaks ja vajadusel keermestad rooliotsa jaoks varda otsa uuesti seestpoolt. Ei mingit keevitust.
Päris hea mõte. Aga siit tuleb teine küsimus - kus sellist suurt (ca 20mm) peenkeeret lõigata saab lasta? Selline lõikur ilmselt maksab päris palju, et endale osta.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

võta jupp vahelt välja keevita kokku vinkel peale ja elu jälle lill.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

tai kirjutas:võta jupp vahelt välja keevita kokku vinkel peale ja elu jälle lill.
See on liiga lihtne.

Pakun, et ehk on treialitel või metallitöömeestel selliseid keermepulkasid.
+372 5028488
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

See on liiga lihtne.
Kui ta defeka paraleelvardana võistlustingimustes kestab, miks ta siis ei peaks kestma mõne muu raketi roolivardana. (tefekal teatavasti see üks paras konnasilm)
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ma ei räägi kestvusest. Nii lihtsalt ei tehta asju ja vinkel ei ole ka just kõige esteetilisem lahendus.
+372 5028488
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Nii lihtsalt ei tehta asju ja vinkel ei ole ka just kõige esteetilisem lahendus
Mõistlikum on kindlasti teha ringi belarusi rooliotstele (tugevus ja eksplatatsiooni hind) ja korralik uus varras õigest kraamist.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Tarmo
mõõda korra supleriga see rooliotsa diameeter ära... äki isegi vedeleb sellist keermepulka kodus mul.....

Esmalt lihtsalt diameeter, siis vaatan kas mul teda üldse , ja kui on, kas ka erinevaid samme
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Et siis lihtsalt teadmiseks, kui kedagi peaks huivitama. Jämmem , ehk siis paraleelvarda otsa keere on 23x1,5 ja peenem 21x1,5 :?

Siinkohal vabandused Tarmo ees, et ta ilma asjata kohale kutsusin. Olid olemas 20x1,5 22x1,5 ja 24x1,5 :cry: Vene ajal vist lihtsalt vahepealseid mõõte väga ei tunnustatud :roll: ja olemasolevatest tollkeermetest ei sobinud ka midagi, kuna seal sammu suhe jälle teine.
Aga kui kellelgi peaks vaja olema, siis hea meelega olen nõus neid 4x4'ga seotud eesmärkide korral välja laenutama.... :thumb:
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Pole viga. Näitan varrastele treipinki, rellakat ja keevitust ja saab sama hea :twisted:
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”