
Explorerite omanikud
Moderaatorid: jr, Moderators
JahLandLord kirjutas:täidsa ilusti kleepsud peal...

tänud sulle
nii mõnigi sõber imestas ja kadestas

ja üle üldse olen Fordiga igati rahul, selle 9 kuuga mis ta minu käes on olen igasugu trikke teinud ja mudas istunud ja muda pildunud ja ise kah labidaga kaevanud aga omad vitsad peksavad


Tänu kasutajale "Kondimurdja" olen suurtest hädadest välja saanuid

Ja kogu selle jutu peale ütlen niipalju et Ford on Ford aga isegi fordidel on vahet

igatahes

Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
No mul on 91-94a. mudel ja sellel peab peale nelivedu väljalülitamist paar meetrit tagasi laskma, siis ühendab ilusti lahti , muidu jääb vedu peale.Kahjuks sinu muret ei oska komenteerida, samuti pole kogemusi.haier kirjutas:et teha korda kõik olevad vead ja selleks et masinat tundma õppida,et hiljem targem oleks nendes asjades mis puudutavad 4 veolist masinat.praegu ainsaks tüliks see miks ei lülita vahekast 4 vedu järele.
Aga sa karju kõvemini foorumis siin on spetse küll ja küll ,teevad kinnissilmi asja puust ja punaseks ette


Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Tervitus kõigile.
Minustki sai eile exploreri omanik . Ja kohe yks kysimus (teile kes te olete rohkem asjadega kursis) : milles on viga kui auto rool on n.ö kandiline ehk siis kui rooli keerad yhest poordist teise siis umbes iga viie kraadi järel läheb rool raskeks ja siis jälle kergeks.
tänud
Minustki sai eile exploreri omanik . Ja kohe yks kysimus (teile kes te olete rohkem asjadega kursis) : milles on viga kui auto rool on n.ö kandiline ehk siis kui rooli keerad yhest poordist teise siis umbes iga viie kraadi järel läheb rool raskeks ja siis jälle kergeks.
tänud
asjaarmastajast algaja EXPLORERIGA! 
