Nivale BMW mootor ja muud "hullud" ideed
Moderaatorid: Landy, Moderators
niva
Tere.
Vahepeal on pidanud natuke tööd tegema ja aega polnud.Aga suts on vahepeal nokitsetud ja asi seisab praegu bensupumba relee taga.hommseks peaks esinduses kohal olema.Nüüd tahaks varsti valmis saada, sest uus projekt on tulekul.
K.mati
http://www.album.ee/album/30047591/50125686?
Vahepeal on pidanud natuke tööd tegema ja aega polnud.Aga suts on vahepeal nokitsetud ja asi seisab praegu bensupumba relee taga.hommseks peaks esinduses kohal olema.Nüüd tahaks varsti valmis saada, sest uus projekt on tulekul.
K.mati
http://www.album.ee/album/30047591/50125686?
niva
Sumps tuleks ka mingi asjaga kapoti alt isoleerida ,äkki oskab keegi soovitada(kuuma vastu).Katusele tuleb ka panna liikuvad kinnitused ja ette torule kaitse, muidu hakkab kollektorist pilpaid lendama.
k.mati
k.mati
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17426
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Nüüd on mu silmad näinud kuidas iseehitajate põrgu eeskoda välja näeb. 

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
niva
Tere.
Sumps on katusel selleks, et põhja alla enam ei mahtunud ja oleks seal
takistanud liikumist.Viimati oli sumps koguaeg muda täis ja kortsus põhja all.Nüüd tuleb veel korralikud kinnitused ja kaitsed teha.
K.mati
täna paneme põrgu eeskojale pumba relee peale ja hakkame käivitama.
Sumps on katusel selleks, et põhja alla enam ei mahtunud ja oleks seal
takistanud liikumist.Viimati oli sumps koguaeg muda täis ja kortsus põhja all.Nüüd tuleb veel korralikud kinnitused ja kaitsed teha.
K.mati
täna paneme põrgu eeskojale pumba relee peale ja hakkame käivitama.
Re: niva
Ootan põnevusegamati535 kirjutas:täna paneme põrgu eeskojale pumba relee peale ja hakkame käivitama.

+372 5028488
niva
Tere.
Täna panime relee peale, sutsu putitasime ja panime käima
hääled olid julmad
Nüüd veel mõned päevad nokitseda ja siis peaks metsa saama.
Uue jagaja kaane ja rootori ka muretsema.
k.mati
Täna panime relee peale, sutsu putitasime ja panime käima

hääled olid julmad

Nüüd veel mõned päevad nokitseda ja siis peaks metsa saama.
Uue jagaja kaane ja rootori ka muretsema.
k.mati
Vaadake et te siis oma põrgu eeskojaga kuskil võserikus ukerdades metsa põlema ei pane. Kuivad kuuseoksad kipuvad ikka väga kergelt minema, isegi sellise vihmaperioodiga.
Ma olen samuka kollektori pealt mitu korda suitsule tuld võtnud ja leegitoru läheb ka ikka suhtkoht kuumaks.
Mõistlik äkki kinnitustega kombineerides mingi plekk ümber ehitada? ...siis ei jää enda käenahk ka kohe külge kui peaks kogemata kinni võtma

Mõistlik äkki kinnitustega kombineerides mingi plekk ümber ehitada? ...siis ei jää enda käenahk ka kohe külge kui peaks kogemata kinni võtma

niva
Tere.
Kaitsed oligi plaanis teha ja kui tuld tagant välja tuleb ,keevitan torusse natuke plekiribasi sisse.
Äkki keegi oskab soovitada millega sumps kapoti all ära isoleerida
,hakkab
muidu küünlajuhtmeid põletama.
Tuleval nädalal proovime valmis saada ja video ülesse panna.Juhul kui
töö hobisi segama ei hakka.
Kaitsed oligi plaanis teha ja kui tuld tagant välja tuleb ,keevitan torusse natuke plekiribasi sisse.
Äkki keegi oskab soovitada millega sumps kapoti all ära isoleerida

muidu küünlajuhtmeid põletama.
Tuleval nädalal proovime valmis saada ja video ülesse panna.Juhul kui
töö hobisi segama ei hakka.

- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17426
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Teist oleks üüratu aus, kui te selle põrgu eeskojaga KUNAGI avalikele teedele ei satu! Pole offroad setskonnale pärast jamasid vaja...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
niva
Tere.
Minu teadmist mööda teen auto millega avalikul teel polegi midagi teha.
PLAAN OLI MUTTA MINNA JA KUI JUHTUD TAGA OLEMA NÄED TAGATULESID, KUI KOJAMEHED JAKSAVAD MUDA PÜHKIDA.
K.MATI
Minu teadmist mööda teen auto millega avalikul teel polegi midagi teha.
PLAAN OLI MUTTA MINNA JA KUI JUHTUD TAGA OLEMA NÄED TAGATULESID, KUI KOJAMEHED JAKSAVAD MUDA PÜHKIDA.
K.MATI

niva
Tere.
Ja miks teemat kommenteerida ja jälgida ,kui ei huvita.Paljud ,kes autot näinud on ootavad täiega, millal valmis saab ja meie enda tehtud raja läbib.
Ja miks teemat kommenteerida ja jälgida ,kui ei huvita.Paljud ,kes autot näinud on ootavad täiega, millal valmis saab ja meie enda tehtud raja läbib.
niva
Tere.
Juhtusin vaatama nivamehe lehekülge
,kas keevitus käpp oli esimest korda käes.
.Mina ei julgeks küll sellisesse autosse istuda,mis on lihtsalt kokku situtud.
Vaadates kuidas juppe on pikendatud siis
.Need lööb ju jalaga kõveraks.Ja see auto tõste ju ei anna läbivusele mitte midagi juurde ,kui tagusild on samas kohas.On lihtsalt kõrgemalt mutta kukkuda.
Kahju aga tõsi
k.mati
Juhtusin vaatama nivamehe lehekülge





Kahju aga tõsi
k.mati
Re: niva
Kui auto põhja kõrgus maapinnast ei ole oluline siis miks sa üldse bemarilt mootori maha kiskusid?mati535 kirjutas:...Ja see auto tõste ju ei anna läbivusele mitte midagi juurde...
Oleksid võinud ju kohe bemariga oma tehtud rajale minna.
2004.WJ.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
Kiirus kompenseerib kliirensit.