Avastasin täna Warn 8000 mootori otsakaant maha võttes, et mootorist voolas välja paras lonks vett. Kuna vees uputamas ega ka survepesulas ei ole selle masinaga käidud, siis kahtlustan ainsa asjana viimase aja tugevaid vihmasid.
Mingit tihendit otsakaane ja mootori ega ka mootori ning korpuse vahel ei olnud, vints ise kevadel uuena ja komplektsena ostetud. Kas peabki nii olema?
Panin enne kokkukruvimist kokkupuutuvate pindade vahele näpuga paksult määret, aga küsimus spetsialistidele, kas on ka mingit paremat lahendust?
Vihmavesi vintsi mootoris - kuidas hermetiseerida?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Kui nii harva vints kasutuses on, siis pista pilgeni reduktori poolne ots määret täis. See hoiab vett eemale ja isegi kui sinna natuke sisse läheb vett, siis korralise aastase hoolduse käigus saad jaole sellele ja kahjud on minimaalsed. Mootori poolne osa võta ka kindlasti lahti ja kontrolli/puhasta/määri pooli liuglaager ja pane mootor hermetsiga otsa tagasi.
Redkutori poolsesse otsa ära topi tavoti laadset paksu möginat, kuna see teeb vintsi freespooli suhteliselt olematuks, vaid kasuta sellist vedelamapoolset määret. Noh nagu näiteks see siin:
http://www.jrmotors.ee/shop/product_inf ... fe24592ac3
Redkutori poolsesse otsa ära topi tavoti laadset paksu möginat, kuna see teeb vintsi freespooli suhteliselt olematuks, vaid kasuta sellist vedelamapoolset määret. Noh nagu näiteks see siin:
http://www.jrmotors.ee/shop/product_inf ... fe24592ac3
+372 5028488