Uus Jeep Patriot 2.4 Dual VVT CVT (Aut) Sport
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Uus Jeep Patriot 2.4 Dual VVT CVT (Aut) Sport
Ülemus on 2W pealt 4WD usku pöörams ja leidis sellise pakkumise:
Patriot 2.4 Dual VVT CVT (Aut) Sport nüüd soodus -100 000.-
http://www.silberauto.ee/jeep/?content= ... 2&topic=34
Mida sellest elukast nende andme
http://www.silberauto.ee/jeep/?content= ... &item=tech
Põhjal arvata?
On kellegi otsene sõidukogemus? Mis on nõrgad/tugevad küljed?
NB!
Offima ei hakata, pigem "suurtallinna" äärealdel liiklemiseks talvel ja muidu lägasel ajal ning perega reisimiseks.
Patriot 2.4 Dual VVT CVT (Aut) Sport nüüd soodus -100 000.-
http://www.silberauto.ee/jeep/?content= ... 2&topic=34
Mida sellest elukast nende andme
http://www.silberauto.ee/jeep/?content= ... &item=tech
Põhjal arvata?
On kellegi otsene sõidukogemus? Mis on nõrgad/tugevad küljed?
NB!
Offima ei hakata, pigem "suurtallinna" äärealdel liiklemiseks talvel ja muidu lägasel ajal ning perega reisimiseks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tõesti nii kehv auto, et kellelgi pole sellega kogemusi?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Minu töökaaslane soetas sellise... hind minu arvates on soodne, kui on sellise auto järele vajadus.Landy kirjutas:Tõesti nii kehv auto, et kellelgi pole sellega kogemusi?
Väga hea mulje jättis sujuv automaatkast ja arvestades suht tagasihoidliku mootorit... ma ütleks suht ergas minek:) See ekonoomsuse jutt on nüüd veits üle pingutatud;)
Tegelikult uue auto puhul on oluline ka, kes garantii teenindust teeb...
Mina julgen Silberis viia oma autot (viimases hädas) vaid ühe mehe juurde... ja varasematest kogemusest võiks raamatu kirjutada

Ja nõrkadest külgedest ehk saab rääkida täpsemalt paari aasta pärast;)
Ühte võin kohe öleda... kõik silla osad (kuidas nüüd ilusti öelda) vähem maastikusõbralikud, kui uutel cherodel (need sõltumatu vedrutuse ja ümarate tuledega)... ja vanade cherodega võrrelda oleks päris kohatu.
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
on olnud õnn (või siis pigem õnnetus) seda ühe testiürituse raames katsetada liivas. Minu meelest jumala mõttetu auto, ausõna... Peale mõnekümne meetri läbimist liivas, kus teised katsetada olnud autod (umbes samasse klassi olid nad kõik, ei võrrelnud päris maasturitega) ikka veel enam-vähem ilusti liikusid, hakkas Patrioti variaator suitsema, kuigi olid kasutusel kõik ta elektroonilised abimehed, aramatuuris vilkus mustmiljon punast tulukest ja auto väljus karjäärist paela otsas. Minu meelest häbistab see aparaat täiega Jeep'i marki... aga see on ainult minu ülimalt subjektiivne arvamus...
Iga autoga on võimalik kinni jääda, eriti, kui istutakse esimest korda selle rooli taga. Sõltub ainult tahtmisest ja oskustest. ESP saab välja lülitada, samuti traction-kontrolli, neliveo saab 50:50 lukustada, lisaks on sel olemas tagasillas lukustus (mis kahjuks mõtleb küll ise). Erinevalt tavalistest AWD-linnamaasturitest ei tööta sel tagasild (lukustamata režiimis) põhimõttel, et kui läbi libiseb, siis lülitame tööle. Tagasild lülitatakse normaalrežiimis sisse juba gaasipedaali järsemal vajutamisel, ilma läbilibisemist ootamata, mistõttu auto käitub näiteks lumel peaaegu nagu tagaveoline.hulkur kirjutas:Peale mõnekümne meetri läbimist liivas, kus teised katsetada olnud autod (umbes samasse klassi olid nad kõik, ei võrrelnud päris maasturitega) ikka veel enam-vähem ilusti liikusid, hakkas Patrioti variaator suitsema, kuigi olid kasutusel kõik ta elektroonilised abimehed
Rohkem infot: http://www.jeepforum.com/forum/showthread.php?t=512380
Minul on kuuekäigulise manuaalkastiga diisel Compass ning Mustjõel liivast teed pidi mäkke minekul probleeme ei olnud seni, kuni rattad maani ulatasid. St. "järvepoolsest" tagumisest nurgast läks üles,

"järvepoolsest" esimesest nurgast tuli ainult alla (raskusjõu mõjul


Lühidalt, linnamaasturi kohta on sel ikkagi piisavalt hea läbivus.
Atdoom sikutas mu korra liivast välja, temalt saad uurida, palju seda liiva pidi kinnijäämiseks seal olema.
O|||||||O
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Noh... kui tõele au anda, ega ka juba cherokee aastast 2002 on juba... selline käbimaasturi klassihulkur kirjutas:Minu meelest häbistab see aparaat täiega Jeep'i marki... aga see on ainult minu ülimalt subjektiivne arvamus...


Enda oma (chero 2002) olen küll veidi metsasõbralikumaks järele aidanud..., aga võimalused on siiski suht piiratud...
aga tegelikult mitte sellest ei tahtnud ma rääkida

kui me antud isendi hinnast ikka -100.000 teeme, siis minu teada konkurente kõrvale ei jää... ja me räägime siiski pigem linnaautost...
p.s minul pole küll ehk seda laadi autodega miskit arvestatavat kogemust..., aga see Kilpkonna compass mind üllatas (seal Mustjõel)!
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
tegelikult, mis siin ikka jahudaLandy kirjutas:Tõesti nii kehv auto, et kellelgi pole sellega kogemusi?

Võta ja tee proovisõit!!! Eks siis proovid, mis sulle huvi pakud... prooviautol on kasko ka peal

Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue