Tere)
Olen veidi maad kuulanud ning avastasin et selline
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
auto maksab Venemaal meie rahas umbes 90 000 EEK.
Krt, 2.9 mootoriga, täismetallkerega, roolivõimuga, spiraalvedrudega ja "pehme" salongiga UAZiku eest see on küll hea hind. Isegi kui toll otse panna, siis nii kui nii asi on oma hinna väärt. 100 000 EEKu eest siin on autot küll ja küll.
Aga siin on üks aga - nimelt, ei saa sellist autot ARKi arvele.
Mis lahendused härrased näeksid siin - kas regida seda vana UAZi dokide alla on võimalik või see on juba keelatud trikk?
Kuidas saaks ARK-i uut UAZi?
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Kuidas saaks ARK-i uut UAZi?
Selline tegevus on kindlasti keelatud. Samas on alati variant, et mõni UAZ läbib siin "kapitaalremondi", kus 99,9% selle detailidest uutega asendatakse.denis23 kirjutas:Mis lahendused härrased näeksid siin - kas regida seda vana UAZi dokide alla on võimalik või see on juba keelatud trikk?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Uue UAZ toomisel ARK vastab, et sellele autole puudub Eestis kehtiv tüübikinnitus. Venes "lahendab" selle probleemi u.e., nüüd siis eurod. Eestis seda teed ei soovita kellelegi. Uusi MTZ traktori vanu mudeleid vormistatakse ikka vanadele paberitele, aga sellele järgnev sõda ülevaatustel on juba kohaliku jobu sissetulek.
90 kEEK-i eest saad venest kõige odavama versiooni, ehk endise 469 viimase ajaloolise isendi. Nn. LUKS ja spiraalvedrud, s.sillad, blokid, uuem käigukast ja pritsuga normidele vastav mootor ajab sõiduki hinna kõrgeks ja ikkagi meie ARK vastab "sellele autole puudub tüübikinnitus".
Vanast UAZ-ist peab sul alles jääma detail tehasetähisega ja ega 469-st Hummerit ei ehita, nii et kuldne kesktee on ikkagi olemas.
Vaata hindu läbi UAZ.RU diilerit kodulehtedelt, näiteks www.bazauaz.ru.
90 kEEK-i eest saad venest kõige odavama versiooni, ehk endise 469 viimase ajaloolise isendi. Nn. LUKS ja spiraalvedrud, s.sillad, blokid, uuem käigukast ja pritsuga normidele vastav mootor ajab sõiduki hinna kõrgeks ja ikkagi meie ARK vastab "sellele autole puudub tüübikinnitus".
Vanast UAZ-ist peab sul alles jääma detail tehasetähisega ja ega 469-st Hummerit ei ehita, nii et kuldne kesktee on ikkagi olemas.
Vaata hindu läbi UAZ.RU diilerit kodulehtedelt, näiteks www.bazauaz.ru.