Tere!!
Lubage tutvustada teile seadet Dimet 413, mille abil saab märgatavalt
minimiseerida teie metallagregaatide ja -mehhanismide remondiga ja
hooldusega seotud kulusid. Soovib ka dekoratiivkihid ja
mikroerosioonitöötlemine
Tänapäeva seisuga on välja töötatud mitu katetüüpi alumiiniumi,
tsingi, nikli, vase, tina, plii ja babiitide baasil:
korrosioonivastased katted
hermetiseerivad katted (vedeliku- ja gaasilekete hermetiseerimiseks
katted detailide kuju ja suuruste taastamiseks;
elektrit juhtivad katted;
friktsioonivastased katted (liugelaagrite taastamiseks);
kiilumisvastased („adhesioontahkumise" ennetamiseks) keermesliidetes;
katted spetsiaalsete omadustega.
Katete põhiomadused
Kõrge adhesioon (30-100 MPa);
Kõrge kogesioon (30-100 MPa);
Ühtlus;
Madal poorsus (1-3%);
Hea adhesioon kaitstava pinnaga, ilma pragudeta ja piludeta,
kindel elektrigalvaaniline kontakt kaitsekihi ja baasi vahel;
Kate pinnakaredus moodustab Rz = 20-40 ja tagab kõrge püsivuse
lakk- ja värvimaterjalide pealekandmisel;
Paksus võib erineda sõltuvalt valitud režiimist;
Kasutada võib kõike tuntud mehaanikatöötluse viise;
Spetsiaalse termotöötlemise käigus võivad mõned katted saada uusi omadusi;
Metalliseerimist annab teha kõikvõimalikel pindadel (metallist,
samuti keraamikast ja klaasist).
Dimet 413 on uue põlvkonna varustus ja võimaldab taastada metalli ilma
sisesurvete ja -deformatsioonideta,
mille teke on paljude kaasaegsete metalliseerimismeetodite rakendamise
tagajärjeks.
Lähemalt tutvuda Dimet seadmete võimalustega saab meie koduleheküljel.
www.dymet.ee
- Kodu ... sest tõelised autod ehitatakse ise ... Kuulutused Bizniz
- Otsi
-
- Tänane kuupäev on N Nov 06, 2025 12:29 am
- Kõik kellaajad on UTC+02:00
UUS Seadmed metalli pealekamdmiseks erinevatele pindadele
Teeme biznist? Plekk sulle kurgid mulle ja kurgivesi kolmandele. Igasugune muu biznez jutt, mis ei sobi ei Müügi ega Ostu alla või on muud pidi hämara taustaga.
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
Hüppa
- 4x4.ee Management
- ↳ 4x4.ee Kisatoru
- ↳ Idiot corner
- 4x4 tehniline
- ↳ Hooldus ja Remont
- ↳ Modifikatsioonid edasijõudnutele
- ↳ Elektrooniline navigeerimine, IT ja side
- ↳ Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs
- ↳ Sisukad
- Ametlik Info
- ↳ Võistlused/Competitions
- ↳ EAL 4x4 Alakomitee annab teada
- ↳ 4x4 võistlusauto ettevalmistus
- ↳ Tiimiliikmete otsimine/pakkumine
- Kuulutused
- ↳ Maasturite Ost/Müük/Lammutus
- ↳ Müük
- ↳ Ost
- ↳ Rehvide ja Velgede Ost/Müük/Vahetus
- ↳ Tahan osta aga ?
- ↳ Bizniz
- ↳ Varastatud/Kaotatud/Leitud
- 4x4 vabakava
- ↳ Pääste(t)ööd ja abistamine
- ↳ 4x4 üritused / 4x4 events
- ↳ 4x4 GPS Challenge
- ↳ Reisikirjad ja pikemad jutustused
- ↳ Reiside ideed ja planeerimised
- ↳ Ajaviide ja muidu huvitav jutt
- ↳ Garaaž - minu teine kodu
- ↳ ARK, TÜV, kindlustus ja muud juriidilised küsimused
- ↳ Militaar offroad ja "laigulised" teemad
- ↳ Häbinurk
- ↳ Videod
- ↳ Pildid
- ↳ Uus kasutaja Ütle Tere / Say Hello
- Mudelid ja Margid
- ↳ All Terrain Vehicles maakeeli ATV
- ↳ Chrysler / Jeep / Wrangler
- ↳ Daihatsu
- ↳ Dodge
- ↳ Ford
- ↳ GM
- ↳ Hyundai
- ↳ Isuzu
- ↳ Kia
- ↳ Land Rover
- ↳ Mercedes
- ↳ Mitsubishi
- ↳ Nissan / Renault
- ↳ Niva
- ↳ Opel
- ↳ Suzuki / Geo
- ↳ Toyota
- ↳ UAZ / GAZ / ZIL jt
- ↳ Volvo
- ↳ Volkswagen
- ↳ Muud maasturid
- Klubide Info
- ↳ Tartu Off-road Klubi
- ↳ Alansi Offroad Klubi
- ↳ LR Offroad Club
- Radio Controlled 4x4
- ↳ 4x4 Electrical Crawlers
- 4x4 talk in other languages
- ↳ Welcome to 4x4.ee!