Vints või diffrilukk!?
Moderaatorid: jr, Moderators
Vints või diffrilukk!?
Nüüd siis pool aastat oma maasturit otstarbe- ja mitteotstarbekohaselt kasutanud. Parem ikka kui sõiduauto. Sellegi poolest olen suutnud 3-l korral ennast mõnusalt kinni sõita. Aitab vaid teine auto. Suure tuhinaga müüsin autoga kaasa saadud vintsi maha ... arvasin, et sellistes kohtades sõitma ei hakka. Nüüd selgub, et ka suhteliselt süütu põllu peal võib mõnuga kinni jääda.
Siit küsimus, kas parema läbivuse saamiseks on mõttekam investeerida vintsi või diffrilukku? Mõlemat väga ei taha. Endale tundub, et vints oleks mõistlikum, samas maru nutune vaadata, kui üks ratas mudas ringi „vurrab“ ja teine niisama „ootab“. Paigalduse osas vist ka vints lihtsam ja odavam?
Siit küsimus, kas parema läbivuse saamiseks on mõttekam investeerida vintsi või diffrilukku? Mõlemat väga ei taha. Endale tundub, et vints oleks mõistlikum, samas maru nutune vaadata, kui üks ratas mudas ringi „vurrab“ ja teine niisama „ootab“. Paigalduse osas vist ka vints lihtsam ja odavam?
Re: Vints või diffrilukk!?
kindlasti vints toob su koju tagasi. Difrilukk viib võrreldes praegusega kaugemale ning sügavamale kuid kinni jääd ikka ja veelgi korralikumalt kui praegu.AntiR kirjutas:Nüüd siis pool aastat oma maasturit otstarbe- ja mitteotstarbekohaselt kasutanud. Parem ikka kui sõiduauto. Sellegi poolest olen suutnud 3-l korral ennast mõnusalt kinni sõita. Aitab vaid teine auto. Suure tuhinaga müüsin autoga kaasa saadud vintsi maha ... arvasin, et sellistes kohtades sõitma ei hakka. Nüüd selgub, et ka suhteliselt süütu põllu peal võib mõnuga kinni jääda.
Siit küsimus, kas parema läbivuse saamiseks on mõttekam investeerida vintsi või diffrilukku? Mõlemat väga ei taha. Endale tundub, et vints oleks mõistlikum, samas maru nutune vaadata, kui üks ratas mudas ringi „vurrab“ ja teine niisama „ootab“. Paigalduse osas vist ka vints lihtsam ja odavam?
Vintsi koos paigaldusega uuri kasutaja v6rrimees käest.
Aitan palju oskan...
Re: Vints või diffrilukk!?
Sinuküsimuse vastuseke on difrilukk,AntiR kirjutas:Nüüd siis pool aastat oma maasturit otstarbe- ja mitteotstarbekohaselt kasutanud. Parem ikka kui sõiduauto. Sellegi poolest olen suutnud 3-l korral ennast mõnusalt kinni sõita. Aitab vaid teine auto. Suure tuhinaga müüsin autoga kaasa saadud vintsi maha ... arvasin, et sellistes kohtades sõitma ei hakka. Nüüd selgub, et ka suhteliselt süütu põllu peal võib mõnuga kinni jääda.
Siit küsimus, kas parema läbivuse saamiseks on mõttekam investeerida vintsi või diffrilukku? Mõlemat väga ei taha. Endale tundub, et vints oleks mõistlikum, samas maru nutune vaadata, kui üks ratas mudas ringi „vurrab“ ja teine niisama „ootab“. Paigalduse osas vist ka vints lihtsam ja odavam?
aga kui läbivus on paranenud siis on vaja ka vintsi

pane sama marki mis enne oli, kui vintsiplaat veel alles siis ainult külgekruvimise vaevAntiR kirjutas:Niisiis ikkagi vints ...
Aga millist võtta ja kui võimast?
Kriteeriumid vintsile:
1. Peab sobima LC RJ70-le (mahtuma ära tühimikku, mis jääb radiaatori ja kere vahele)
2. Lihtsasti paigaldatav (võimalikut vähe ümberehitamist sh. elekter)
3. Võimalikult hooldusvaba

- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
MileMarker, Warn, Come-Up jne
Ühesõnaga vaata ja vali www.jrmotors.ee/shop
Või tule 16.08.2008 Alansi Offroad Parki ise kaema.
JR Motors peaks oma autolavkaga kohale tulema.
Ühesõnaga vaata ja vali www.jrmotors.ee/shop
Või tule 16.08.2008 Alansi Offroad Parki ise kaema.
JR Motors peaks oma autolavkaga kohale tulema.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
9000lbs alates on sobiv küll. Selles osas saan pakkuda nii Mile Markerit kui Warni ja Come Up'i. Igat elektrivintsi on samakeerukas/lihtne paigaldada, seega pole erilist vahet, millise võtad. Kui aga võimalikult hooldevaba otsid, siis ehk Warn 9.5xp? Päris hooldevaba pole ükski, aga seal on vähemalt eeldused loodud selleks läbi tihendite, mis muudavad vintsi veekindlaks.AntiR kirjutas:Niisiis ikkagi vints ...
Aga millist võtta ja kui võimast?
Kriteeriumid vintsile:
1. Peab sobima LC RJ70-le (mahtuma ära tühimikku, mis jääb radiaatori ja kere vahele)
2. Lihtsasti paigaldatav (võimalikut vähe ümberehitamist sh. elekter)
3. Võimalikult hooldusvaba
Nagu juba eelpool öeldud, siis www.jrmotors.ee/shop
Paigaldusega saame ka hakkama. Või kui sul on oma lemmiktöökoda, siis saad meilt vintsi ja saad seal ikka külge lasta panna.
+372 5028488
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
16 kEEK odavam on keevislukk.AntiR kirjutas:Diffrilukust veel ... kas on alternatiivi 12k lukule ja siis veel 4k pumbale ja Xk paigaldusele?
Aga see on rohkem treileriga metsaveetavate masinate teema.
Btw, 12 k on kuidagi kahtlaselt madal hind

Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuna rehvidest ei olnud midagi juttu, siis esiteks parem vaatagi üle mis mustriga rehvid sul on (vajadusel asenda nt AT või MT rehvidega). Seejärel vaata vintsi suunas ja kõige viimasena lukud.
Lukud on küll head asjad, aga kinni jääd nendega lihtsalt hiljem, kui ilma ja siis on ikka jama majas
Lukud on küll head asjad, aga kinni jääd nendega lihtsalt hiljem, kui ilma ja siis on ikka jama majas

Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaata ka siit:
http://www.esttools.ee/index.php?option ... Itemid=164
paigaldusplaat kaasas ning komplekshinda koos paigaldusega uuri kasutajalt v6rrimees
http://www.esttools.ee/index.php?option ... Itemid=164
paigaldusplaat kaasas ning komplekshinda koos paigaldusega uuri kasutajalt v6rrimees
Aitan palju oskan...