

Moderaator: Moderators
Oota nati, mul tehing alles pooleli ja netist ta pilt maas...aga muidu LR Discovery 2,5D..aasta 1996...väga korralik ja ilus asi...Mitte ainult minu kui võhiku hinnang:) Vaid loomulikult kasutasin ära teie poolt pakutud võimalusi...teie ärakasutamiseks:) Minu tänudprr kirjutas:millise LR-i siis valisid?
Kuna Thea ei tea masinast eriti palju, siis täpsustus - peal 300Tdi mootor, seega rammu jagub. 300 tdi peaks (paberite järgi) saama kesmiselt 10L/100km. Linnas veidi rohkem, maanteel vähem. Õhtul võin täpsed numbrid välja otsida ja siia lisada.daffid kirjutas: Disco on hea. Kahjuks ei ole tal head mootorivarianti. 2.5 D ilma turbota ei liigu, ja 3.5 Bensiini ei armasta rahakott (v2hemalt minu rahakott on kyll Disco tankimise ajal väga pahane).
Tegelikult isegi t2itsa huvitaks palju 2.5D kytet v6tab.. ehk mul oleks ka seda konet vajaBensukas võtab hetkel 16L/100km, 80% maanteesõit. Ja see on peale mõningast remonti, enne rapsas 25..
daff
kus kohast sellise hinnaga gaasi saab???jr kirjutas:Daff...pane gaas peale. Tuttav pani LandCruiseri 4.7 R6 mootorile gaasi peale ja tulemus on hea. Samapalju gaasi kui bensu, ehk siis 16L/100km peale. Gaas on 4.40-4.90. Matemaatikat tee ise.
Oh putka. Ma ajasin täiega number 4 ja 6 segamini. Ikka ja 6.40 ja 6.90.Alex kirjutas:kus kohast sellise hinnaga gaasi saab???jr kirjutas:Daff...pane gaas peale. Tuttav pani LandCruiseri 4.7 R6 mootorile gaasi peale ja tulemus on hea. Samapalju gaasi kui bensu, ehk siis 16L/100km peale. Gaas on 4.40-4.90. Matemaatikat tee ise.
mina maksan hetkel küll gaasi eest 6.90 ja kõigis pealinna tanklates on ta sellise hinnaga
Täpselt õige lähenemine. Ainsa seni siitamailt leitud töökorras mootori napsas endale A. Suur ja see installiti tema kuuejalgse Volvo peale, et seda masinat läbi Siberi vedada. ehk - sibex.4x4.eedaffid kirjutas:.. mis omakorda tähendab, et sellist mootorit "odavalt" leida on suht rumal lootus?Landy kirjutas: Tegu väga vastupidava ja hinnatud mootoriga.
daff
Range'l samamoodi. Tegelikult kui sa sõidaks veel, siis harjuksid kindlasti ära. Lihtsalt ei tohi esimest väga suure hooga sisse lükata.Ma siin lugesin ja lugesin seda Disco I kiidulaulu. Hmm... Landy, kas sa mõnega sõitnud ka oled. See tore ja vahva 5k kasti käiguvahetamine on ilusti kõrvalistuja ülesandeks antud ja juhikohalt minu statistika kolmanda käigu tabamisel kippus nii 30% ringis olema. Lisaks ilma igasuguse lukusti/lisavedru ja muu sellise turvalisuseta tagurpidikäik, mis asub sääl, kus teistel esimene. Kuramuse 3,5 V8 on suht krapsakas tagurpidi foori alt ära sööstma. Minul olid igatahes peopesad ja muud kohad suht higised neil kolmel korral, kui sellega linnas sõitma pidin Loomulikult saab kõike seletada ka tihendi lekkimisega ja inglaste mõtteviisi mõistmatusega, kuigi ma seda päris pikalt studeerimas olen käinud.
Ei ole proovinud ja loodan siiralt, et Disco II-l istus insener korraks ka vasakpoolse rooliga varianti, enne kui kui LR tootmisliini kurjakuulutavat Start nuppu vajutati.
Ei tahtnud halvustada, aga vist kukkus nii välja