Klaperjaht 2008 - 29-31.08.2008
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Klaperjaht 2008 - 29-31.08.2008
Uue formaadi tutvustus ja muu eelinfo on saadaval kodulehel aadressil www.cooperland.ee
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Mitmeta raskuste kiuste, on võitluse juhend avalikustatud koduleheküljel
Tähelepanu!
6.2.1. Võistlusele registreerumisel ja osavõtutasu tasumisel kuni 31. juulini kehtivad järgmised osavõtutasud:
- Võistlusklassides TR-1;TR-2;TR-3; 4X4 vaba - 1700.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 110,- €)
- Võistlusklassis ATV 800.- EEK (Rahvusvahelistel võistlejatel 55 €)
- Võistlusklassis Enduro 500.- EEK (Rahvusvahelistel võistlejatel 35 €)
- Võistlusklassis Turism - 1500.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 100,- €)
- Võistlusklassis Veoautod – 1000.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 70,- €)
- Junior ATV osavõtutasu on 200.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 15,- €)
6.2.2. Võistlusele registreerumisel ja osavõtutasu tasumisel 01.08.08 kuni 26.08.08 kehtivad järgmised osavõtutasud:
- Võistlusklassides TR-1;TR-2;TR-3; 4X4 vaba - 2300.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 150,- €)
- Võistlusklassis ATV 1000.- EEK (Rahvusvahelistel võistlejatel 70 €)
- Võistlusklassis Enduro 600.- EEK (Rahvusvahelistel võistlejatel 40 €)
- Võistlusklassis Turism - 2000.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 130,- €)
- Võistlusklassis Veoautod – 1500.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 70,- €)
- Junior ATV osavõtutasu on – 300.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 20,- €)
6.2.3. Võistlusele registreerumisel ja osavõtutasu tasumisel koha peal kehtivad järgmised osavõtutasud:
- Võistlusklassides TR-1;TR-2;TR-3; 4X4 vaba - 3000.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 200,- €)
- Võistlusklassis ATV 1500.- EEK (Rahvusvahelistel võistlejatel 100.- €)
- Võistlusklassis Enduro 800.- EEK (Rahvusvahelistel võistlejatel 50.- €)
- Võistlusklassis Veoautod – 2000.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 130,- €)
- Junior ATV osavõtutasu on 400.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 25,- €)[/b]
Tähelepanu!
6.2.1. Võistlusele registreerumisel ja osavõtutasu tasumisel kuni 31. juulini kehtivad järgmised osavõtutasud:
- Võistlusklassides TR-1;TR-2;TR-3; 4X4 vaba - 1700.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 110,- €)
- Võistlusklassis ATV 800.- EEK (Rahvusvahelistel võistlejatel 55 €)
- Võistlusklassis Enduro 500.- EEK (Rahvusvahelistel võistlejatel 35 €)
- Võistlusklassis Turism - 1500.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 100,- €)
- Võistlusklassis Veoautod – 1000.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 70,- €)
- Junior ATV osavõtutasu on 200.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 15,- €)
6.2.2. Võistlusele registreerumisel ja osavõtutasu tasumisel 01.08.08 kuni 26.08.08 kehtivad järgmised osavõtutasud:
- Võistlusklassides TR-1;TR-2;TR-3; 4X4 vaba - 2300.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 150,- €)
- Võistlusklassis ATV 1000.- EEK (Rahvusvahelistel võistlejatel 70 €)
- Võistlusklassis Enduro 600.- EEK (Rahvusvahelistel võistlejatel 40 €)
- Võistlusklassis Turism - 2000.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 130,- €)
- Võistlusklassis Veoautod – 1500.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 70,- €)
- Junior ATV osavõtutasu on – 300.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 20,- €)
6.2.3. Võistlusele registreerumisel ja osavõtutasu tasumisel koha peal kehtivad järgmised osavõtutasud:
- Võistlusklassides TR-1;TR-2;TR-3; 4X4 vaba - 3000.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 200,- €)
- Võistlusklassis ATV 1500.- EEK (Rahvusvahelistel võistlejatel 100.- €)
- Võistlusklassis Enduro 800.- EEK (Rahvusvahelistel võistlejatel 50.- €)
- Võistlusklassis Veoautod – 2000.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 130,- €)
- Junior ATV osavõtutasu on 400.- EEK, (Rahvusvahelistel võistlejatel 25,- €)[/b]
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Tere lugupeetud muda-sportlased !
Kõigepealt selgitus hinnakujundusele:
Juhendi punkt 6.2.1 kohaselt väljatoodud hinnad on soodushinnad varem registreerunutele !
Juhendi punkt 6.2.2 kohaselt toodud hinnad on nii-öelda osavõtu - letihinnad ja seda hinda maksaks see tavaline eesti soost off-road võistleja, kes registreerub viimase õhtu viimasel minutil. Olge siis seekord nobedamad ja saate soodsamalt sama asja !
Juhendi punkt 6.2.3 kohaselt toodud osavõtutasude summale on lisatud hilinemistrahv.
olge siis nobedad ja arvestage sellega, et registreerimise akt on läbi viidud eelkõige summade õigeaegse laekumise kaudu ja kes varem registreerub, saab varem teostada ennast sprintorienteerumisrajal !
Kõigepealt selgitus hinnakujundusele:
Juhendi punkt 6.2.1 kohaselt väljatoodud hinnad on soodushinnad varem registreerunutele !
Juhendi punkt 6.2.2 kohaselt toodud hinnad on nii-öelda osavõtu - letihinnad ja seda hinda maksaks see tavaline eesti soost off-road võistleja, kes registreerub viimase õhtu viimasel minutil. Olge siis seekord nobedamad ja saate soodsamalt sama asja !
Juhendi punkt 6.2.3 kohaselt toodud osavõtutasude summale on lisatud hilinemistrahv.
olge siis nobedad ja arvestage sellega, et registreerimise akt on läbi viidud eelkõige summade õigeaegse laekumise kaudu ja kes varem registreerub, saab varem teostada ennast sprintorienteerumisrajal !
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
Nüüd siis kommentaar TURISMI klassi tegemistele.
Kuna tänapäeval on kooskõlastatud ja põneva raja tegemine üsna kulukas ja aeganõudev, siis soovivad TURISMI rajameistrid suht-koht kiiret reageerimist selle valdkonna huviliste poolt !
Kui meil on vähemalt 6 ekipaazi TURISTE, siis avame selle stardi. Kui 1 nädal enne võistlust seda kuut masinatäit TURISTE ei reistreeru, maksame juba osavõtutasu maksnud ekipaazidele raha tagasi ja te võite tulla KLAPERJAHT'i vaatama nagu tavalised off-road "haiged" inimesed.
Küsimusele, kas vints on hea lisavarustus, vastan: on küll ja võib olla läheb sul seda ka vaja. Nimelt võib TURISM'i rajal tekkida olukordi, kus autoga edasiliikumine ei ole tavalise linnamaaasturiga kõige otstarbekam tegevus. Siis saab edasi minna ka käsitsi ! Sellega ei kaasne mingeid lisa-sanktsioone, küll aga võib "raske koha" läbinud maastur saada teiste ees eelise, sest käsitsi ei ole ka muda sees väga hea ja kiire liikuda. Aga mis ma siin ikka õpetan, küll Te ise näete.
Juhend TURISM'i klassile saadetakse täpselt õigel ajal e-maili teel !
Seepärast ole kindel, et märgid oma regamis-ankeeti õiged maili nimed ja tel. numbrid.
Kui on veel küsimusi, küsige aga tühjaks !
Vaiko
Kuna tänapäeval on kooskõlastatud ja põneva raja tegemine üsna kulukas ja aeganõudev, siis soovivad TURISMI rajameistrid suht-koht kiiret reageerimist selle valdkonna huviliste poolt !
Kui meil on vähemalt 6 ekipaazi TURISTE, siis avame selle stardi. Kui 1 nädal enne võistlust seda kuut masinatäit TURISTE ei reistreeru, maksame juba osavõtutasu maksnud ekipaazidele raha tagasi ja te võite tulla KLAPERJAHT'i vaatama nagu tavalised off-road "haiged" inimesed.
Küsimusele, kas vints on hea lisavarustus, vastan: on küll ja võib olla läheb sul seda ka vaja. Nimelt võib TURISM'i rajal tekkida olukordi, kus autoga edasiliikumine ei ole tavalise linnamaaasturiga kõige otstarbekam tegevus. Siis saab edasi minna ka käsitsi ! Sellega ei kaasne mingeid lisa-sanktsioone, küll aga võib "raske koha" läbinud maastur saada teiste ees eelise, sest käsitsi ei ole ka muda sees väga hea ja kiire liikuda. Aga mis ma siin ikka õpetan, küll Te ise näete.
Juhend TURISM'i klassile saadetakse täpselt õigel ajal e-maili teel !
Seepärast ole kindel, et märgid oma regamis-ankeeti õiged maili nimed ja tel. numbrid.
Kui on veel küsimusi, küsige aga tühjaks !
Vaiko
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
Arxs kirjutas:Ma ei leidnud selget vastust enda küsimusele: Ma olen 16 aastane, kas ma tohin ATV klassis sõita?
Vastus: Kui sa tahad võistelda põhivõistlusel ja sul on oma ATV, ehk Sinu vanemad on teadlikud sellest, et Sa KLAPERJAHT'i pidama lähed ja seal selle pere reliikvia ära lõhud ning Sul on vastava kategooria sõiduki juhtimise luba (ehk siis mootorattajuhi luba või kui ATV on traktori registris siis kõlbab ka traktorijuhi luba), siis ei näe ma erilisi takistusi Sinu teel !
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
CÄÄRFIILD kirjutas:Vaiko, tänan
Paar küsimust veel TURISTI kohta:
Kas tuleb selline koordinaatide järgi punktide otsimine ja punkti pildistamine.
Kas punkti võtmiseks saab natuke ka metsateelt kõrvale keerata:).
Kas TURIST saab näiteks 16 tunnise aja (saaks ka öösel sõita).
Tegelikult küsimuste mõte, et äkki meenutab natuke kunagist ORIGINAALI, mida algusaastatel sai enamjagu vintsita läbitud.
Sa oled peaaegu õigesti aru saanud. Ainult lisa veel Klaperjahi võistlusvälul kolm võimalust teatud rajal parimat aega sõita.
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Üritan siin juba kaks päeva regada, aga kas on viga minus, minu arvutis või milleski muus, kui EAL lehel üritan sisse logida, lööb lahtrid (kasutaja tunnus ja parool) puhtaks tagasi ja sisse ei saa.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
- sennaH
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 92
- Liitunud: E Juul 16, 2007 8:08 pm
- Asukoht: Vaidasoo/Tallinn/Märjamaa
Proovi mõnest teisest arvutist.Neuser kirjutas:Üritan siin juba kaks päeva regada, aga kas on viga minus, minu arvutis või milleski muus, kui EAL lehel üritan sisse logida, lööb lahtrid (kasutaja tunnus ja parool) puhtaks tagasi ja sisse ei saa.
Just praegu proovisin ja IE, Firefox ja Opera toimivad
Küsimus tarkadele korraldajatele.
Kas sel aastal on lubatud venelaste omatehtud "seeriaviisilised" imevintsid? Kuulujärgi olla need leiutised tänavu Ladogal keelatud olnud. Mitte et ma väga kardaks, aga noh niisama - et teaks ette nõiduma hakata, et nad ikka lõpuks ära kooleks (eelmine aasta nõidusin venelaste vintsi katki
)
Kas sel aastal on lubatud venelaste omatehtud "seeriaviisilised" imevintsid? Kuulujärgi olla need leiutised tänavu Ladogal keelatud olnud. Mitte et ma väga kardaks, aga noh niisama - et teaks ette nõiduma hakata, et nad ikka lõpuks ära kooleks (eelmine aasta nõidusin venelaste vintsi katki

TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Tere hea küsija !Madis kirjutas:Küsimus tarkadele korraldajatele.
Kas sel aastal on lubatud venelaste omatehtud "seeriaviisilised" imevintsid? Kuulujärgi olla need leiutised tänavu Ladogal keelatud olnud. Mitte et ma väga kardaks, aga noh niisama - et teaks ette nõiduma hakata, et nad ikka lõpuks ära kooleks (eelmine aasta nõidusin venelaste vintsi katki)
Kui suur roll sellel protsessil nüüd korraldusega on, aga ütleme siis nii, et kes ei tea:
A - Sõidukid peavad vastama EURO 4x4 ja Eesti 4x4 karikasarja tehnilistele nõuetele
B - Nõuetekohasust kontrollib 4X4 alaliidu poolt aktsepteeritud tehn. komisjon
C - kui kellegi arvates on midagi jäänud 2-e silma vahele, või selgub hilisemal asjade vaatlusel mingi reeglitele vasturääkiv tõsiasi, siis saavad kõik kaasvõistlejad vastavalt ettenähtud toimingureeglitele esitada proteste
D - kui on esitatud protest, mille tõesust on põhjust kontrollida, teeb seda oma ala professionaalne komisjon
Nagu kõik nägid, ei ole neist ükski punkt seotud korraldajaga.
Mis ma aga ise arvan, on see , et tugevam ja vastupidavam võidab, näiteks nagu juhtus 2007 aastal. Eks me saa seda natuke raja profiiliga ka mõjutada.
(See oli küll sihuke paras kure jutt, aga arvan, et said mõttest aru, et minu asi on pakkuda hea rada, ladus korraldus ja rahvale tsirkust. Samas ootan pakkumisi tehnilise komisjoni esimehe kohale .. !?)
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
Eesti ja EURO 4X4 Championship (kodukas) tehniliste järgi selline vints keelatud ei ole.
OT
Ladoga reeglites oli aga selline punkt
13.2. Разрешается установка не более чем одной лебедки с силовым электрическим, гидравлическим или серийно устанавливаемым заводом изготовителем автомобиля механическим приводом
OT
Ladoga reeglites oli aga selline punkt
13.2. Разрешается установка не более чем одной лебедки с силовым электрическим, гидравлическим или серийно устанавливаемым заводом изготовителем автомобиля механическим приводом