Ford F-250 4X4 Supercab 6.0 V8 239kw diisel,
Moderaatorid: jr, Moderators
Ford F-250 4X4 Supercab 6.0 V8 239kw diisel,
Tere.
jäänud silma mõned autod kastiga mis pakuvad huvi tööalaselt. Üks Dodge Ram 2500 ja teine Ford, Aga kahjuks Fordi kohta eriti keegi midagi ei kirjuta. Kuidas vastu peavad ja millele tuleb ostes tähelepanu pöörata.
jäänud silma mõned autod kastiga mis pakuvad huvi tööalaselt. Üks Dodge Ram 2500 ja teine Ford, Aga kahjuks Fordi kohta eriti keegi midagi ei kirjuta. Kuidas vastu peavad ja millele tuleb ostes tähelepanu pöörata.
Fordil võimu rohkem ja mootor erksam. Vastupidavus super mõlemal. Dodge natuke vähem rüüpab kütet. Rohkem eelistuse küsimus, kas rida 6 Cummins või V8 Powerstroke. Kui juba siis ikka V8 
Ise oleks äärepealt ühe F250'ne ära ostnud 2004 aasta oma, kuna kogemus F150'ga oli lihtsalt nii hea. Aga krdi veoautokategooria nõue ajas diili vussi. Mul vaja ka tööalaselt seal liigelda, kus veoka sissesõidu keeld üleval. Sõidumeerik ja kiirusepiirik, noh need saab eemaldada, aga 90kmh piirang jääb maanteel ja kõik need asjad kokku rikkusid diili ära.
Ise oleks äärepealt ühe F250'ne ära ostnud 2004 aasta oma, kuna kogemus F150'ga oli lihtsalt nii hea. Aga krdi veoautokategooria nõue ajas diili vussi. Mul vaja ka tööalaselt seal liigelda, kus veoka sissesõidu keeld üleval. Sõidumeerik ja kiirusepiirik, noh need saab eemaldada, aga 90kmh piirang jääb maanteel ja kõik need asjad kokku rikkusid diili ära.
+372 5028488
Kas 250(0) seeriat siis mõistliku kandevõimega enam B-katti ei mahuta?
Või rikub see N-misiganes veoka tähis reg tunnistusel ikka asja ära?
Teemasse niipalju, et kui Fordidest ei kirjutata, ju siis lihtsalt sellepärast, et pole millegi üle kurta
(Tapal raudteelased sõidavad ikka juba mitmendat aastat ringi iga jumala päev)
zum@ hilisõhtused mõtted
Või rikub see N-misiganes veoka tähis reg tunnistusel ikka asja ära?
Teemasse niipalju, et kui Fordidest ei kirjutata, ju siis lihtsalt sellepärast, et pole millegi üle kurta
zum@ hilisõhtused mõtted
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 447
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
kuuldavasti on praegugi ark-is n2 siire -> n1 võimalik.
üldiselt peaks tühimass jääma mitte üle 3000 kg, et vähemasti 500 kg kandevõimet ka jääks
(sel aastal 1 selline kogemus olemas inimesel.)
ja kuna sel juhul läheb vastav märge ka märkuste lahtrisse reg-tunnistusel, pole ülevaatajal midagi kobiseda (peasi, et see märge ikka pannakse).
üldiselt peaks tühimass jääma mitte üle 3000 kg, et vähemasti 500 kg kandevõimet ka jääks
(sel aastal 1 selline kogemus olemas inimesel.)
ja kuna sel juhul läheb vastav märge ka märkuste lahtrisse reg-tunnistusel, pole ülevaatajal midagi kobiseda (peasi, et see märge ikka pannakse).
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
Fordist
Kui ajada mass paika max 3500 kas siis jääb ikka kehtima see kiirusepiirang, samas meeriku kohta ka erinevad asjad, mingil masinal nõuti millegil mitte. Viljandi platsil sai näpitud Fordi ja samas Dodge 2500 bensakale öeldi et tuleb meerik panna.
Peab minema ja ARK is asja täpsustamas.
Huvitab veoskeem. Dodge 2H, 4AWD, 4H, 4L. ja Fordil HUb sai panna kas automat või LOCK ja 2H, 4H, 4L.
Ehk küsimus, sügis ja talv sõidaks heameelega pideva neliveoga? Kas saab ja millisega saab, mul enda praegu LR D2 remondis ja ootab Vilojetis õliradikat ja sõidan Ford Ranger iga, ja sel maanteel 2H, ja 4H ei soovitata asfaldil ja ka mitte üle 100km/h.
Peab minema ja ARK is asja täpsustamas.
Huvitab veoskeem. Dodge 2H, 4AWD, 4H, 4L. ja Fordil HUb sai panna kas automat või LOCK ja 2H, 4H, 4L.
Ehk küsimus, sügis ja talv sõidaks heameelega pideva neliveoga? Kas saab ja millisega saab, mul enda praegu LR D2 remondis ja ootab Vilojetis õliradikat ja sõidan Ford Ranger iga, ja sel maanteel 2H, ja 4H ei soovitata asfaldil ja ka mitte üle 100km/h.
No ma ei tea. Veetsin ARK'is ikka mõnusalt aega ja kui tootja poolt on täismass üle 3500kg, siis ei saa seda mitte mingi nipiga väiksemaks kirjutada. Registrimassi saab jah alla 3500kg panna B-kat lubade jaoks (Tartus see mida ma osta tahtsin oli nii tehtud), aga kategooria N2 jääb. N2 on ja jääb N2. Iga inimese kohta vist tuleb arvestada vähemalt 75kg. Seega 6 kohta x 75kg =450kg peab jääma tühimass vähemalt alla 3500kg + veel ka mingi osa kauba jaoks, kuna ta on veok, siis on B-kat võimalik.
Fordi nelikveoskeem on lihtne. Kas on tagavedu või jäik nelikvedu. Seega saab nelikvedu kasutada ainult kehavedel teeoludel. Kui vähegi on asfalti, siis unusta ära. Muidu hakkad varsti vahekasti remontima. Mootori meeletu vääne lihtsalt purustab selle kui paljal asfaldil sõita ja rattad keeramise ajal erineva kiirusega liiguvad telje peale. Samas kuna saab puhtalt tagaveoga sõita, siis on küttekulu väiksem.
Dodgel ei tohiks olla 2WD ja AWD korraga. On kas 2WD või siis on AWD selle asemel. AWD on Dodge puhul lisavarustus ja eraldi tellitav autot ostes. Tegemis on difriga vahekastis, mis laseb ette 40% ja taha 60% normaalsõidul. Kui rattad läbi hakkavad puksima lööb ta difri lukku. Tore süsteem iseenesest, aga auto juhitavus ja küttekulu saavad tõsise hoobi. Võta sõida nii massiivsete sildadega, kus ees pidevalt kardaan ja poolteljed ringi käivad. Ei ole pikal maanteotsal see mitte mõnus. Kui saab silla täielikult välja lükata on rool märksa rahulikum.
AWD systeemiga Dodget ei eelistaks. Küttekulu suurem ja jälle üks asi, mis saab perse minna. Ilma AWD süsteemita aga eelistaks Dodget küll, kuna 2wd asendis tarbib Dodge kusagil 12-13L sajale aga ford rüüpab julgelt 16-18L sajale. No jah, selle eest on ka sõidumõnu suurem kuna 6L powerstroke ikka väänab pagana mõnusalt pikalt üle pöördevahemiku.
Mõlemale mootorile saan pakkuda 100+ hp'd juurde andvat lisaaju, seega on võimalik sõidumõnu veelgi tõsta. Ressursi on mootoritel ja kastil vabalt kuni 600HP'd ja 1000NM. Kujutad ette, kui see suur 3T kaaluv F250 kiirendab sajani 6 sekundiga? Huh ...
Fordi nelikveoskeem on lihtne. Kas on tagavedu või jäik nelikvedu. Seega saab nelikvedu kasutada ainult kehavedel teeoludel. Kui vähegi on asfalti, siis unusta ära. Muidu hakkad varsti vahekasti remontima. Mootori meeletu vääne lihtsalt purustab selle kui paljal asfaldil sõita ja rattad keeramise ajal erineva kiirusega liiguvad telje peale. Samas kuna saab puhtalt tagaveoga sõita, siis on küttekulu väiksem.
Dodgel ei tohiks olla 2WD ja AWD korraga. On kas 2WD või siis on AWD selle asemel. AWD on Dodge puhul lisavarustus ja eraldi tellitav autot ostes. Tegemis on difriga vahekastis, mis laseb ette 40% ja taha 60% normaalsõidul. Kui rattad läbi hakkavad puksima lööb ta difri lukku. Tore süsteem iseenesest, aga auto juhitavus ja küttekulu saavad tõsise hoobi. Võta sõida nii massiivsete sildadega, kus ees pidevalt kardaan ja poolteljed ringi käivad. Ei ole pikal maanteotsal see mitte mõnus. Kui saab silla täielikult välja lükata on rool märksa rahulikum.
AWD systeemiga Dodget ei eelistaks. Küttekulu suurem ja jälle üks asi, mis saab perse minna. Ilma AWD süsteemita aga eelistaks Dodget küll, kuna 2wd asendis tarbib Dodge kusagil 12-13L sajale aga ford rüüpab julgelt 16-18L sajale. No jah, selle eest on ka sõidumõnu suurem kuna 6L powerstroke ikka väänab pagana mõnusalt pikalt üle pöördevahemiku.
Mõlemale mootorile saan pakkuda 100+ hp'd juurde andvat lisaaju, seega on võimalik sõidumõnu veelgi tõsta. Ressursi on mootoritel ja kastil vabalt kuni 600HP'd ja 1000NM. Kujutad ette, kui see suur 3T kaaluv F250 kiirendab sajani 6 sekundiga? Huh ...
+372 5028488
Dodgest edasi.
Võru platil oli selline Dodge millel 2H ja AWD korraga peal, j veel ka chip lisaks, mida sai vastavalt soovile reguleerida, ma kahjuks ei käinud proovimas. kiiruse piirik ka peal nagu peab aga taat oli lasknud paigaldajatel ka lüliti panna. Vist soomlased napsasid ära.
Forgist
Ford, on esiratastel HUB id, millel kaks asendit AUTO ja LOCK. Mida see AUTO annab nelikveoga sõites.
Re: Forgist
AUTO lukustab hubid automaatselt, kui esisild veo taha saab (või midagi sellist).Kalamees kirjutas:Ford, on esiratastel HUB id, millel kaks asendit AUTO ja LOCK. Mida see AUTO annab nelikveoga sõites.
Tagaveoga sõites esisilla difrit ja poolasse ja kardaani kaasa ei vea.
Kui toimib, siis mugav vidin iseenesest
zum
Re: Dodgest edasi.
Käisin ka seda vaatamas, ei näinud küll 2wd'd kusagil...Kalamees kirjutas:Võru platil oli selline Dodge millel 2H ja AWD korraga peal, j veel ka chip lisaks, mida sai vastavalt soovile reguleerida, ma kahjuks ei käinud proovimas. kiiruse piirik ka peal nagu peab aga taat oli lasknud paigaldajatel ka lüliti panna. Vist soomlased napsasid ära.
EDIT: Jah see Dodge chipitud, aga sellist chippi nagu seal oli kasutatud ma ei soovitaks. Lisaks turborõhu muutmisele on ka vaja käigukast ümber progeda jooksvalt + sada muud asja, et tehnika koos seisaks.
Viimati muutis jr, P Juul 27, 2008 8:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Re: Forgist
Kui rajult lõhkuma lähed, siis keerad LOCK asendisse hubid. Muidu toimetab automaatselt. Suht toimiv asi Fordil isegi tehtud.Kalamees kirjutas:Ford, on esiratastel HUB id, millel kaks asendit AUTO ja LOCK. Mida see AUTO annab nelikveoga sõites.
+372 5028488