Nivale BMW mootor ja muud "hullud" ideed

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Arvan, et see on just õige koht "kaagutamiseks". Kui on näha, et projekt on ikka toores nii tehniliselt teostuset kui ka väljanägemiselt, tuleb oma arvamus väja öelda muidu avavad tegijad, et nii peabki olema.
Tuleks seista hea selle eest, et tehniliselt küündimatud projektid ei jõuaks metsa, teedele ega võistlusele.
Kui sellise autoga midagi juhtub (ükskõik kus ja millal) siis on kõikidel offroad iseehitajatel ning alakomiteel palju seletamist, et miks selline auto üldse olemas on. Samuti läheb igasuguste ümberehituste registreerimine veel raskemaks.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
mati535
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Mai 21, 2008 7:39 am
Asukoht: Kodasoo

saab saab saab ükskord ikka saab

Postitus Postitas mati535 »

ja mis seal siis juhtuda saab kui see niva on palju tugevam kui originaalis ja nüüd ka palju võimsam ei taha vaielda aga iga kingsepp jäägu ikka oma liistude juurde meie liistud on tehnika ja tehnika kestvus mudas ja mülkas sinna poole me püüame ja pole enam palju jäänud kahjuks või õnneks. ma aravn et selliseid masinaid tuleb meil veel aga eks varsti näete videolõiku kus see niva juba pöördes on ja vallutab mägesi ja jõgesi.
Kilpkonn
Fitting 38"
Postitusi: 364
Liitunud: R Dets 14, 2007 10:32 am
Asukoht: Tallinn, asfalt

Postitus Postitas Kilpkonn »

Paukumise ja muidu viisaka suhtlemise kohta tuli meelde ütlus:

"Diplomaat on keegi, kes oskab su põrgusse saata nii, et sa hakkad reisi ootama."

;)
O|||||||O
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17426
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Meil kehtib siin mõte, et "Kus viga näed laita, seal tule ja aita". Kui ise ei oska või oskused ei küündi, küsi. Meil küsi ja suu peale ei lööda. Antakse nõu ja vajadusel ka jõuga abi.
Ma oletan, et hästi ja ilusasti küsides oleks Erik, Hmm või keegi kolmas kogenud projekteeriija-ehitaja ehk isegi viitsinud teie projekti vaatama tulla ja kasulike näpunäiteid jaganud.

Juhin tähelepanu, et Söe duuning on lausa keevitamise kursuseid edasijõudnud iseehitajtele korraldanud. Seega Erik teab mida räägib.

Ka materjalide valik, tugevusarvutused ning erinevad konstuktioonlahendused pole TR3 klassi autode ehitajatele võõrad teminid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
mati535
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Mai 21, 2008 7:39 am
Asukoht: Kodasoo

Postitus Postitas mati535 »

nüüd vaikus kuni lõpptulemuseni muidu rikute isu ära ehitada...kristjan
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: saab saab saab ükskord ikka saab

Postitus Postitas erik »

mati535 kirjutas: aga iga kingsepp jäägu ikka oma liistude juurde meie liistud on tehnika ja tehnika kestvus mudas ja mülkas sinna poole me püüame ja pole enam palju jäänud kahjuks või õnneks. ma aravn et selliseid masinaid tuleb meil veel aga eks varsti näete videolõiku kus see niva juba pöördes on ja vallutab mägesi ja jõgesi.

Nii mõnegi mehe liistud siin ei mahu Teie unistusse ka, nii et ära plõksi, minu kriitika oli konstruktiivne ja Teie kasuks, tulevikus. Kui aga võtad ülbe tooni, siis pole su koht siin - "pornofoorumis". Niva kestvus on iseteema ja see hetkel ei puutu siia, sest kõik õpivad läbi oma vigade.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17426
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

mati535 kirjutas:nüüd vaikus kuni lõpptulemuseni muidu rikute isu ära ehitada...kristjan
Pea liiva allapeitmin eon kõikse rumalam lahendus. Ka oleks olnud raske küsida, "midame valesti tegime või midame peaks ümber/paremini tegema"?

Keegi ei taha teid ehitamisest ja metsa või võistlema minekust kõrvale tõrjuda. Pigem oodatakse teid pikkisilmi teiste muidakollide mõõtu võtma ja juba üsna pea.
Alansil näeme, raisk?! :P
Viimati muutis Landy, R Juul 25, 2008 1:23 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

sügavalt julgen kahelda esisilla pudinate vastupidavuses selle mootoriga ...
Ja kui projekt valmima hakkab siis tulge alansile ja demostreerige et asi toimib ikka ka !
Landy kirjutas:
mati535 kirjutas:nüüd vaikus kuni lõpptulemuseni muidu rikute isu ära ehitada...kristjan
Alansil näme, raisk?! :P
sry offtopic , aga ländi ära ropenda kui sa ei oska :lol:
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Tere

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

mati535 kirjutas:Meil pole vaja mingit ilu selle niva juures ja projekt on veel täiesti poolik.Lõpptulemus on hoopis midagi muud.Praegune lihtsalt proovimiseks ,kas töötab.
Ma ei mõista asja mõtet - kui see mootor bemmi peal töötas - siis kas te kardate, et ümber tõstmisega lõhkusite ära ja enam ei tööta ?
Mootori mõte ju ongi autol see, et auto saaks viibida erinevates kohtades töötava mootori abiga - tõstes mootori ühelt autolt teisele 2-3m - usutavasti töötab - kindluse mõttes oleks muidugi võinud bemmi nati aega lasta tiksuda selle koha peal kus nüüd on niva - siis mootor juba teaks, et selle koha peal saab töödata
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
vanapagan
Fitting 38"
Postitusi: 267
Liitunud: N Nov 08, 2007 2:12 pm
Asukoht: Elva

Postitus Postitas vanapagan »

Hallidel aegadel kui tsägulitega veel võistlemas käidi siis pigistati Lada 1.6-sest mootorist rohkem välja kui sellel buumeri mootoril originaalis on.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

vanapagan kirjutas:Hallidel aegadel kui tsägulitega veel võistlemas käidi siis pigistati Lada 1.6-sest mootorist rohkem välja kui sellel buumeri mootoril originaalis on.

Pigistati, pigistati, kõvad mehed olid, tänapäeval oleks isegi veel rohkem võimalik, kui too aeg isegi ette kujutati aga pole enam eriti vajalik ja otstarbekas. Sellest mõnest hobusest ei sõltu enam meistritiitel ralli - superkrossil.
See BMW mootor on üks õnnetumaid R6`te valikus ja pole mingi teema hetkel selles kontekstis.

PS Väänet ja käiguinertsi on tal aga piisavalt, et põrmustada mis iganes zigulli mootori tehnilised näitajad.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

erik kirjutas: PS Väänet ja käiguinertsi on tal aga piisavalt, et põrmustada mis iganes zigulli mootori tehnilised näitajad.
Samuti põrmustab see kõik teada-tuntud olevad Niva super sillajupid.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17426
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Ilmlset võiks siin alateemas kõik endised Nivaga võistlejad kuni päikese kustumiseni heiteda, mis kõik armsa Niva juures katki võib minna. Usutavsti on nii minul, Võrrimehel, Aadul, Alansi pundil, kui plajudel teistel Nivaga võistelda üritanutel kustumatuid kogemusi selle suurepärase Nõukogude inseneeri töö vastupidvause osas. Üllatsi tuli nagu külluse sarvest. Kui tavalisle Läänemaasturil on mõned kindlad ja üldteada nõrgad kohad, siis Niva neist ainult koosnebki.


Kuid Nüüd üks lause ka Niva kaitseks. Müts maha Itaalia Iinseneeride ees, kes suutsid 1960-aastate keskel projekterida auto (Fiat 124) ja selle sõlmed mis olid mõeldud 1,2L alla 50KW mootori ja 13" 135/65 rehviga autole. Imetlucväärne, et kõigest hoolimata kestavad neid lahendused kui kasutatkse kordi suuremaid koormusi tekitavaid rehve ja mootoreid.
Niva põhineb teatvasti ju VAZ 2101 ja 2106 agregaatidel, mille puhul pole Vene-Nõukogude inseneerid teinud olulisi muudatusi ega suurendanud ka nende vastupidavusvaru võrreldes 2WD LADA-ga.

Lihtsalt mõlege eeltoodud lõigule, enne kui Nivale "raketi" mootori" panete ja siis pilpid lendama hakkab.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
mati535
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Mai 21, 2008 7:39 am
Asukoht: Kodasoo

Tere

Postitus Postitas mati535 »

Selline oli niva vanasti.
http://www.youtube.com/watch?v=fJdxLIeyo-c

Aga varsti midagi muud...


k:Mati
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Tere

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

mati535 kirjutas:Selline oli niva vanasti.
http://www.youtube.com/watch?v=fJdxLIeyo-c

Aga varsti midagi muud...


k:Mati
Värskemaid rindeteateid :P
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “Niva”