UAZ reduktorsillad?

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

UAZ reduktorsillad?

Postitus Postitas totu »

Tagasihoidlik uudishimu- kas UAZ portaalsildadega(nn. "sõjaväe" sillad) kannataks võistelda??? Kui keegi on juhuslikult üle kivi sõitnud ja sild on terveks jäänud- ei ole argument. Kroonu ajast mäletan "villisemeeste" pidevat rattareduktorite ümberlappamist ja nende autode jaoks oli kalalkäik ekstreemseim maastikusõit.
PS. katsete ajal tahaks sõita ja peale katsete lõppu tahaks õlut juua ja grillida, mitte remontida. Auto kallal mutrivõtmete, keevituse jms. ga askeldamine võiks võistluste vahele jääda, st. kas sillad on piisavalt töö ja -lollikindlad ning omavad piisavat tugevusvaru 33" rehviga ja difrilukuga lammutamiseks?
Tehtud, mõeldud.
d22
Fitting 38"
Postitusi: 284
Liitunud: P Okt 29, 2006 11:25 am
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas d22 »

Äkki keegi teadjamees teab nende sildade kaalu..
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

uazi reduktoritega on eestis vabaklassi sõidetud (kui ei eksi siis KURAKOLL) ja kasutaja 12345 kulgeb safaritel täiesti arvestatava rehviga eks nad oska lähemalt pajatada.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
Shrek4x4
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 324
Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
Asukoht: Harjumaa, Keila.
Kontakt:

Postitus Postitas Shrek4x4 »

Praegu võistlevad Mudakoprad (valge samuraiga) UAZ portaalsildadega kus on lukud sees ja 33" rehv all.Kaaluvad need sillad igatahes väga palju.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Kasutaja avatar
Saatan
Mudder
Postitusi: 88
Liitunud: R Mai 05, 2006 4:20 pm

Postitus Postitas Saatan »

d22 kirjutas:Äkki keegi teadjamees teab nende sildade kaalu..
Esisilla kaaluks 155 kg ja tagumise 136 kg, ülekanne 5.37:1
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Krt, siis kisub ju koos velgede-rehvidega poole tonni alla. Et normaalsesse kaalu jääda peaks ülejäänud staff ainult süsinikkiust ja titaanist olema. Ja ise peaks ka nälgima.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Tähendab , et kodanik kasutaja Mardika autol on all 36 rehv ja ikka sõidab.

Pidevalt valu andes lagunevad esimesed pöörised ära. Kahvlid venivad välja ja kuulid jooksevad välja.

Andres@+pisut.purjus juba.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
virx2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: R Apr 01, 2005 8:36 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas virx2 »

Uaz reduktor sild + 35x16" bogger ilma lukkudeta ning 4.2 r6 moto. Pole sildadest jagu saanud veel :)
TR1 Team Tango, kaardilugeja. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

See viimane annab lootust. Püsikiirused peaks, tänu reduktorile, paremini kestma küll ja ilmse resursi kasvu peaks andma juba väike pöördenurga vähendamine- need kahvlitega püsikad ei kannata just väljapööratud ratastega koormust, otse on kõvad küll. Ehk viitsib keegi ära märkida kliirensi võidu, võrreldes tavasillaga. Seal ju reduktorid ise+ väiksem peaülekande kopsik. See kõik lihtsalt ideede kogumine järgmisele projektile, selline poolutoopiline mõte tekitada suslikutega konkureeriv liilusvahend, mis ei ole suslik ja ei sisalda susliku komponente ja kestab paremini kui suslik.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

totu kirjutas: Ehk viitsib keegi ära märkida kliirensi võidu, võrreldes tavasillaga. Seal ju reduktorid ise+ väiksem peaülekande kopsik.
Läks veidi aega, et oma serverist vastav dokument üles leida:
Pilt
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Pean mainima,et kaks korda olen 36" rehviga pidanud vahetama tagasillas neid lühemaid poolassi juppe mis reduktorist välja tulevad.Esisillas pole seni midgi teinud.Kaalunud neid sildu pole kuigi ilmselgelt põllumajandus variandist raskemad. Muideks auto peale tõstsin komplektse tagasilla üksi. seega 200kg see eikaalu.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”