UAZ reduktorsillad?
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
UAZ reduktorsillad?
Tagasihoidlik uudishimu- kas UAZ portaalsildadega(nn. "sõjaväe" sillad) kannataks võistelda??? Kui keegi on juhuslikult üle kivi sõitnud ja sild on terveks jäänud- ei ole argument. Kroonu ajast mäletan "villisemeeste" pidevat rattareduktorite ümberlappamist ja nende autode jaoks oli kalalkäik ekstreemseim maastikusõit.
PS. katsete ajal tahaks sõita ja peale katsete lõppu tahaks õlut juua ja grillida, mitte remontida. Auto kallal mutrivõtmete, keevituse jms. ga askeldamine võiks võistluste vahele jääda, st. kas sillad on piisavalt töö ja -lollikindlad ning omavad piisavat tugevusvaru 33" rehviga ja difrilukuga lammutamiseks?
PS. katsete ajal tahaks sõita ja peale katsete lõppu tahaks õlut juua ja grillida, mitte remontida. Auto kallal mutrivõtmete, keevituse jms. ga askeldamine võiks võistluste vahele jääda, st. kas sillad on piisavalt töö ja -lollikindlad ning omavad piisavat tugevusvaru 33" rehviga ja difrilukuga lammutamiseks?
Tehtud, mõeldud.
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
Praegu võistlevad Mudakoprad (valge samuraiga) UAZ portaalsildadega kus on lukud sees ja 33" rehv all.Kaaluvad need sillad igatahes väga palju.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
See viimane annab lootust. Püsikiirused peaks, tänu reduktorile, paremini kestma küll ja ilmse resursi kasvu peaks andma juba väike pöördenurga vähendamine- need kahvlitega püsikad ei kannata just väljapööratud ratastega koormust, otse on kõvad küll. Ehk viitsib keegi ära märkida kliirensi võidu, võrreldes tavasillaga. Seal ju reduktorid ise+ väiksem peaülekande kopsik. See kõik lihtsalt ideede kogumine järgmisele projektile, selline poolutoopiline mõte tekitada suslikutega konkureeriv liilusvahend, mis ei ole suslik ja ei sisalda susliku komponente ja kestab paremini kui suslik.
Tehtud, mõeldud.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Läks veidi aega, et oma serverist vastav dokument üles leida:totu kirjutas: Ehk viitsib keegi ära märkida kliirensi võidu, võrreldes tavasillaga. Seal ju reduktorid ise+ väiksem peaülekande kopsik.

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Pean mainima,et kaks korda olen 36" rehviga pidanud vahetama tagasillas neid lühemaid poolassi juppe mis reduktorist välja tulevad.Esisillas pole seni midgi teinud.Kaalunud neid sildu pole kuigi ilmselgelt põllumajandus variandist raskemad. Muideks auto peale tõstsin komplektse tagasilla üksi. seega 200kg see eikaalu.