Probleem hüdrorooliga.

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Probleem hüdrorooliga.

Postitus Postitas casca »

Nimelt vahest ei keera hästi.
Suvesõidul tekkis siuke probleem, et mida kauem sõitsin seda halvemini rool keerab ja aina aeglasemaks jääb. Rool küll iseenesest keerleb ja suhteliselt kergelt, aga rattad ei pööra, eriti kuskil rööbastes või mudas. Laupäeva õhtul ei keeranud ka tee peal. Õli ei leki ja on piisavalt. Jahutus peaks toimima, sest kui radikat katsusin, ei tundunud et oleks liiga kuum, on kuumem olnud ja ikka keeranud, sest kui radikat katsusin, ei tundunud et oleks liiga kuum, on kuumem olnud ja ikka keeranud.

Laupäevasel katse lõpus ei keeranud enam üldse, või vähemalt natukene ja seda küllalt jõuliselt ning siis tuli mingi piirang ette. Ise arvasime et üks püsikiirusliigendi läks katki, võitsime jupid välja ja ei midagi, ikka ei keera. Rohkem midagi tarka välja ei suutnud mõelda, seega jätsime auto metsa ja saime niva-meestega laagrisse tagasi. Tänud teile! Hommikul aga järgi autole minnes, avastasin, et keerab küll ja päris hästi, alguses oli nagu paar raskemat nõksu, aga siis hakkas hästi toimima.

Osadena kasutan kahepoolset silindrit, massey ferguson kombaini pumpa ja mingisugust vene dosaatorit, mis juba esmakordsel kasutusel lekkis, aga see sai korda. täpsema margi võin kunagi hiljem öelda kui selle teada saan või teen pildi ja keegi tunneb ära.


Üldiselt hüdroroolist - alguses tahab harjumist ning kui toimib siis on väga mugav toimetada metsas, ainult roolinupp peab olema, siis on lihtsam lapata. võrdluseks nii palju, et patroli originaal roolisüsteemiga ja kinnikeevitatud esidifriga oli asfalti peal võimatu keerata,aga hüdrorooliga ei saanud arugi, et olin hubid sisse unustanud.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

Sul ei saa pump korralikult õli peale. Õhumullid tulevad vahele.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

landmb kirjutas:Sul ei saa pump korralikult õli peale. Õhumullid tulevad vahele.
Õhumullid tekivad sellest, kui paaki tagasivool jääb pealepoole õli tasapinda või kui pumba imikanal on ebatihe. Tiheda imipoole puhul , kui pealevool on takistatud, õhku õlisse ei satu, siis tekib palju hullem nähtus - kavitatsioon, mis pumba üsna kiiresti õhtule viib. Sel põhjusel näiteks pannakse imipoolele filtreid vaid äärmise vajaduse korral ja nominaalvooluhulgast mitu korda suuremad, et takistust imiahelas miinimumini viia.

Õhku õlis on aga visuaalselt lihtne tuvastada, õli näeb sel juhul välja kollakas. Valge on õli veega segunedes.

Kui aga õhku õlis pole, tuleb esmalt pumba võimekus ära mõõta. Kui pump korras, jääb järele vaid dosaator.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Proovi silindri asemele pimedat. Kui rool ikka läbi pöörab on oribitrol peetis, kui ei, laseb silindri kolvitihend läbi.
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”