Nimelt vahest ei keera hästi.
Suvesõidul tekkis siuke probleem, et mida kauem sõitsin seda halvemini rool keerab ja aina aeglasemaks jääb. Rool küll iseenesest keerleb ja suhteliselt kergelt, aga rattad ei pööra, eriti kuskil rööbastes või mudas. Laupäeva õhtul ei keeranud ka tee peal. Õli ei leki ja on piisavalt. Jahutus peaks toimima, sest kui radikat katsusin, ei tundunud et oleks liiga kuum, on kuumem olnud ja ikka keeranud, sest kui radikat katsusin, ei tundunud et oleks liiga kuum, on kuumem olnud ja ikka keeranud.
Laupäevasel katse lõpus ei keeranud enam üldse, või vähemalt natukene ja seda küllalt jõuliselt ning siis tuli mingi piirang ette. Ise arvasime et üks püsikiirusliigendi läks katki, võitsime jupid välja ja ei midagi, ikka ei keera. Rohkem midagi tarka välja ei suutnud mõelda, seega jätsime auto metsa ja saime niva-meestega laagrisse tagasi. Tänud teile! Hommikul aga järgi autole minnes, avastasin, et keerab küll ja päris hästi, alguses oli nagu paar raskemat nõksu, aga siis hakkas hästi toimima.
Osadena kasutan kahepoolset silindrit, massey ferguson kombaini pumpa ja mingisugust vene dosaatorit, mis juba esmakordsel kasutusel lekkis, aga see sai korda. täpsema margi võin kunagi hiljem öelda kui selle teada saan või teen pildi ja keegi tunneb ära.
Üldiselt hüdroroolist - alguses tahab harjumist ning kui toimib siis on väga mugav toimetada metsas, ainult roolinupp peab olema, siis on lihtsam lapata. võrdluseks nii palju, et patroli originaal roolisüsteemiga ja kinnikeevitatud esidifriga oli asfalti peal võimatu keerata,aga hüdrorooliga ei saanud arugi, et olin hubid sisse unustanud.
Probleem hüdrorooliga.
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Probleem hüdrorooliga.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Õhumullid tekivad sellest, kui paaki tagasivool jääb pealepoole õli tasapinda või kui pumba imikanal on ebatihe. Tiheda imipoole puhul , kui pealevool on takistatud, õhku õlisse ei satu, siis tekib palju hullem nähtus - kavitatsioon, mis pumba üsna kiiresti õhtule viib. Sel põhjusel näiteks pannakse imipoolele filtreid vaid äärmise vajaduse korral ja nominaalvooluhulgast mitu korda suuremad, et takistust imiahelas miinimumini viia.landmb kirjutas:Sul ei saa pump korralikult õli peale. Õhumullid tulevad vahele.
Õhku õlis on aga visuaalselt lihtne tuvastada, õli näeb sel juhul välja kollakas. Valge on õli veega segunedes.
Kui aga õhku õlis pole, tuleb esmalt pumba võimekus ära mõõta. Kui pump korras, jääb järele vaid dosaator.