Patroli LSD

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
mulk
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: R Nov 26, 2004 8:06 pm
Asukoht: Viljandi

Patroli LSD

Postitus Postitas mulk »

Garaazinurgas on pulkadeks laiali Patrol 160 esisild, hankimisel uued laagrid-tihedid. Suur tänu jr-le asjaliku manuaali eest, aga vene laagreid ma siiski ei usaldanud, ikka Koyo-d. ja tihendeid saab ainult esindusest.
Nüüd oleks huvi esisilda sobiva LSD diffribloki vastu, olen küsinud paljudelt siinsetelt asjatundjatelt, aga veel kord küsimus suurele ringile, ehk on kellelgi pakkuda sellist asja. Ülekanne on 35:8, aga see ei mängi rolli, taldriku saab ringi kruvida. Difriblokk ja kõik selle detailid on ka esindusest tellitavad, aga hinnad... a-la Friktsioonkatted 24 tk 1Keek tk. :evil:
Peatselt jõan ka tagasilla remondini, nii et oodatud ka pakkumised võimalikult kobedale nn suure tagasilla LSD-blokile.
Ette tänades ja vastuseid oodates: mulk. Te. 51 12 586.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Mina mõtleks enne 7 korda kui esisilda LSD paneksin. :roll:
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Stupiduser kirjutas:Mina mõtleks enne 7 korda kui esisilda LSD paneksin. :roll:
eee... kui Sa asfaldil liigud, siis on ju reeglina rummud välja keeratud/aut.lülitatud ja edeots ei veere kaasa? Ja kui juba edeotsa vedama paned, siis on reeglina seda va LSD-d ka vaja? :twisted:
Aeglaselt ja otseliikumiseks on päris hea. Keeramisega on nagu on. ma siin kaalun kah edeotsa sisse miskit soetada, Tagamises juba on. Aeg-ajalt on isegi toimetamas tunda (siis kui talvel kiilaka peal külje ette viskab)

Mõtlesin natuke, kas isegi vabalt kaasajooksva edesilla puhul iselukustuv diff midagi muudaks. Selleks et asi toimetama hakkaks on ju vaja kardaani poolt jõudu rakendada.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Tuttav pani MQ160 Patrolile esisilda miskise vana Nissani bussi tagasilla LSD difri sisse, mille ta lammarist leidis. Sobis 1:1 ja toimis hästi. Mudase põllu peal keerutas mõlemaid rattaid nii et vähe polnud.

Esisilla markeering vist "200", tagumine "233". Selle järgi ehk saad orienteeruda, kuigi ega vist paljud lammarid ei tea mida nad müüvad.
+372 5028488
Kasutaja avatar
krss
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: N Jaan 20, 2005 3:54 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas krss »

Mul sama mure, kõik muu on ilus ja tore, aga vaatamata uutele naelutatud talverehvidele pole lukkudeta autol pidamist ollagi, ei lumes ega mudas. Ikka käib ringi üks esiratastest ja üks tagaratastest ning kraabib end igale poole sisse, sõita kannatab vaid absoluutselt tasasel ja siledal maal. Vintsi ei taha, kuna seal, kus kõige rohkem liigun (liivaväljad, heinamaa) pole puid nagunii kusagilt võtta. Lihtsalt siiber on auto kaevamisest kohtades, mis kannab veel piisavalt suvalisi poolikuveolisi autosid, rääkimata igasugustest wannabe linnamaasturitest. Patrolist loobuda kah ei tahaks, kuna vajan autos seda 9 istekohta. Muidu ostaks oma eelmise 7-kohalise Pajero tagasi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Eest keevitad difri kinni ja ongi lukk olemas. Huvidest saad ju välja keerata ja seega maanteel sõita OK. Taha silda lukku suht raske leida, nii et lepid olukorraga või keevitad ka selle kinni.
+372 5028488
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

jr kirjutas:Tuttav pani MQ160 Patrolile esisilda miskise vana Nissani bussi tagasilla LSD difri sisse, mille ta lammarist leidis. Sobis 1:1 ja toimis hästi. Mudase põllu peal keerutas mõlemaid rattaid nii et vähe polnud.

Esisilla markeering vist "200", tagumine "233". Selle järgi ehk saad orienteeruda, kuigi ega vist paljud lammarid ei tea mida nad müüvad.
Oskad sa ka täpsemalt õelda mis Nissan bussiga tegu oli mille differ täpselt sobis ? (Vanette ?)
Ja-et "200" ja "233" on mille esi ja tagasilla mis markeeringud ?
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Nissan Urvan King

200 - tähistab taldriku läbimõõtu mm. Patrol MQ160 esisild, Urvan King ja King Cab tagasild.

233 - tähistab taldriku läbimõõtu mm. Patrol MQ160 tagasild, Y60 esi- ja tagasild.
+372 5028488
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Kas nagu seega on Nissan Urvan King'i tagadifrit võimalik kasutada 160 patrolil ainult esisillas ?
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

MahviaDeTyrk kirjutas:Kas nagu seega on Nissan Urvan King'i tagadifrit võimalik kasutada 160 patrolil ainult esisillas ?
Just nii!
+372 5028488
Kasutaja avatar
krss
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: N Jaan 20, 2005 3:54 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas krss »

Sain foorumiväliselt ühe siinse guru käest teada, et mu autot vaevab täpselt sama häda mis paljusid teisigi mittesihtotstarbeliselt kasutatud ja äsja Eestisse jõudnud Patroleid - keegi tolvan on pannud difrisse tavalise mitte LSD-õli ja nüüd ootab ees lihtsalt difri läbipesu (nt bensiiniga) ja seejärel õige õli sisse. Siis muutub auto kaherattaveolisest jälle kolmerattaveoliseks :lol:
Vasta

Mine “Nissan / Renault”