pajero sport nõksutab...

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
unimüts
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: L Mai 03, 2008 2:34 pm
Asukoht: tallinn

pajero sport nõksutab...

Postitus Postitas unimüts »

Tere tarkade klubi,ostsin siis omale pajero spordi 2.5tdi 85kw-d 2001 aasta mudeli..muidu sõidab hästi aga probleem selles et kui lasta maanteel kerge gaasiga joosta siis hakkab loksutama..nagu jätaks vahele,diisli puhul minujaoks ennekuulmatu lugu...muidu kui natuke varbaga vedu peale suruda käitub hästi aga just kerge gaasiga...ja veel mure et otsib kohutavalt teed,kui tee vähe rööpas ja muidu mõned lohud-muhud siis läheb kuhu tema tahab,alguses panin selle laiadae kummide(245/70/16)arvele aga see asi on vist mingine muu jama..ülevaatusel oli kõik ok,loksusi ja lõtkusi nagu polnud..oskab keegi nõu anda,ette tänades!
pajero rules...
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

tre

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

Kui lõtke polnud siis võib olla viga erinevates rehvirõhkudes või mingisuguses reguleeringus N: kokkujooks, samas võib seal mid kõver olla, mõni käigu vahekasti padi vms padi katki olla. Mootori kohta võib oletada, et mõni filter või umistus toitesüsteemis. Peab ise käega katsuma ja nägema :D
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Silla soovitaks mõnes stendis lasta üle kontrollida ja mootoril alustaks ka filtritest.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
unimüts
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: L Mai 03, 2008 2:34 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas unimüts »

Filtritega peaks asi korras olema..alguses lõi suurematel kiirendustel diagnostitule põlema peal seda vahetasin õhufiltri ja asi korras,kütusefiltrit pole vaadanud veel aga kui korralikult pedaali pressida läheb ilusti pöördesse ja jõudu on piisavalt..minu arvates kui kütusefilter on umbes siis ei käi ta ju edasi ka aga võin valesti aru saada!Täna aga avastasin et kui seisma jääda aikselt veeredes siis nagu oleks pidur peal,kas on selline asi võimalik..tiirutasin natuke ringi aga kuumaks kettad ei läinud aga kui vaikselt seisma jääda siis kohe nagu nüksatab kohale...pole selliste autodega enne kogemusi olnud aga ega nad sõidukatest suurt vist ei erine..nüüd jälle nädalaks tööle eks siis pärast peab juurdlema hakkama mis ja kus..suvi ees ja paljud metsateed ja rannad vaja läbi sõita :roll:
pajero rules...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Tõsta rattad lahti ja uuri, kas veerevad vabalt ringi? Ikka võib juhtuda, et kolb silindris kinni.

Aga et kerge gaasiga nõksutab ... pakuks kulunud kõrgsurvepumpa kohe esimese hooga kuna sedalaadi sümptom tavaliselt sellele viitab. Samas siis peaks ka probleeme soojast peast kävitusega olema.
+372 5028488
Kasutaja avatar
unimüts
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: L Mai 03, 2008 2:34 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas unimüts »

soojast peast käivitub poolest pöördest... :lol:
pajero rules...
lufthansa
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:25 pm

Postitus Postitas lufthansa »

vana tüübi mootoris ei ole elektroonikat ja "nõksutamine" võib olla tingitud kõrgsurve pumbast.
piduritega tõsta rattad ükshaaval ülesse ja kui poob saad tead millisel rattal jääb pidur peale. oma autol olid tagumised pidurid peal (silindrid supportis kinni). esinduses oli 1500 krooni supporti hind, aga ma panin tavalise pajero pidurisilindrid ja kuna porikaites kumm tegelikult ei sobinud, siis lasin treialil pidurisilindrile võru peale teha. kokku läks ca 250 krooni üks support. ka "tee otsimine" võib olla tingitud piduri peale jäämisest.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

85 kw peaks olema just elektrooniliselt juhitava pumbaga.Endal on aasta uuem l-200 73 kw,pump paistab tavaline,kuid regulaatori otsas on mingi elektri jurakas. Pole rohkem põhjust torkida olnud,ilmselt mingi andur. Toyota kastikas on nii vana,et on tavaline pump.See kipub ka vahel kerge gaasiga nõksutama,ilmselt on midagi kulunud.Ülevaatusel käies ja seal tuuritades tundus ,et regulaator "loobib" viskab torust mingitel vaheaegadel tahma.Ja näitas ka lubatust suuremat vingu sisaldust. Samas teel sõites ja tallates ei tule torust eriti midagi.See lihtsalt jutu jätkuks.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
unimüts
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: L Mai 03, 2008 2:34 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas unimüts »

Kiirendamisel ei vilguta tulukest a kiirendab normaalselt ja kui sõita 100 ja üle on ka kõik ok alla saja stabiilse sõiduga kukub loksutama-nõksutama.kollase tulukese ma sain lahendatud seal oli viga umbes õhufiltris,aga nüd jah teine sümptom..
pajero rules...
Kasutaja avatar
unimüts
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: L Mai 03, 2008 2:34 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas unimüts »

Nii..pidurite teema on lahendatud..süüdi oli peapumba sees olev vedru mis peaks pumba kolbi tagasi lükkama aga see kurinahk oli ennast suutnud katki teha seal sees ja sellest sõltuvalt ei lasknud õli tagasi voolata...see asi sai lahenduse uue piduripumba näol...aga ikkagi kollitab see nõksutamine minu hinge..kas on äkki talina linnas või lähiümbruses mõni pädev pajeromees kes võiks asja lähemalt uurida
53328440
oleks väga tänulik...!
pajero rules...
Kasutaja avatar
unimüts
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: L Mai 03, 2008 2:34 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas unimüts »

tere jälle....sai siis ka lahti ühendatud see EGR ja oh imet auto hakkas kohe palju paremini liikuma..nüüd siis sellega seoses küsimus et kas ma tohin edasi sõita lahti ühendatud EGR iga või hakkab see kuskile poole halvasti mõjuma.teab keegi pädev vastata?
pajero rules...
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

unimüts kirjutas:tere jälle....sai siis ka lahti ühendatud see EGR ja oh imet auto hakkas kohe palju paremini liikuma..nüüd siis sellega seoses küsimus et kas ma tohin edasi sõita lahti ühendatud EGR iga või hakkab see kuskile poole halvasti mõjuma.teab keegi pädev vastata?
Panin oma mure teemasse sama küsimuse, et kas võib sõita vahelt ära ühendatud EGR klapiga, kuid keegi pole jõudnud veel vastata. Ja veel küsiks, kuidas mõjutab see klapp ülevaatusele minekut?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

jaan mmc kirjutas:
TiitR kirjutas:
unimüts kirjutas:tere jälle....sai siis ka lahti ühendatud see EGR ja oh imet auto hakkas kohe palju paremini liikuma..nüüd siis sellega seoses küsimus et kas ma tohin edasi sõita lahti ühendatud EGR iga või hakkab see kuskile poole halvasti mõjuma.teab keegi pädev vastata?
Panin oma mure teemasse sama küsimuse, et kas võib sõita vahelt ära ühendatud EGR klapiga, kuid keegi pole jõudnud veel vastata. Ja veel küsiks, kuidas mõjutab see klapp ülevaatusele minekut?
Kui EGR pole lahti ühendatud mingil tuleohtlikul või muul lollil moel ei avalda see halba mõju millelegi peale heit gaaside puhtusele, mille näitajad sellega veidi halvenevad, sellest tulenevalt tekib ülevaatusel ilmselt probleeme. Uuematele masinatele on nimelt rangemad heitgaaside nõuded.
Meetod millega ei astu ämbrisse näeb ette väljaheite gaaside tagastus toru või kanali sulgemise, kanali või toru mõne liite koha tihendi "pimedaks" tegemisega, kõik muu jäägu nagu oli, sh. vaakum või elektri värk. Selleks võib kasutada midagi mis on soovitavalt tule kindel nt. roostevaba plekki, seda siis juhul kui toru/kanalil on liite leht tihendiga koht
Mitsu foorumis olgu öeldud on EGR-ist -väljaheite gaaside re tsirkulatsioonist/järel põletusest eriti pikad jutud, seda siis seoses GDI-tundlikusest selle süsteemi pärast.
Täna käidud siis ülevaatusel ja see ka ametlikult ja edukalt läbitud. Suitsusus on lubatud 3,0, minu omal lahti ühendatud EGR-ga aga 2,1, nii et pole vaja ülevaatust karta :D
Kasutaja avatar
unimüts
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: L Mai 03, 2008 2:34 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas unimüts »

[/quote]Täna käidud siis ülevaatusel ja see ka ametlikult ja edukalt läbitud. Suitsusus on lubatud 3,0, minu omal lahti ühendatud EGR-ga aga 2,1, nii et pole vaja ülevaatust karta :D[/quote]

Mul on õnneks ülevaatus tehtud kuid minu auto kapoti all on sellekohane kiri 1,70 aga kuidas sa selle egr-i lahti ühendasid,kas tegid klapi vaakumvooliku pimedaks või panid suurele torule pimeda tihendi vahele?
pajero rules...
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

unimüts kirjutas:
Täna käidud siis ülevaatusel ja see ka ametlikult ja edukalt läbitud. Suitsusus on lubatud 3,0, minu omal lahti ühendatud EGR-ga aga 2,1, nii et pole vaja ülevaatust karta :D[/quote]

Mul on õnneks ülevaatus tehtud kuid minu auto kapoti all on sellekohane kiri 1,70 aga kuidas sa selle egr-i lahti ühendasid,kas tegid klapi vaakumvooliku pimedaks või panid suurele torule pimeda tihendi vahele?[/quote]Kummivoolik otsast ära ja 5-ne polt voolikust sisse ja nii ta pimedaks saigi :D
Vasta

Mine “Mitsubishi”