Probleem Pajero käigukastiga
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Probleem Pajero käigukastiga
Probleem seisneb selles, et 4LLc väljalülitamisel 2H peale ei taha välja lülituda ja kui kang on 2H peal jäävad armatuuris vilkuma esimesed rattad, ning järsemal pööramisel hakkab miski raksuma aga aeglusti on ikka sees. Ümberlülitus jääks nagu poole peale kinni. Ainus varjant ümberlülitamisel 4LLc välja saada on kang 2H peale lükata ja sidur järsult lahti lasta. Siis lülitub pärast paari katset välja. 4H väljalülitamisel on esinenud sama probleemi aga tunduvalt harvem. Mida rohkem seda kangi etepoole lükada seda kehvemini lülitub välja. Muidu töötavad kõik veoskeemid korralikult aga probleem ongi selles, et masin ei soovi ümber lülituda 2wd peale. Arvatavasti on miski vahekastis kulunud ja vajab vahetamist. Kas on kedagi kes käigukastidega tegeleks ja kui palju selline asi maksma võib minna?
Autoks on manuaalkastiga Mitsubishi Pajero 2,8TD 95a.
Autoks on manuaalkastiga Mitsubishi Pajero 2,8TD 95a.
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Sai täna põhjalikumalt kange näpitud!
Järeldus: Kui on sisse lülitatud 4HLc, siis keerates vasakule ja andes gaasi kostub esisilla kandis raginat ( nagu pooltelje ots ragiseks ). Paremale pöörates pole lisahelisid. Sama seis on ka 4LLc´ga. Kui sisse on lülitatud 4H, siis pööretel mingeid lisahelisid ei ole aga kui järsakult tagurpidi ülesse sõita kostub sama heli mis aeglustiga vasakule pöörates.
4H pealt lülitab ilusti 2H peale aga kui on aeglusti sees, siis peab jah veits tagurdama ja lülitub välja.
Saab keegi sellise murega aidata 4x4 sõpra?
Järeldus: Kui on sisse lülitatud 4HLc, siis keerates vasakule ja andes gaasi kostub esisilla kandis raginat ( nagu pooltelje ots ragiseks ). Paremale pöörates pole lisahelisid. Sama seis on ka 4LLc´ga. Kui sisse on lülitatud 4H, siis pööretel mingeid lisahelisid ei ole aga kui järsakult tagurpidi ülesse sõita kostub sama heli mis aeglustiga vasakule pöörates.
4H pealt lülitab ilusti 2H peale aga kui on aeglusti sees, siis peab jah veits tagurdama ja lülitub välja.
Saab keegi sellise murega aidata 4x4 sõpra?
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Üks võimalik ragina tekitaja on ka vahekasti kett.
Aga miks ei näita masinat mõnele asjatundjale saab ehk probleemile kiirema lahenduse.
Aga miks ei näita masinat mõnele asjatundjale saab ehk probleemile kiirema lahenduse.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Lepime kindlasti telefonitsi ka eelnevalt aja kokku,et ma ise kohal oleks.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Sry, et teise mehe teemas küsin, kuid ega sul pole pakkuda orig. velgedele kapsleid...Ptyyp teab küll missugused veljed mul onMaasturid kirjutas:Lepime kindlasti telefonitsi ka eelnevalt aja kokku,et ma ise kohal oleks.
Terv. Tiit.
Uurin järgi kui kohal olen!TiitR kirjutas:Sry, et teise mehe teemas küsin, kuid ega sul pole pakkuda orig. velgedele kapsleid...Ptyyp teab küll missugused veljed mul onMaasturid kirjutas:Lepime kindlasti telefonitsi ka eelnevalt aja kokku,et ma ise kohal oleks....ja kui sa Ptyyp Roosnasse juba lähed, äkki kannatab sul need ka ära osta mulle...juhul kui muidugi on neid üldse?
Terv. Tiit.
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Tänan sind juba ette.Ptyyp kirjutas:Uurin järgi kui kohal olen!TiitR kirjutas:Sry, et teise mehe teemas küsin, kuid ega sul pole pakkuda orig. velgedele kapsleid...Ptyyp teab küll missugused veljed mul onMaasturid kirjutas:Lepime kindlasti telefonitsi ka eelnevalt aja kokku,et ma ise kohal oleks....ja kui sa Ptyyp Roosnasse juba lähed, äkki kannatab sul need ka ära osta mulle...juhul kui muidugi on neid üldse?
Terv. Tiit.
Vahetasin mõni aeg tagasi parempoolse välimise pooltelje otsa ära aga tulemus ikka endine. Kui aeglustiga keerata vasakule, siis kostub raginat. Polnud kahjuks aega sisemist pooltelje otsa ära kontrollida aga kui tihti esineb sellist asja, et sisemine pooltelje ots läbi kulub? Pooltelgede kaitsekummid kõik korralikud ja terved. Ragin on ikka niivõrd tugev, et kostub suht tugevasti. Samas kui sõita 4H pole mingisugust raginat ei vasakule ega ka paremale pöörates. 4H´ga võib lausa "piruette" kohapeal teha aga ei mingit raginat. Kui aga aeglusti sisse lükata ja vasakule keerata hakkab ragin jälle pihta.Kas saab selline viga olla ikka pooltelje otsas?
Samas olen täheldanud, et kui 4H´lt tõmmata kang 2H peale ja kui veits ei tagurda ning hakata kohe edaspidi sõitma kostub jällegi see ragin, seda juba otsesõidul ja armatuuris jääb vilkuma esisilla lülitus. Vahepeal lülitub kohe välja 4H´lt 2H peale ilma tagurdamata.
Äkki võib viga olla ikka vahekasti ketis või midagist sinnakanti?
Millised on nähtused kui vahekasti kett vajaks vahetust?
Samas olen täheldanud, et kui 4H´lt tõmmata kang 2H peale ja kui veits ei tagurda ning hakata kohe edaspidi sõitma kostub jällegi see ragin, seda juba otsesõidul ja armatuuris jääb vilkuma esisilla lülitus. Vahepeal lülitub kohe välja 4H´lt 2H peale ilma tagurdamata.
Äkki võib viga olla ikka vahekasti ketis või midagist sinnakanti?
Millised on nähtused kui vahekasti kett vajaks vahetust?
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!