Grand Cherokee 96a. konditsioneeri vesi salongis!

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Plekksepp
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: L Mai 19, 2007 8:50 pm
Asukoht: Raplamaa

Grand Cherokee 96a. konditsioneeri vesi salongis!

Postitus Postitas Plekksepp »

Ehk on kellelgi kokkupuudet samasuguse probleemiga. Nimelt siis soojema ilmaga pikemalt sõites (konditsioneer sees) kogub kusagile keskkonsooli alla vett, niikui järsemalt kurvi võtta, viskab jalgadele jääkülma vett. Samal ajal läheb kõrvalistuja taga istuja jalgealune ka märjaks (kuskilt kaudu jõuab vesi ka sinna). Huvitab kuhu peab tegelikult kondens vesi jõudma, kas on kusagil mingid drenaazid, peab kusagilt puhastama või on midagi katki. Tean et kõige parema vastuse saab kui lihtsalt lammutama hakata, aga proovin enne siit pisut nõu küsida, äkki keegi sama asja läbi teinud juba.
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Tere. Suht kindlasti peab olema kondens vee jaoks äravoolu toru/voolik. Mul Cherol see põhja alt näha umbes starteri naabruses. Lihtsalt ripub üks kummvoolik seal, ots lahti.

Ja umbe on need asjad ka võimelised minema küll. Katsu millegiga läbi puhuda, hullemaks kindlasti midagi ei tee.


Edu,
zum
Plekksepp
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: L Mai 19, 2007 8:50 pm
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Plekksepp »

Käisin altpoolt asja uurimas, ei tuvastanud ühtegi vee äravooluks sobivat voolikut :( . Tuleb ikka seestpoolt asja lammutama hakata, ehk tuvastab sealt midagi.
heiki003
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: E Mär 05, 2007 7:53 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heiki003 »

Ära vool on umbes kuna grandil salongifilter puudub ja igasugu sodi sinna sisse satub. Jookseb teine karpraami sisse. Kõrvalistuja poolt vaadates soojenduse korpuse kõige madalam ots mis toetub vastu tuleseina. Auto alt ligi ei saa. Igavene kepp on puhastada kui soojendust maha ei võta.
Üks võimalus kui võtad maha ventika mootori ja selle kiiruse muunduri (või mis iganes ta on) ja sealt kaudu urgitsed.
Teine võimalus , puuritakse auk salongist kondensvee äravoolu torusse ja selt kaudu kanal lahti urgitseda mingi traadi jupiga ja hiljem tuleb see auk uuesti kinni panna kas siis punniga, kruviga jne.

Vene keelse õpetuse saad siit:

http://jeep.avtograd.ru/TSB/TSB_drain_tube.htm
Jeep GC 5,2 -95a.
Plekksepp
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: L Mai 19, 2007 8:50 pm
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Plekksepp »

Tänud neile kes viitsisid vastata. Tutvusin täna pisut salongi hingeeluga, jõudsingi selle toruni. Kuna aega sai otsa ei hakanud edasi lammutama, nüüd siis väike plaanide muutus, lähenen torule külje pealt, just nagu viimane postitaja soovitas :) .
KristjanS
Off Roader Wannabe
Postitusi: 38
Liitunud: R Mai 30, 2008 4:27 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Nüüd omal täpselt samad sümptomid :evil:
Tahaks ilma puurimata hakkama saada.
On keegi selle puhastamisega kokku puutunud ?
5,2 V8 Pilt
KristjanS
Off Roader Wannabe
Postitusi: 38
Liitunud: R Mai 30, 2008 4:27 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Sai see asi ette võetud ja ära puhastatud. Vesi voolas nagu kraanist peale puhastamist ja sellega on kõik korras, aga...
Veidi, mõni tund enne puahastamist lakkas töötamast salongi ventilaatori mootor st. ei puhu enam mitte ühestki august mitte midagi. Kas see kondents võis nüüd mul midagi seal pesse keerata ? Oskab keegi öelda kust suunast ma viga võiks otsima hakata ?
5,2 V8 Pilt
heiki003
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: E Mär 05, 2007 7:53 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heiki003 »

Ega esimese hooga ei oskagi muud pakkuda kui kontrolli kaitsmeid ja mõõda kas vool jõuab mootorini.
Jeep GC 5,2 -95a.
KristjanS
Off Roader Wannabe
Postitusi: 38
Liitunud: R Mai 30, 2008 4:27 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Kaitsmed ja muu seline kontrollitud. Mootorile ei pääse muud moodi vist ligi kui armatuur maha ? Erinevaid muu keelseid foorumeid sirvides jäi silma, et viga võib olla resistoris...
Sai veidi diagnostikat ka tehtud ja näitude järgi ei jõua vool mootorisse.

Edit:
Nüüd hakkas tööle... 2 päeva võttis siis tõenäoliselt aega kuni niiskus "kuskilt" teatud kohast ära kadus. Loodame, et jääb püsima.
Siit siis väike soovitus , et kellel sama jama, ärge jätke viimase hetke peale selle vea likvideerimist. Puur kätte ja drenaazi avasse auk, 10 minti tööd ja palju paha jääb olemata.
5,2 V8 Pilt
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”