YANT-V (Yet another Niva based Toyota Volvo)
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Tead, ma olen selle Hõbekolli kaalujälgimise programmiga natuke lolliks läinud ja vaatan ka Hr Kotkast sellise kannibali pilguga, et - 13 kg oleks normaale sealt ära süüa. Irw. Ja üldse olen Exxeli tabeli vahtimisest, kus kirjas, millistest tükkidest Koll koosnema hakkab ja palju need tükid kõik rsk kaaluvad, siis lihtsalt tuleb siiber. Auto alla 2 tonni on paras saavutus omaette. Tüübid, kes räägivad, et Volvo sillaga auto kaal on 1600 kg on ka paras ulme...kuigi tehtav, kui rahalised võimalused on väga head.
Iseenesest ei usu, et patroli raami sisekülje eemaldamine oleks tark tegu, sest sa sõidad selle kohe raskeks (sitt koguneb kohe sinna) teine asi on profiil millest see raam on tehtud. Pakun et 2,5 - 3 millimeetrit paks stantsitud lehtmaterjal, mille kõrgus on u. 170 mm siis selle üks jooksev meeter kaalub u 4 kilo, raami kogupikkus on u. 7 jm, järelikult on võita max 25 kg aga tegelikuses saad sealt pigem vähem kätte. Ja kaotad kindlasti ka tõstevõimes vees ulpides, kui raam on ikka hermeetiline.
Iseenesest ei usu, et patroli raami sisekülje eemaldamine oleks tark tegu, sest sa sõidad selle kohe raskeks (sitt koguneb kohe sinna) teine asi on profiil millest see raam on tehtud. Pakun et 2,5 - 3 millimeetrit paks stantsitud lehtmaterjal, mille kõrgus on u. 170 mm siis selle üks jooksev meeter kaalub u 4 kilo, raami kogupikkus on u. 7 jm, järelikult on võita max 25 kg aga tegelikuses saad sealt pigem vähem kätte. Ja kaotad kindlasti ka tõstevõimes vees ulpides, kui raam on ikka hermeetiline.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Ma pole küll eriline ehitaja ega inseneer, aga lugedes teie teema arendust, julgen siia lisada veidi erineva dimensiooni. Te tahate eemaldada ühe liigutusega kümneid kilosid, aga teeks kümme liigutust ja eemaldaks kokku kümme kilo? (või jätaks lisamata) Kaaluge IGA vidina vajadust ja seda ka siis, kui esmapilgul tundub see äärmisel vajalik.
Oliver @ inseneride kõrgkoolist väljakukkunud . näeb veel tänaseni õudusunenägusid TTÜ Mat.Analüüsist Tammeraidiga.
Oliver @ inseneride kõrgkoolist väljakukkunud . näeb veel tänaseni õudusunenägusid TTÜ Mat.Analüüsist Tammeraidiga.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ilmselt KULDSED SÕNAD, millegi selliseni jõudisme ka ise, kui exxeli tabelit vahtides lolliks hakkasime minema.Oliver kirjutas:Ma pole küll eriline ehitaja ega inseneer, aga lugedes teie teema arendust, julgen siia lisada veidi erineva dimensiooni. Te tahate eemaldada ühe liigutusega kümneid kilosid, aga teeks kümme liigutust ja eemaldaks kokku kümme kilo? (või jätaks lisamata) Kaaluge IGA vidina vajadust ja seda ka siis, kui esmapilgul tundub see äärmisel vajalik.
PS ega tegelikult see kaaluhullus pole ka teab mis ilmoluline teema, saab ka raskema autoga edukalt sõita, küsimus on kogemuses oma autoga hakkama saamises. ja sellega rahul olemises .
Kui sulle ikka su kena aga natuke priske naine meeldib, siis mis selles halba saab olla.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
küsimus oligi selles kas teha üks liigutus ja siis veel need järgnevad kümme liigutust või teha ainult need kümme liigutustOliver kirjutas:Ma pole küll eriline ehitaja ega inseneer, aga lugedes teie teema arendust, julgen siia lisada veidi erineva dimensiooni. Te tahate eemaldada ühe liigutusega kümneid kilosid, aga teeks kümme liigutust ja eemaldaks kokku kümme kilo? (või jätaks lisamata) Kaaluge IGA vidina vajadust ja seda ka siis, kui esmapilgul tundub see äärmisel vajalik.
Oliver @ inseneride kõrgkoolist väljakukkunud . näeb veel tänaseni õudusunenägusid TTÜ Mat.Analüüsist Tammeraidiga.
erik ega sa pole juhuslikult kahetsema hakanud et sa oma kenakese lõhki lõikasid.erik kirjutas:Ilmselt KULDSED SÕNAD, millegi selliseni jõudisme ka ise, kui exxeli tabelit vahtides lolliks hakkasime minema.Oliver kirjutas:Ma pole küll eriline ehitaja ega inseneer, aga lugedes teie teema arendust, julgen siia lisada veidi erineva dimensiooni. Te tahate eemaldada ühe liigutusega kümneid kilosid, aga teeks kümme liigutust ja eemaldaks kokku kümme kilo? (või jätaks lisamata) Kaaluge IGA vidina vajadust ja seda ka siis, kui esmapilgul tundub see äärmisel vajalik.
PS ega tegelikult see kaaluhullus pole ka teab mis ilmoluline teema, saab ka raskema autoga edukalt sõita, küsimus on kogemuses oma autoga hakkama saamises. ja sellega rahul olemises .
Kui sulle ikka su kena aga natuke priske naine meeldib, siis mis selles halba saab olla.
ma siiski arvan et sa liigud vist õiges suunas.
usun et omades võrdseid kogemusi saab rabast välja enne siiski kergema autoga ning kui selle (auto) tegemine on võimalik toomata suuri ohvreid võiks seda ju teha.
loomulikult on elus olulisemaid asju kui auto kaalujälgimine
Ereik:
Tüübid, kes räägivad, et Volvo sillaga auto kaal on 1600 kg on ka paras ulme...kuigi tehtav, kui rahalised võimalused on väga head.
Siin on väga palju kinni ka auto mõõtmetes, kui auto on väiksem läheb ka vähem materjale. Selliste mõõtudega nagu meie emalaev on 2t ka hea saavutus.
Tüübid, kes räägivad, et Volvo sillaga auto kaal on 1600 kg on ka paras ulme...kuigi tehtav, kui rahalised võimalused on väga head.
Siin on väga palju kinni ka auto mõõtmetes, kui auto on väiksem läheb ka vähem materjale. Selliste mõõtudega nagu meie emalaev on 2t ka hea saavutus.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kindlasti kaalub väiksem auto vähem aga seda peamiselt kere ja raami arvelt. Mingi kerge kere koos raami ja turvapuuriga kaalub mingi 400 - 500 kg. Kui teed auto 20% väiksema võidad mingi 60 - 100 kilo, seda pole just hiilgama palju.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
See kaalu asi on tähtis.Ma arvan,et parima tulemuse saab siis kui arvutis valmis kujundada 3D toru raam ja see siis reaalselt valmis teha.Olen ka nõus sellega,et kõiki nüanse nii ei suuda valmis mõelda kuid isiklikult arvan,et see lihtsustab oluliselt auto ehitamist.Alla 1600 kg TR-3 pole eriti mõtet ka ehitada.Asi selles,et autol peaks olema ka väike inerts.Mul omal kogemus Samuragia kuidas ma sellega vette kinni jäin kui laine vastast kaldast mulle vastu klaasi lõi ja ma paugust seisin.
Veiko
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Mina arvan, et auto mass soodustab haaret rehvide ja maapinna vahel. Olen küllalt näinud kergeid autosid kraavis sudimas, või poriloigus kinni istumas, kuna suur ratas käib püdelas pasas ringi ja ei mingit haaret tugevamate pinnakihtidega. Selliseid pinnavorme on aga meie võistlustel kõvasti, eriti krossidel. Ka mäkketõusul olen täheldanud, et raskemal autol on eelis kergema masina kõrval. (niikaua, kui auto ise liigub, vintsimisel on muidugi kõik vastupidi)
A.Suurel oli ka kunagi samurai, millel olid volvo sillad ja nende otsas mingi 35" rehv. Mina ei tea aga kinni oli see auto ikka uskumatute kohtade peal. Soos sõitis see eest libedalt. Suur ise ka ütles, et see kombo ei toiminud absoluutselt.
A.Suurel oli ka kunagi samurai, millel olid volvo sillad ja nende otsas mingi 35" rehv. Mina ei tea aga kinni oli see auto ikka uskumatute kohtade peal. Soos sõitis see eest libedalt. Suur ise ka ütles, et see kombo ei toiminud absoluutselt.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Härrased te võitegi jahuma jääda nendest kaaludest, igal autol on oma kaal, mis talle sobib. Kõik oleneb silla vahest, kaalujaotusest ja lõpuks rehvivalikust. Kui te ehitate liiga kerge auto, siis väsite vintsimistest mõttetus plögas kus võiks sõita ja pikkadel tõusudel, uskuge mind see on tunduvalt väsitavam kui soos natuke rada jälgida ja endale teooria selgeks teha. Ma ei tea palju Qkulgur kaalub aga traktori ratta jaoks on seda vähe. Boggeri puhul täpselt paras.
Seega ainult kaalu tagaajamisest ei võida te midagi.
Ja kolmandaks autosi kaalutakse pärast võistlust, mitte enne.
Kõige tähtsam, mida ma olen korduvalt Oliverile ja teistele ütlenud, ehitage oma auto nii, et pikkadele sõitudele on teil vaja kaasa võtta ainult 3 võtit ja 300g. Varuosi.
Ilusta suve ja autode ehitamist kõigile,
Alati teie,
Priit Aus
Qkulgur
Seega ainult kaalu tagaajamisest ei võida te midagi.
Ja kolmandaks autosi kaalutakse pärast võistlust, mitte enne.
Kõige tähtsam, mida ma olen korduvalt Oliverile ja teistele ütlenud, ehitage oma auto nii, et pikkadele sõitudele on teil vaja kaasa võtta ainult 3 võtit ja 300g. Varuosi.
Ilusta suve ja autode ehitamist kõigile,
Alati teie,
Priit Aus
Qkulgur