Kui suured rehvid?
Moderaatorid: jr, Moderators
Kui suured rehvid?
Kui suured rehvid kannatab Patrolile alla panna nii, et autot ei peaks treileril metsa vedama ja laagrid, poolassid jne "normaalse" aja vastu peaksid, kui metsa poole asfaldit mööda suunduda? Ei mõtle pidevat linnasõitu. Kas on kellegil kogemusi?
39" ja naeradaki kui poolass tasahilju "krõps-krõps" teeb. Ütleme nii, et kui tahad ikka pohhuilt floorida mülkas, kus kumm vaevu paistab, siis ega üle 33"x12,5" ei soovita. Rida 6 diisel, sellel väänet ikka jagub, et asju lõhkuda. Mõistusega inimese puhul ei tohiks ka 35,12,5 probleemiks olla, aga kui tegemist igapäevasõidukiga, siis hakkab liiga hoogsalt laagreid ja liigendeid tapma.
+372 5028488
Jääks teiseks autoks. Kuskil 35" olekski soov alla panna. Huvitaks tegelikult ka Toyota sildade paigaldus, mis küll natuke teemaväline, aga kui keeruline või lihtne see sildade vahetus on ja miks seda tehakse? Kas ainult tugevuse pärast või odavam-lihtsam difrilukke peale panna? Mis oleks kasutatud Toyota sildade hind umbkaudu? Kas keegi oskab infi anda? Algaja küsimused küll, aga enne kui midagi teha, peaks sellest ka natuke teadma.
jr, tänapäeval ju keegi enam stock poolasse ei kasuta... ikka korralikud vedrud pannakse. Ega sa ometi ei arvanud, et ntx Legendaarse Q-kulguri tavaliste rangeroveri poolasside otsa riputatakse 37" boggerid.. ei ei. Selleks on eestis olemas spets mehed, kes poolasse teevad. Selliseid, mille kolm korda üle kaela keerad ja siis need katki lähevad. loomulikult on asjal hinnalipik küljas.
Kuid algse teema juurde tagasi tulles, siis jah 33" mudas floorimiseks on minuarust lagi.

Kuid algse teema juurde tagasi tulles, siis jah 33" mudas floorimiseks on minuarust lagi.

Katsu inimene olla siis olen ka mina.
No Rover on rover, sellest ei ole ma kunagi midagi head arvanud. Sellel peavadki asjad katki minema. Spetsass my ass, jämedus on ikka samasugune ja täielikult pommikindel ta nii kui nii seega ei ole.
Kui ikka silmaga vaatad, et voh on purakas, siis peab ta sitt ka vastu.
Teema on Pirate4x4 all suht ribadeks räägitud. Dana44 vs Dana60, pane millisest materjalist tahad need assid sinna sisse, ikka läheb katki.
Aga teema juurde tagasi tulles, siis Prillimäe lammaris küsiti näiteks Toyota silla eest 25000 eeki, koos lukuga. Lukk eraldi oli 12000 eeki. Tugevuses sildadel vahet pole. Patrol 160 sildadele käivad sisse kõik vene laagrid, seega too ainult plussiks. Toyota sildade kohta eriti kogemusi pole.
Poolassi teljed peavad piisavalt mõlemil sillal vastu. Mis laiali kipub lendama on esisilla munak ehk pööris. Tolle saab aga ära tugevdada, kui termiliselt metall pehmeks lasta, siis tugevdus peale keevitada ning seejärel uuesti karastada ja tsementeerida...selline skeem jäi mulle kuskilt laiast internetist silma. Miski firma USA's sellist asja teeb, ju siis saab seda ka meil siin teha.
Lukke saab Patrolile tellida ARB lukud näiteks on mingi ~$1000AUD, sama maksavad nad ka Toyotale.
Kui ikka silmaga vaatad, et voh on purakas, siis peab ta sitt ka vastu.
Teema on Pirate4x4 all suht ribadeks räägitud. Dana44 vs Dana60, pane millisest materjalist tahad need assid sinna sisse, ikka läheb katki.
Aga teema juurde tagasi tulles, siis Prillimäe lammaris küsiti näiteks Toyota silla eest 25000 eeki, koos lukuga. Lukk eraldi oli 12000 eeki. Tugevuses sildadel vahet pole. Patrol 160 sildadele käivad sisse kõik vene laagrid, seega too ainult plussiks. Toyota sildade kohta eriti kogemusi pole.
Poolassi teljed peavad piisavalt mõlemil sillal vastu. Mis laiali kipub lendama on esisilla munak ehk pööris. Tolle saab aga ära tugevdada, kui termiliselt metall pehmeks lasta, siis tugevdus peale keevitada ning seejärel uuesti karastada ja tsementeerida...selline skeem jäi mulle kuskilt laiast internetist silma. Miski firma USA's sellist asja teeb, ju siis saab seda ka meil siin teha.
Lukke saab Patrolile tellida ARB lukud näiteks on mingi ~$1000AUD, sama maksavad nad ka Toyotale.
+372 5028488
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
suhtkoht vana teema üles kergitatud - ma võtan kah siis vähe sõna
aga.. nii võrdluseks difri taldriku läbimõõdud ja ka mõnede pooltelgede omad
Patrol
C200 = 7,87'' 29 nuuti
H233 = 9.2'' 1.26'' 31 nuuti või 1.31'' 33 nuuti
H260 = 10.25'' 1.51'' 37 nuuti
Dana 30
30 = 7.25"
44 = 8.75" 30 nuuti
60 = 9.75" 30 või 35 nuuti
70 full-floating. = 10.5"
Corporate
10 bolt, = 8 1/2" - 28 nuuti
12 bolt, = 8 7/8" - 30 nuuti
14 bolt full-floating. = 10.5" 1 1/2" 30 nuuti
14 bolt semi-floating. = 9.5" 1 3/8" 33 nuuti
Ford
9 inch = 9'' 28 nuuti
nagut näha jääb 160/260 Patroli esidiffer sinna Dana 30 ja 44 vahepeale oma mõõtudelt ja tugevuselt
tagadiffer Dana 44 ja 70 vahele
Y60/61 puhul siis ka esidiffer kusagil Dana 44 ja 60 vahepealne asi
Umbkaudu sellise rehvimõõduga kannatab Patroliga sildadega sõita keevislukkudega
Moditud silla korral julgeksin pakkuda C200 sillale 37'' - ja H233 42'' (nende mõõtude peal veel ei pea mõtlema kas lukk ikka lülitada või mitte)
samas olen 31''ga sõitnud C200 difri segamini
PS: eks kui keegi oskab kirjutada puuduvaid pooltelje jämedusi ja nuudiarve siis.. või muude masinate omi lisada

Ma täiega nõus, et kui on suurus pole oluline jämme peab olemajr kirjutas: Kui ikka silmaga vaatad, et voh on purakas, siis peab ta sitt ka vastu.
Teema on Pirate4x4 all suht ribadeks räägitud. Dana44 vs Dana60, pane millisest materjalist tahad need assid sinna sisse, ikka läheb katki.

aga.. nii võrdluseks difri taldriku läbimõõdud ja ka mõnede pooltelgede omad
Patrol
C200 = 7,87'' 29 nuuti
H233 = 9.2'' 1.26'' 31 nuuti või 1.31'' 33 nuuti
H260 = 10.25'' 1.51'' 37 nuuti
Dana 30
30 = 7.25"
44 = 8.75" 30 nuuti
60 = 9.75" 30 või 35 nuuti
70 full-floating. = 10.5"
Corporate
10 bolt, = 8 1/2" - 28 nuuti
12 bolt, = 8 7/8" - 30 nuuti
14 bolt full-floating. = 10.5" 1 1/2" 30 nuuti
14 bolt semi-floating. = 9.5" 1 3/8" 33 nuuti
Ford
9 inch = 9'' 28 nuuti
nagut näha jääb 160/260 Patroli esidiffer sinna Dana 30 ja 44 vahepeale oma mõõtudelt ja tugevuselt
tagadiffer Dana 44 ja 70 vahele
Y60/61 puhul siis ka esidiffer kusagil Dana 44 ja 60 vahepealne asi
Eks Toyota mehed kommenteerigu seda ise aga ma tikun arvama, et ühest küljest oled sa siia pannud umbkaudsed Patroli sildade rehvitaluvused stock'is ja vastukaaluks Toyota moditud silla omaK.Kotkas kirjutas: patroli vanematel mudelitel 33x12" uuematel 35x14.5" kuid molema jaoks vajad juba tubli tõstet väemalt 10 cm. 35 on minuarust overkill ... kuid well hulle igasuguseid...
samas toyota silla otsa võib panna 39" boggeri ja naeratada... Twisted Evil
Umbkaudu sellise rehvimõõduga kannatab Patroliga sildadega sõita keevislukkudega
Moditud silla korral julgeksin pakkuda C200 sillale 37'' - ja H233 42'' (nende mõõtude peal veel ei pea mõtlema kas lukk ikka lülitada või mitte)
samas olen 31''ga sõitnud C200 difri segamini
PS: eks kui keegi oskab kirjutada puuduvaid pooltelje jämedusi ja nuudiarve siis.. või muude masinate omi lisada
Viimati muutis MahviaDeTyrk, N Juun 26, 2008 11:36 pm, muudetud 1 kord kokku.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt: