UAZ-ile vints, aga milline?
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZ-ile vints, aga milline?
Kas on kellegi konkreeteseid soovitusi millist vintsi ja miks tuleks eelistada. Mudel on 3153, niiet pikk ja raske. Hiiu uazikute jupipoes on mingi vene 'Sprut' nimeline, mujal pakutakse palju ka Warni ja muid... või on mingi konkreetne mark millest hoiduda tasuks?
Autot kasutan põhiliselt hobiautona, st et sõidan üldiselt üksi, väga põhjatutesse kohtadesse ei roni, võistlustel ei käi.
Eriti vinge oleks muidugi installida asi nii et vintsi otsa saaks nii eest kui tagant välja võtta.
(Üks variant rahakoti mõrvamise asemel oleks tegelt ka käsivints või hi-jack.)
Autot kasutan põhiliselt hobiautona, st et sõidan üldiselt üksi, väga põhjatutesse kohtadesse ei roni, võistlustel ei käi.
Eriti vinge oleks muidugi installida asi nii et vintsi otsa saaks nii eest kui tagant välja võtta.
(Üks variant rahakoti mõrvamise asemel oleks tegelt ka käsivints või hi-jack.)
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: UAZ-ile vints, aga milline?
Sees "Sprut" unusta kohe heaga ära!t6nu kirjutas:Kas on kellegi konkreeteseid soovitusi millist vintsi ja miks tuleks eelistada. Mudel on 3153, niiet pikk ja raske. Hiiu uazikute jupipoes on mingi vene 'Sprut' nimeline, mujal pakutakse palju ka Warni ja muid... või on mingi konkreetne mark millest hoiduda tasuks?
Autot kasutan põhiliselt hobiautona, st et sõidan üldiselt üksi, väga põhjatutesse kohtadesse ei roni, võistlustel ei käi.
Eriti vinge oleks muidugi installida asi nii et vintsi otsa saaks nii eest kui tagant välja võtta.
(Üks variant rahakoti mõrvamise asemel oleks tegelt ka käsivints või hi-jack.)
Paigalduse õpetus on siis:
http://www.4x4.ee/rigs/daff/uaz469/mods ... _0001.html
Aga hi-lift tüüpi tungraud peaks sellest hooilmatta autos kaasas olema.
Viimati muutis Landy, N Veebr 24, 2005 1:14 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: UAZ-ile vints, aga milline?
Veel üks variant rahakoti tapmise asemel on ise teha.t6nu kirjutas:
(Üks variant rahakoti mõrvamise asemel oleks tegelt ka käsivints või hi-jack.)
Mina tegin. Sai suur, raske ja kole
http://web.starman.ee/kapri/vints.jpg
siin ka üks ise tehtud variant.
http://www.saabnet.ee/wwwfotod/offroad_ ... 7_3876.htm
kolmas võimalus on soetada Handymani odav vints.
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=942
http://www.saabnet.ee/wwwfotod/offroad_ ... 7_3876.htm
kolmas võimalus on soetada Handymani odav vints.
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=942
--
Zazou
Zazou
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Need ise tehtud vintsid koos oma lahtiste hammasratastega on seni toredad, kuni keegi vahele ei jää või mõni koht järgi ei anna.
Kui see aga juhtuma peaks, siis hoidke piip ja prillid.
Hadymann on tore kaaslane, aga vaid juhul,kui mõnd väga mudast retke ette ei võta ja aega piisvalt on sest UAZ on võrreldes Nivaga ikkagi hulga raskem.
Pigem vaata siis pruugitud vintside turul ringi. ca 7KEEK eest peaks juba täiesti normaalse riistapuu saama. Odavaim uus vints on Come-up 6000 (EORK liikmetele 7400.-), mida võiks teatud tingimustes ka UAZ juures kasutsda. Tõsi õigel ajal tuleb osata plokk vahele panna. Edaspidi võib sellele vast ka võimsama mootori peale aretada.
Kui see aga juhtuma peaks, siis hoidke piip ja prillid.
Hadymann on tore kaaslane, aga vaid juhul,kui mõnd väga mudast retke ette ei võta ja aega piisvalt on sest UAZ on võrreldes Nivaga ikkagi hulga raskem.
Pigem vaata siis pruugitud vintside turul ringi. ca 7KEEK eest peaks juba täiesti normaalse riistapuu saama. Odavaim uus vints on Come-up 6000 (EORK liikmetele 7400.-), mida võiks teatud tingimustes ka UAZ juures kasutsda. Tõsi õigel ajal tuleb osata plokk vahele panna. Edaspidi võib sellele vast ka võimsama mootori peale aretada.
Viimati muutis Landy, R Veebr 25, 2005 12:42 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: UAZ-ile vints, aga milline?
Praegu on ju normaalseid isendeid (T-Max,ComeUP,Warn,Milemarker jne) mõistliku hinnaga küll saadaval. Liiga lahjat pole mõtet osta, sest varem või hiljem suudad vintsiga auto suht sandi kohapeal sisse ajada (vints ju küljes, saab hakkama). Soovitan siis mudeleid tõmbejõuga alates 8000 Lbs näit T-max 8500 hind 9990.-, ComeUp 9000 või Warn M8000.t6nu kirjutas:Kas on kellegi konkreeteseid soovitusi millist vintsi ja miks tuleks eelistada. Mudel on 3153, niiet pikk ja raske. Hiiu uazikute jupipoes on mingi vene 'Sprut' nimeline, mujal pakutakse palju ka Warni ja muid... või on mingi konkreetne mark millest hoiduda tasuks?
Autot kasutan põhiliselt hobiautona, st et sõidan üldiselt üksi, väga põhjatutesse kohtadesse ei roni, võistlustel ei käi.
Eriti vinge oleks muidugi installida asi nii et vintsi otsa saaks nii eest kui tagant välja võtta.
(Üks variant rahakoti mõrvamise asemel oleks tegelt ka käsivints või hi-jack.)
Hi-lift on abiks ka siis kui vints küljes.
Soikus teema küll juba aga... T-maxid ja Warnid on kõik küll toredad asjad...ja eeldades seda, et eelkõige on soovitatud siiski elektrilisi vintse.... Hmmm...minule on nähtu põhjal suht suur aukartus meh vintside suhtes tekkinud...et kas ma olen mõnest sellisest isendist mööda vaadanud või on mul lihtsalt JR stiilis suurte asjade haigus (don`t hit) miks mitte visata uazikule nt. mõni Volvo või IFA meh. vints peale...peaks kestma järgmise põlveni ja jõuvaru suhtes ei tohiks ka pretensioone tekkida. 
Mudas alates 2003.
See oli pigem küsimuse laadis shout-out, et kui aretada, siis juba aretada midagi korralikku. Samas peaks iga eesti keskmise mehe loogika vintsi kardaani nähes lahti raalima, et miski vahva asi seda ka pöörlema peaks panema. Lühikene klõpsimine ostingu alt peaks suht viljakaid tulemusi kõivõimalike vintside kerele istutamise kohta andma. Ja kui midagi seletada vaja, siis siin on minust kõvasti staazikamaid "metsa poole" kodanikke. Seega hätta ei tohiks jääda, arvan ma.
Mudas alates 2003.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Siin jutuks olnud kodukootud vintside teema jätkuks:
Huvitav, mis imeasjast see vits tehtud on?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1132515677
Huvitav, mis imeasjast see vits tehtud on?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1132515677
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ei tahaks nagu väga Warni promot teha, aga ega see ComeUp ka mingi imeasi ei ole. Ennem oli võistlusautol (Patrol) peal warn 9500 mis ei teinud teist häält ka kui läbi kraavi ja maa oli vaja tõmmata, paha komme oli ainult, et suht iga sõit tuli uus tross installida
Viimane võistlus proovisime siis paljukiidetud ComeUp 9000 ja läbi maa vintsides võttis see ComeUpil suht hinge kinni. Pidime hakkama seal plokiga mässama, kus Warn veel mõnuga tõmbas.
ValgeHiire Vintsmän
Viimane võistlus proovisime siis paljukiidetud ComeUp 9000 ja läbi maa vintsides võttis see ComeUpil suht hinge kinni. Pidime hakkama seal plokiga mässama, kus Warn veel mõnuga tõmbas.
ValgeHiire Vintsmän
Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Soendame siis vana teema
et oma villisest täit mõnu tunda on tal ninapealt 1 vints puudu
Turul mitmeid tegijaid: ComeUP, T-Max, Milemarker, Warn
nagu eelnavelt selgus siis on uazikule soovituslik mingi 9xxx seeria vints võtta
küsiks siis, et milline neist oleks nagu selline "kõige asjalikum" ?
hind kõigil enam vähem sarnane, huvitaks siis: vastupidavus, töökindlus, parandamise lihtsus, varuosade saadavus ja kasutus mugavus.
või oskab keegi kogenud tegija nad nn "pingeritta" sättida
Best
Tony
et oma villisest täit mõnu tunda on tal ninapealt 1 vints puudu
Turul mitmeid tegijaid: ComeUP, T-Max, Milemarker, Warn
nagu eelnavelt selgus siis on uazikule soovituslik mingi 9xxx seeria vints võtta
küsiks siis, et milline neist oleks nagu selline "kõige asjalikum" ?
hind kõigil enam vähem sarnane, huvitaks siis: vastupidavus, töökindlus, parandamise lihtsus, varuosade saadavus ja kasutus mugavus.
või oskab keegi kogenud tegija nad nn "pingeritta" sättida
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Come-Up mudelid on esikohal järgmistes paramteetritega:Tony kirjutas: küsiks siis, et milline neist oleks nagu selline "kõige asjalikum" ?
hind kõigil enam vähem sarnane, huvitaks siis: vastupidavus, töökindlus, parandamise lihtsus, varuosade saadavus ja kasutus mugavus.
või oskab keegi kogenud tegija nad nn "pingeritta" sättida
*varuosade saadavus ja hind
*parandamise lihtsuse ning know-how kättesaadavus
*kasutusmugavus
*vintsi kiirus
Mina isiklkult loeksin vastupidavuse osas Warni kallimaid mudeleid paremaks, kuid kallimate mudelite hind ei meelita väga ostma
T-max suudab mõlemat lüüa vast vaid madalama hinnaga.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Tony kirjutas:või oskab keegi kogenud tegija nad nn "pingeritta" sättida
Ja kuhu kohta selles pingereas maanduvad MileMarekeri elektrivintsid ? ja miks ?Landy kirjutas: Come-Up mudelid on esikohal järgmistes paramteetritega:
*varuosade saadavus ja hind
*parandamise lihtsuse ning know-how kättesaadavus
*kasutusmugavus
*vintsi kiirus
Mina isiklkult loeksin vastupidavuse osas Warni kallimaid mudeleid paremaks, kuid kallimate mudelite hind ei meelita väga ostma
T-max suudab mõlemat lüüa vast vaid madalama hinnaga.
aga Ramsey ?
Viimati muutis MahviaDeTyrk, R Aug 10, 2007 10:03 pm, muudetud 1 kord kokku.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340