pajero -93, pidurisüsteem
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
pajero -93, pidurisüsteem
Tere!
tegemist 93 aasta 2,5td lühikese kerega isendiga.
sai vahetatud tagumised piduriklotsid(ketas) ja peale seda hakkas vasak pool kinni jooksma... et lahti saada tuli kas lasta jahtuda või siis lasta silindrist õli välja.
ühel korral jooksid ka kõik 4 ratast kinni.
peale pikka nuputamist tekkis arvamus, et probleem võis tuleneda asjaolust, et õlimahutis pumba peal on üks kummilulla, mis suudab mahuti hermeetiliselt sulgeda ning kui sõita veidi, siis ilmselt soojeneb kogu kupatus=tekib rõhk pidurisüsteemi= soojeneb veelgi pidurite pealolekust.
eile siis tegin väikese katse, küll mitte piisava, et kui tundsin, et pidur natukene peal oli, keerasin kaane mahutil lahti ja enam tihedalt kinni ei keeranud. siiani pole pidur peale uuesti jäänud kuid midagi põhjapanevat ei julge sellest veel järeldada.
muideks, pidureid õhutasin ka, kuid sel hetkel oli mahutil kaas maas.
seega küsimus, et on keegi sarnase probleemiga kokku puutunud?
kuidas peaks käituma, et kork taas hermeetiliselt sulgeda(minu mõistus ütleb, et kummilulla seal korgi sees on mõeldud õhu=niiskuse eemalhoidmiseks piduriõlist)?
Jõudu!
Martin
tegemist 93 aasta 2,5td lühikese kerega isendiga.
sai vahetatud tagumised piduriklotsid(ketas) ja peale seda hakkas vasak pool kinni jooksma... et lahti saada tuli kas lasta jahtuda või siis lasta silindrist õli välja.
ühel korral jooksid ka kõik 4 ratast kinni.
peale pikka nuputamist tekkis arvamus, et probleem võis tuleneda asjaolust, et õlimahutis pumba peal on üks kummilulla, mis suudab mahuti hermeetiliselt sulgeda ning kui sõita veidi, siis ilmselt soojeneb kogu kupatus=tekib rõhk pidurisüsteemi= soojeneb veelgi pidurite pealolekust.
eile siis tegin väikese katse, küll mitte piisava, et kui tundsin, et pidur natukene peal oli, keerasin kaane mahutil lahti ja enam tihedalt kinni ei keeranud. siiani pole pidur peale uuesti jäänud kuid midagi põhjapanevat ei julge sellest veel järeldada.
muideks, pidureid õhutasin ka, kuid sel hetkel oli mahutil kaas maas.
seega küsimus, et on keegi sarnase probleemiga kokku puutunud?
kuidas peaks käituma, et kork taas hermeetiliselt sulgeda(minu mõistus ütleb, et kummilulla seal korgi sees on mõeldud õhu=niiskuse eemalhoidmiseks piduriõlist)?
Jõudu!
Martin
Re: pajero -93, pidurisüsteem
krt, potska polnud hermeetiliselt suletud ja ikka jooksis kinni üks ratas...
oskab keegi miskit tarka soovitada?
oskab keegi miskit tarka soovitada?
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1972
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Üldjuhul on sellistel masinatel silindrid roostes.Kuna nüüd said sisse uued klotsid,tuli see roostes kolb kokku suruda ja jääb kinni.
Soovitan pidurisadulad lahi võtta ja korralikult ära puhastada ja määrida.
Soovitan pidurisadulad lahi võtta ja korralikult ära puhastada ja määrida.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
olen seda asja varem kuulnud, mistõttu sai kolb ning juhttihvtid/poldid korralikult puhastatud ja määritud, kaasaarvatult uuesti puhastatud ja määritud... ma ei usu hetkel, et selles võiks asi olla...Maasturid kirjutas:Üldjuhul on sellistel masinatel silindrid roostes.Kuna nüüd said sisse uued klotsid,tuli see roostes kolb kokku suruda ja jääb kinni.
Soovitan pidurisadulad lahi võtta ja korralikult ära puhastada ja määrida.
ega seal kuigi palju variante ei anna olla. arvan samuti, et vaja kolbidega natuke mängida edasi-tagasi, et nad liikuma harjuks otsast lõpuni (eebel vahele->piduritele valu->jõuga kolb tagasi ja siis korrata). ning enne 2000 paberiga kenasti puhtaks ja siledaks hõõruda ja möginat vahele.
võib tunduda tobeda teada-tuntud tarkuse korrutamisena, aga niiviisi olen seni kõikidel paheerodel ja asjadel nad käima saanud.
võib tunduda tobeda teada-tuntud tarkuse korrutamisena, aga niiviisi olen seni kõikidel paheerodel ja asjadel nad käima saanud.
Ja kolb peab liikuma silindris pöidlaga vajutades, kui õhutusnippel on lahti!
Heebliga ei ole kolvi juures midagi teha. Sama kehtib ka supportite kohta.
Roostetäpilised kolvid on mõtekam asendada uute või kasutatud mitte roostetavatega, liivapaber on ajutine lahendus, paari kuu pärast on jälle roostes ja sama kamm hakkab pihta.
Heebliga ei ole kolvi juures midagi teha. Sama kehtib ka supportite kohta.
Roostetäpilised kolvid on mõtekam asendada uute või kasutatud mitte roostetavatega, liivapaber on ajutine lahendus, paari kuu pärast on jälle roostes ja sama kamm hakkab pihta.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
muidugi, kui ma nüüd järgi mõtlen, siis roostes kolbide häda kipub seisnema vist selles, et pidur JÄÄB peale, peale pidurdamist, mul aga ta kerib ennast peale, justkui keegi tasapisi kogu aeg tallaks pidurit juurde ja juurde... ja maha tuleb pidur kohe, kui õhutusniplit lahti lasen ehk veidi õli välja.
seega, öelge nüüd mulle pigem, kus kohas võivad esineda takistused piduriõli tagasivoolule? pumbas? kuidas seda parandada?
seega, öelge nüüd mulle pigem, kus kohas võivad esineda takistused piduriõli tagasivoolule? pumbas? kuidas seda parandada?
Mina pole veel müstilisi ise õli tagasi imevaid süsteeme kohanud
Enamasti tõmmatakse trummelpiduril klotsid trumlist eemale vedrudega ja ketaspiduril jooksevadki klotsid peaaegu vastu ketast. Seega peab piduripedaali vabastades õli vabalt tagasi jooksma.

Enamasti tõmmatakse trummelpiduril klotsid trumlist eemale vedrudega ja ketaspiduril jooksevadki klotsid peaaegu vastu ketast. Seega peab piduripedaali vabastades õli vabalt tagasi jooksma.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.