Ladoga 2008 - 31.mai-8.juuni
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Tuleb vist jah natukene varem startida.Kui enne plaanisime reedel kella 8-9 ajal siis uus aeg kell ca 3.00(3h piirini,2h piiril koos kella muutumisega,2h piiterisse) ja peaksime 10.00 kohal olema.1-2h jääb reservi kah!
Tuletan pehme katusega autode omanikele meelde et tiimi liikmete peade kohal peab olema metallplaat.(1mm plekk või 2mm alumiinium).Ise just tegelen sellega.
Tuletan pehme katusega autode omanikele meelde et tiimi liikmete peade kohal peab olema metallplaat.(1mm plekk või 2mm alumiinium).Ise just tegelen sellega.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
- YellowTractor
- passionate rescue for estonians
- Postitusi: 81
- Liitunud: N Veebr 28, 2008 2:53 pm
- Asukoht: Sometimes England, it depends
- Kontakt:
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
YellowTractor kirjutas:does anyone have a phone number for Urvo please? a friend is desperately looking for a sturman as his is sick - can anybody help??
Many thanks
Jez
5256990 või urvo@4x4.ee
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kõik , kes avaldasid soovi, on piiriületajate nimekirja kantud . Nagu ikka , esmalt platsile, kus on nimekiri ja siis piirile.
Spikker I : http://www.narvatransiit.ee/est/kaart.htm
Spikker II : Eesti panga kurs: 1 RBL = 0,42 EEK
Spikker I : http://www.narvatransiit.ee/est/kaart.htm
Spikker II : Eesti panga kurs: 1 RBL = 0,42 EEK
- YellowTractor
- passionate rescue for estonians
- Postitusi: 81
- Liitunud: N Veebr 28, 2008 2:53 pm
- Asukoht: Sometimes England, it depends
- Kontakt:
No nii!
Meie läksime siis ära.
Kohtumiseni St. Peterburis
Meie läksime siis ära.
Kohtumiseni St. Peterburis
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Tere Peterburist
Jutt, et tee on peale piiri kehv vastab tõele, seal leidub küll ka helgemaid hetki kuid varuge aega!
Kingisepast sõitsime otse läbi kuna eelinfo ütleb, et ümbersõit on kõige hullem. Kingisepas endas on teed "mõistlikud"
Jutt, et tee on peale piiri kehv vastab tõele, seal leidub küll ka helgemaid hetki kuid varuge aega!
Kingisepast sõitsime otse läbi kuna eelinfo ütleb, et ümbersõit on kõige hullem. Kingisepas endas on teed "mõistlikud"

Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Niipea kui rehvid all hakkame ka õhtupoole liikuma.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Esimene ja teine päev.
TR1
4. Maasturite Tom
5. Carservice Habe
Insener, Arto, Viido on esimese kümne hulgas
Habe:"Teine päev oli eestlaste jaoks kesine. Kiirusepiirang 40km, habe ainuke kes pole trahvi saanud, sõitis rehvi puruks ja kahjustas esisilla konstruktiooni. Viidol esimesel etapil üle nelja kiiruseületamise ja vintsi nöör ei pea - katkeb pidevalt. Tomil kõik OK. Artol bensupumbaga probleeme hetkel. Insener sõidab - tõsi küll lahtiste rattapoltidega(?).
Päeva lõpetuseks tühistati kõik trahvid, mis saadud kiirusepiirangu rikkumise eest. See seadis küll ebavõrdsesse seisu need meeskonnad, kes eelvenad etapid 30km/h hoidsid, aga see on ju Ladoga.
TR2
3. D-90 - ajavahed on olematud, nii et võistlus alles käib
PROTO
5. Jez
6. Prido
8. Kostivere Niva
Prido:"Kostivere Niiva oli esimesel katsel tegija, kuid teise päeva hommikul sõitsid mehed suures meeltesegaduses valesse starti ning ei jõudnud enam õigeks ajaks ettenähtud kohta - tulemuseks maksimum karistusaeg etapilt. Päeva sisustasid nad remontimisega."
Q-Kulguril esimesel katsel generaatoriga probleeme polnud, see lihtsalt ei laadinud. Esimene aku sai tühjaks kuskil soos, siis tassisid Priit ja Tults stardist uue aku, sõitsid veidi maad ja jälle jalgsi uue aku järele. Nii kulus 3 akut 10 km peale. Etapp oli lühike ja kontrollaeg 3h - sellesse aega nad ei mahtunud ja see tõttu said palju trahvitunde. Teist päeva kirjeldas Prido tõsise tööpäevana. Tulemuseks 2. koht etapilt ja kaotus 19 minutit "rohelisele konnale". Homne päev saab olema tõenäoliselt vägagi otsustav, sest ees ootab 30km "suure jõe" katse. Priit nägi võimalust oma positsiooni parandada.
Jez'i auto pidi täitsa hea olema.
ATV
6. Liiva Tom ja .......
Ilm on super ja fänn klaab pidi väga rahul olema!
TR1
4. Maasturite Tom
5. Carservice Habe
Insener, Arto, Viido on esimese kümne hulgas
Habe:"Teine päev oli eestlaste jaoks kesine. Kiirusepiirang 40km, habe ainuke kes pole trahvi saanud, sõitis rehvi puruks ja kahjustas esisilla konstruktiooni. Viidol esimesel etapil üle nelja kiiruseületamise ja vintsi nöör ei pea - katkeb pidevalt. Tomil kõik OK. Artol bensupumbaga probleeme hetkel. Insener sõidab - tõsi küll lahtiste rattapoltidega(?).
Päeva lõpetuseks tühistati kõik trahvid, mis saadud kiirusepiirangu rikkumise eest. See seadis küll ebavõrdsesse seisu need meeskonnad, kes eelvenad etapid 30km/h hoidsid, aga see on ju Ladoga.
TR2
3. D-90 - ajavahed on olematud, nii et võistlus alles käib
PROTO
5. Jez
6. Prido
8. Kostivere Niva
Prido:"Kostivere Niiva oli esimesel katsel tegija, kuid teise päeva hommikul sõitsid mehed suures meeltesegaduses valesse starti ning ei jõudnud enam õigeks ajaks ettenähtud kohta - tulemuseks maksimum karistusaeg etapilt. Päeva sisustasid nad remontimisega."
Q-Kulguril esimesel katsel generaatoriga probleeme polnud, see lihtsalt ei laadinud. Esimene aku sai tühjaks kuskil soos, siis tassisid Priit ja Tults stardist uue aku, sõitsid veidi maad ja jälle jalgsi uue aku järele. Nii kulus 3 akut 10 km peale. Etapp oli lühike ja kontrollaeg 3h - sellesse aega nad ei mahtunud ja see tõttu said palju trahvitunde. Teist päeva kirjeldas Prido tõsise tööpäevana. Tulemuseks 2. koht etapilt ja kaotus 19 minutit "rohelisele konnale". Homne päev saab olema tõenäoliselt vägagi otsustav, sest ees ootab 30km "suure jõe" katse. Priit nägi võimalust oma positsiooni parandada.
Jez'i auto pidi täitsa hea olema.
ATV
6. Liiva Tom ja .......
Ilm on super ja fänn klaab pidi väga rahul olema!
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad