jeepi ostusoov - andke nõu
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
See punane juba 1-2 kuud minu oma:) Sai ka ostetud 2-3 ndaks autoks perre Safaridel käimiseks + koertega vaja näitustel millegagi käia millest kahju ei ole:) Siga rahul ostuga ja ta on ikka 4 wd. Soovitan pöörduda sinna Uno platsi vendade poole tassivad iga koorem 1-2 Cherot Sveitsist. Reeglina need toodud asjad on ikka siledad ja pole metsa saanud.
Samuti kasutaja Insener foorumis müüb mõisltiku hinnaga korraliku isendit. Eelista siis 136 kw mootorit:) Abs i probleemid elab üle.
Enda oma sai tehtud juba Chero nägu nagu peab:) Ehk siis hooldus 2 puksi, õlid, mahlad klaaside toonimine ja tõste + 31 " rehvid by Heinaküün.( kust saad Cheroga abi alati ). Varuosade hindu ei ole vaja karta. Küttekulu 10-20 sõltub jala nrist:) Keskmine 15.
Paigaldust ootab vints ja küljerauad.
Väike pilt ka:)
http://album.mobiiltelefonid.ee/main.ph ... mId=224912
Samuti kasutaja Insener foorumis müüb mõisltiku hinnaga korraliku isendit. Eelista siis 136 kw mootorit:) Abs i probleemid elab üle.
Enda oma sai tehtud juba Chero nägu nagu peab:) Ehk siis hooldus 2 puksi, õlid, mahlad klaaside toonimine ja tõste + 31 " rehvid by Heinaküün.( kust saad Cheroga abi alati ). Varuosade hindu ei ole vaja karta. Küttekulu 10-20 sõltub jala nrist:) Keskmine 15.
Paigaldust ootab vints ja küljerauad.
Väike pilt ka:)
http://album.mobiiltelefonid.ee/main.ph ... mId=224912
Ta mõtles äkki seda punast, mis on saadaval
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
käisin ennem selle musta ostmist ka vaatamas ja oli vähe rohkem roostet kui pildi pealt paistis, midagi kolises eest, rehvid olid pragulised aga pidid teised ka olema ja muud nagu polnudki eriti viga !
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
käisin ennem selle musta ostmist ka vaatamas ja oli vähe rohkem roostet kui pildi pealt paistis, midagi kolises eest, rehvid olid pragulised aga pidid teised ka olema ja muud nagu polnudki eriti viga !
Kuna silmaring vähehaaval laieneb, siis küsin veel nõu ka Grandide kohta: ilmselt see 4,0 on sama mootor, mis Cherol - nagu juba kuuldud, siis suht pommikindel ja probleeme ei ole. Diisel, nii palju kui mina tean, on see ittaallaste leiutis, mis ka just ei hiilga oma töökindlusega. Kuidas on lood aga 5,2 V8-ga?
Ja veel ei ole ma aru saanud, mis vahet on Limitedil, Laredol, Quadra-Trackil ja Quadra - Drivel? Limited ja Laredo vist varustustasemed aga need teised kaks? Kui osta, siis millist eelistada?
Jälle tänud
Ja veel ei ole ma aru saanud, mis vahet on Limitedil, Laredol, Quadra-Trackil ja Quadra - Drivel? Limited ja Laredo vist varustustasemed aga need teised kaks? Kui osta, siis millist eelistada?
Jälle tänud
4,0 mootor sama jah, 5,2 on ka vastupidav ja jõudu muidugi jupi rohkem. Ja 5,9 on kõige mõnusamsst kirjutas:Kuna silmaring vähehaaval laieneb, siis küsin veel nõu ka Grandide kohta: ilmselt see 4,0 on sama mootor, mis Cherol - nagu juba kuuldud, siis suht pommikindel ja probleeme ei ole. Diisel, nii palju kui mina tean, on see ittaallaste leiutis, mis ka just ei hiilga oma töökindlusega. Kuidas on lood aga 5,2 V8-ga?
Ja veel ei ole ma aru saanud, mis vahet on Limitedil, Laredol, Quadra-Trackil ja Quadra - Drivel? Limited ja Laredo vist varustustasemed aga need teised kaks? Kui osta, siis millist eelistada?
Jälle tänud
al. 96 on OBDII aju nii R6 kui V8 mootoril, muus osas vist väga suuri muutusi pole (mootori poolel siis, sisu on hoopis teisest klassist ja välimuses ka väike facelift).
Limited ja Laredo on varustustasemed, standardkonfis on Laredo tekstiilsisu ja 242 vahekastiga, Limitediga saad nahksisu, kompuutri jms, aga kahjuks ka 249 vahekasti. V8 on kõik limited (v.a. 5,9 mis on ainult ´98 ja ainult LE)
Quadra track ja Quadra drive on minu mälu järgi 249 kasti tähised, üks kuni '95, teine ´96 edasi. Uuemal on aeglusti puhul viskomuhv lukus, muud vahet vist eriti pole. Minu valik jäi 5 aastat tagsi just vahekasti pärast Laredo peale, 4-liitrine tagaveoga sõites liiter-paar ökonoomsem ka kui pideva neliveoga V8. Kui vene keel suus, siis üsna palju infi saad http://jeep.avtograd.ru lehelt. Rohkem ei osak Sulle siia midagi kirjutada, kui on konkreetseid küsimusi, siis helista julgelt.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Liikuvate piltidega piltidega selgitus on Jeepi oma kodulehel:sst kirjutas:Ja veel ei ole ma aru saanud, mis vahet on Limitedil, Laredol, Quadra-Trackil ja Quadra - Drivel?
http://www.jeep.com/en/4x4/how_systems_ ... adra_trac/
aga see võib ainult uute kohta kehtida...
O|||||||O
Päris nii see asi ka ei ole. Hea otsimisega leiab ka nn maastikusuutliku kastiga (NP 242) Limited versiooni ehk nahksisu ja muude kulinatega. Pildid selle tõestuseks: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=ed0eBullrider kirjutas:Laredol on alati selecttrack vahekast - seega offroadisuutlikum - esi, neli, blokeeringud on eraldilylitatavad. Limited´il on pidev nelivedu - õigemini kyll poolnelivedu 20% ee ja 80% tagasillal.
Ei julge vaielda. Toetun portaalide andmetele ja iseenda kogemustele. Paar aastat tagasi grandi otsides uurimustööd tehes, lappasin läbi kuu jooksul enamuse kättesaadavad euroopa, skandinaavia ja loomulikult baltimaade kõikvõimalikud müügiportaalid ja müügiplatsid...Meeletu hunnik cherosid kogunes.Ausalt, selles hulgas pold ühtainsatki sellise tasemega Limited´i. Küll aga leidus nahkseid Laredosi, mis aga olid koostatud ja sõitnud usas ja sealt siis euroopasse müüdud. On ka ehk sul usa variant?
Tegelikult saab igale autole tellida lisavarustust. Laredole sai lisana tellida nahksisu ja samuti sai tellida limitedile 242 vahekasti. Sealt need vähesed nahksisu ja 242 kastiga isendid. Teoorias on veel ka Base varustus, millel vändaga aknad ja pole konditsioneeri, aga kas neid ka müüdi, on kahtlane.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks