Kastikat

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

GC kirjutas:Minu teada ei saa neil midagi vahet olla... mõlemad 76 kw mootoritega.
Vist 2002 tuli väike facelift ja mootor 98 kw. Aga räägitakse, ja on ka kinnitusi, et see mootor tahab juba 150 000 l.s. pealt saada saalede vahetust.
Vahe selles, et üks tava töömasin, teine Navara!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
no fear
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Mär 20, 2008 9:41 am
Asukoht: Mulkland

Postitus Postitas no fear »

Mida aga kujutab Ford Ranger 2003 aasta. Tean, et see sama, mis Mazda.
Ega eriti sellest masinast siin juttu ei ole.
Kas siis see nii kehv masin, et ei väärigi juttu tegemast?
Eesti Energial on see masinapark Rangerite näol veel eriti suur nii et sõidavad küll ja ega eriti nurinaid sealt poolt nagu tulnud ei ole.

Et mis siis :roll:
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Kasutaja avatar
Piraat
Mudder
Postitusi: 50
Liitunud: L Okt 06, 2007 4:26 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Piraat »

Ise sõidan 2007 aasta Rangeriga varsti saab juba aastake sõidetud ega ei oska küll üelda, et ta nii väga kehv masin oleks hetke läbisõit on 80 tuhat ! Peale hoolduste on veel masinal vahetatud esimene pooltelg aga selles olin ise süüdi kuna sõitsin pooltelje kummi katki, tagumine kardaani rist on vahetatud ning esimesed piduri klotsid samuti aga minu meelest on see normaalne sellise läbisõidu puhul ! Harju keskmine tööauto võiks üelda
Ford Ranger
Jeep Wrangler
Dodge Ram
maikom
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: R Sept 08, 2006 10:54 am
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas maikom »

Mitsu kasutamiskogemus puudub, kuid pildi järgi otsustades on selle tagumised istmed enam kasutatavad kui Mazda/Fordi omad, mis on küll rohkem koera istmed, millel 100km maanteed sõites on pärast kangelase tunne (pean silmas Fordi/Mazdat millel vastakuti käivate ustega kere). Mazda/Fordi vastupidavuse kohta midagi halba öelda ei saaks - isiklik kogemus 2003 Mazdaga, mille veermik kestab oluliselt paremini kui 1997 Hiluxi oma. 17. okt 2007 Auto Lehes oli uute kastikate test ning seal kasutatavuse kohta öeldu peab vist ka vanemate kohta paika (vähemalt endale tundub küll nii ja kahjuks seal L200 ei ole). Mazda on igatahes maantel juhitavuselt selline vilets sõiduauto e. roolis igav ei hakka aga samas täitsa Lada ka ei ole (nagu autoajakirjades öeldakse rooli keskkoht on tundetu).
no fear
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Mär 20, 2008 9:41 am
Asukoht: Mulkland

Postitus Postitas no fear »

Soetasin endale 5-kohalise Ford Rangeri. 2003 aasta, esi ja tagaraudadega. Ees veel lisatuled. Kastil olemas kuut. Läbitud oli just 160 tuh tehnohool ja esisilla remont. Täislaksuga. Siiamaani olen täitsa rahul. Ega jah, olles enne SAAB 9-5 Aero roolis istunud, siis selle Rangeri juhtimine ei ole jah nii "mugav".
Ei, hea! ATV mahub kasti ära, kui luuk lahti jätta ja minek oma 2,5TD mootoriga on ka söödav. (Ei võrdle Saabiga :D )

Nii et härrased, olen kah nüüd metsa minemas!
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
no fear
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Mär 20, 2008 9:41 am
Asukoht: Mulkland

Postitus Postitas no fear »

Kuna see teema siia ülesse tõsteti ühes teises autoostu soovis, siis mõned kommentaarid peale aastast kasutamist.
Läbisõit hetkeks 187 tuhat ning mida öelda...
Harjunud sellise "kiikuva" sõiduga ning kui sõidukasse istun siis tunnen, et olen puuvankris. Hea on läbida Viljandi tänavaid, kuna need on tõesti halvas olukorras. Naase Toyota Yarisest on lihtsalt kahju´. kui see aukudest läbi peab sõitma.
Küttekulu on stabiilselt 10l/100km kohta. Treilat vedanud ja tõmmet on piisavalt aga seda jah alates 2000 pöörde puhul, siis hakkab vist turbo puhuma.
Talvel oli väga soe auto. Paljud tuttavad, kelledel on EE süsteemis sellised masinad, on kurtnud, et aknad lähevad seest talvel uduseks aga kui hoida kliima sees, siis ei ole hullu. Puhtad kõik.
Nüüdseks pean pihustid korraks maha keerama ja laskma stendi panna, sest käivitamisel üks ei taha ilusasti tööle hakata ja suitseb alguses, nagu Ford ikka :D . Tagumistel istmetel istujatel on tegelt nats vähe ruumi ikka. Olen lastega sõitnud ja kui kuuti kastil peal ei olnud siis asjade pakkimine on tegelt VÄGA SUUR probleem. Sest taga on niigi vähe ruumi ning kui veel kotid pakid kaasas siis on ruumi vähe. Suvel jahutas kliima ilusasti. Tippkiiruseks olen saanud 140. Siis lükkas ka korraks vee ülesse ning peale seda hakkas mingi kammajjaa pihta. Tihti läks temp ülesse. Lahti sain sellest nii, et lisasin õige vähe jah. vedelikku ning asi jälle korras.
Läbivus. Ega eriti ei ole julenud üksi mutta minna aga selle suure lumega talvel oli ikka lust liigelda. Kuigi all olid tutikad Matadori rehvid siis kuna need olid ilma naastudeta jäi läbivus nati jamaks. Soetasin siis talvel omale uued ning teiste velgede peale 16 tollised naast lamellid. Asi oli hoopis teine. Krt firma on meelest maha läinud...Cooper Discoverer AT oli vist.
http://www.rehvikuller.ee/?p=7&folder=& ... t=odavamad Need on need Matadorid.
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”