Automaatkast ja vastupidavus suurtele võimsustele.
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Automaatkast ja vastupidavus suurtele võimsustele.
Kuna Uaziku vana mootor hakkab vaikselt ära surema , siis tekkis ka tahtmine sinna üks fordi 2,9 109 kw v6 vahele sobitada (mootor pärineb 1991. a )
Soov oleks kasutada mootorit koos selle originaal automaatkastiga .
seega sooviksin kommentaare automaatkasti vastupidavusest off-road tingimustes.
Andres
Soov oleks kasutada mootorit koos selle originaal automaatkastiga .
seega sooviksin kommentaare automaatkasti vastupidavusest off-road tingimustes.
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Off road kontekstis ei oma kasti päritolu ja tootja suurt vahet, ükski neist ei toimi ilma väikeste modideta. Kui kast on töökindel teedel, siis peaks temaga metsas ka hakkama saama.
Märksõnadeks:
Veekindlus
Õhutus
Õli jahutus
Ja peaks piiluma ka kasti sisse, kuda tal se õli võtt on lahendatud, et kalletel ikka õli kätte saaks, äkki on vaja seda ka modima hakata.
Krt, kas väiksel broncol pole sarnane kast? Siis peaks sealt seda õli vanni asja uurima?
Märksõnadeks:
Veekindlus
Õhutus
Õli jahutus
Ja peaks piiluma ka kasti sisse, kuda tal se õli võtt on lahendatud, et kalletel ikka õli kätte saaks, äkki on vaja seda ka modima hakata.
Krt, kas väiksel broncol pole sarnane kast? Siis peaks sealt seda õli vanni asja uurima?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Fordi aut. kaste iseloomustab ebaühtlane kvaliteet. Inseneritöö on tehtud suurepäraselt, koostekvaliteet ja -täpsus ebastabiilne (mõned ainult sõidavad, teised veedavad suure osa ajast erinevates remonditöökodades). Vana kast ilmselt katsetused juba asfaldil läbinud ja risk ebaõnnestunud isendile sattuda väiksem.
Tehtud, mõeldud.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Tõmban teema ise üles, tahaks kasutada euroopas ülilevinud a.käigukasti 4hp22, mida on tehases pandud kuni 380 nm tootvale mootorile, BMW E23, 745, 3,5 turbo. Nüüd oleks plaan panna see kast natuke üle 400 nm tootvale mootorile, küsimus oleks see, kas kast peab vastu ja kui ei, siis mida peaks modima et kestaks. Ja kui keegi meiehulgast ei tea vastust siis äkki soovitada meistrit kes oskaks sellisele küsimusele vastata. Teine teema oleks soovitada mingit paremat kasti, mis kindlasti peaks vastu, mis kaaluks vähem kui 80 kg ja mida oleks kerge hankida ja modida.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
-
777
- Teoreetilised teadmised Praktikas
- Postitusi: 97
- Liitunud: E Apr 23, 2007 4:38 pm
- Asukoht: Tallinn
Stockina 4hp22 vastu ei pea, isegi modituna ei usu sellesse kasti. Kui soov kindlasti BMW kasti kasutada, siis pigem 4hp24, mida pandi 750 peale. Kõige kindlam oleks muidugi kohe USAka kasti koos vahekastiga kasutada - teha üks kord ja tehtud. Investeering oleks muidugi oluliselt suurem alguses, kuid ma usun, et pikemas perspektiivis tasub kuhjaga ära. Kaalu täpselt ei tea kuid oma autot ehitades ja endale kasti valides oli 4L80E (TH400) automaat kast "tunde järgi" umbes sama nagu omale paigaldatud manuaal NV4500 ~200lbs (90kg)erik kirjutas:Tõmban teema ise üles, tahaks kasutada euroopas ülilevinud a.käigukasti 4hp22, mida on tehases pandud kuni 380 nm tootvale mootorile, BMW E23, 745, 3,5 turbo. Nüüd oleks plaan panna see kast natuke üle 400 nm tootvale mootorile, küsimus oleks see, kas kast peab vastu ja kui ei, siis mida peaks modima et kestaks. Ja kui keegi meiehulgast ei tea vastust siis äkki soovitada meistrit kes oskaks sellisele küsimusele vastata. Teine teema oleks soovitada mingit paremat kasti, mis kindlasti peaks vastu, mis kaaluks vähem kui 80 kg ja mida oleks kerge hankida ja modida.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
No tegelikult ei mõelnud ma seda kasti hankida just BMW pealt, kuna BMW`l on ta eranditult elektroonilise juhtmisega ja programme juhib kontroller. Aga Sama kast on ka Roveril, Jaguaril, Porsche`l ja Roveril on ta raudselt ilma kontrollerita. Ok aga TH 400 kestaks? Saadavus? Milliselt autolt võiks toimivat komplekti käigukast ja ilma ketita vahekast leida ja vahekast selline, mille esidifri väljund on eestvaadates paremal?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ise kahjuks väga palju automaatkstidest ei jaga, seega vabandust juba ette, et asja LR vaatevinklist kaen!
Milline osa 777 teadmiste kohaselt selle ZF 4hp22 juures siis kõige nõrgem on?
http://avtopedia.ru/akpp/ZF%20%204HP22.pdf
Mujal maailmas on seda varem loetu põhjal ka (Land)Rover'i kõvastii tuunitud v8 mootoritega koos pruugitud. Porschel vist veelgi mõimsamate mootoritega koos.
Aga laialdaselt on seda kasti kasutatud küll.
http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_4HP22_transmission
Kui suur siiski on erinevus 4hp24 kastiga
http://www.shinseiauto.com/japanese/tra ... hp2204.pdf
Kas Erikul tasub äkki siisks 4HP24 poole vaadata ning 1996(1994)-2002(2003) LR-ide ( V8)küljest seda otsida?
Äkki saab Erik siit abi või mõtteainet:
http://www.fordforums.com/f668/v12-land-rover-100917/
Milline osa 777 teadmiste kohaselt selle ZF 4hp22 juures siis kõige nõrgem on?
http://avtopedia.ru/akpp/ZF%20%204HP22.pdf
Mujal maailmas on seda varem loetu põhjal ka (Land)Rover'i kõvastii tuunitud v8 mootoritega koos pruugitud. Porschel vist veelgi mõimsamate mootoritega koos.
Aga laialdaselt on seda kasti kasutatud küll.
http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_4HP22_transmission
Kui suur siiski on erinevus 4hp24 kastiga
http://www.shinseiauto.com/japanese/tra ... hp2204.pdf
Kas Erikul tasub äkki siisks 4HP24 poole vaadata ning 1996(1994)-2002(2003) LR-ide ( V8)küljest seda otsida?
Äkki saab Erik siit abi või mõtteainet:
http://www.fordforums.com/f668/v12-land-rover-100917/
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
400 ilmselt on saada küll, kui natu otsida, kasvöi rootsist, aga esikardaan kipub vahekastidel vasakult poolt välja tulema. Nii on vähemalt minu blazeril, aga kuna neid fullsizedele paigaldati siis peaks vist köigil nii olema. Mul on küll ketiga vahekast. Ise pidasin plaani panna kast(400) ja vahekast eraldi kuna originaalvahekast kaalub vist tonni,sest on tehtud üleni paksust rauast.erik kirjutas:No tegelikult ei mõelnud ma seda kasti hankida just BMW pealt, kuna BMW`l on ta eranditult elektroonilise juhtmisega ja programme juhib kontroller. Aga Sama kast on ka Roveril, Jaguaril, Porsche`l ja Roveril on ta raudselt ilma kontrollerita. Ok aga TH 400 kestaks? Saadavus? Milliselt autolt võiks toimivat komplekti käigukast ja ilma ketita vahekast leida ja vahekast selline, mille esidifri väljund on eestvaadates paremal?
Kolme mehega andis teist auto alla tösta. Uuemad on küll alukorpusega, aga ketist vist ikka pääsu pole.
FC 150 ja palju muud koli, vöisteldud on kah.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Vanematel bemmidel oli 4hp22 ka täishüdraulilise loogikaga. Oma kogemusest nõrgeimad kohad trafo väljundnuudid (turbiini südamik kk. vedaval võllil, järgi annab just südamiku sisenuut) ja I käigu sidur (teistest pea poole väiksem). St. ei talu vahetusloogika vigu (raiuv käiguvahetus) ja karmi kohaltminekut (pöörded üles ja siis "D"). Aeglustiga sõites peaks I käik olema aktiivne vaid hetke ja kasti läbiv vääne mõistlik (pinnasega haardumine läbi nii suure ülekandearvu ebapiisav). Ja vaevalt ehituslik tugevusvaru alla 20 Nm (5%) jääb. Pealegi buumeri sihtgrupp on eriti "sportliku" sõidustiili harrastaja. Kasti plussideks hea saadavus ja trafoluku olemasolu nii vanal mudelil.
Tehtud, mõeldud.
-
altraditional
- Mudder
- Postitusi: 95
- Liitunud: P Mai 17, 2009 12:27 am