G tõstmine

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
mactep
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: N Jaan 04, 2007 3:43 pm

G tõstmine

Postitus Postitas mactep »

Kas oskab keegi soovitada millise firma vedrudega saaks G võimalikult kõrgele tõsta ja et nad ka peale natuke pikemat sõitu kohe ära ei väsiks?
Hetkel on masinat ka juba tõstetud ja all on 37x13 boggerid, aga peale mõningast sõitmist paistab eriti esiosa kuidagi väga maadligi ja väsinud.
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Lehel olevate hindadega saab asjad Eestisse

kui huvi mait.mumme ät europart.ee
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

Postitus Postitas MartinG »

Küsimused nende valgete vedrude kohta. http://www.extrem-motorsport.de/ Kusagilt nägin vilksamisi, et need tõstavad autot 18cm ...kui õieti aru sain.
1.Kas see eeldab kindlasti ka amortisaatorite vahetust? Veel millegi lisamist käiguosas?
2.ja kas eeldan õieti kui arvan, et pikemad vedrud peaksid vähe pehmemat sõitu võimaldama?
3.Lisaks veel selline mõte, et kas neid vedrusid võib ka igapäevasõidu ajaks linnas mingite klambritega kokku tõmmata ja metsasõiduks jälle lõdvaks lasta?
4.Kas neid vedrusid võib ka lühemaks saagida, kui ei soovi 18cm tõstet vaid 10cm? Sest sellist varianti neil vist ei ole.
Tänud!
G 270CDI
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

MartinG kirjutas:Kusagilt nägin vilksamisi, et need tõstavad autot 18cm ...kui õieti aru sain.
Pigem nägid valesti või said valesti aru. Ainuüksi vedrud nüüd küll 18 cm ei tõsta. Extremil on neid ka erineva jäikusega, vastavalt sellele missugusele G-le lähevad, Kõige jäigemad on mõeldud V8 mootori ja vintsi(de)ga autole.
MartinG kirjutas: 1.Kas see eeldab kindlasti ka amortisaatorite vahetust? Veel millegi lisamist käiguosas?
Kindlasti ei eelda, aga soovitav oleks ilmselt küll, nagunii üks lahtikiskumine. Sobivad amordid on Bilstein-il kui ka KONI-l.
Pikendada tuleb tagasilla pidurdusjõu regulaatori "varrast".
MartinG kirjutas: 2.ja kas eeldan õieti kui arvan, et pikemad vedrud peaksid vähe pehmemat sõitu võimaldama?
Oleneb pikema vedru jäikusest...
MartinG kirjutas: 3.Lisaks veel selline mõte, et kas neid vedrusid võib ka igapäevasõidu ajaks linnas mingite klambritega kokku tõmmata ja metsasõiduks jälle lõdvaks lasta?
Ja kuidas sa seda kokkutõmbamist ja lõdvakslaskmist nagu ettekujutad??? Näiteks märtsikuise sulaga, et roomad enne teelt mahakeeramist mingi mutrivõtmega auto all sulalumes ja mudas ja eemaldad vedrudelt klambreid, et neid sinna jälle pärast mingite tõmmitsate abil tagasikruvima hakata... Mõtle mitu korda sa seda teha viitsiksid...
MartinG kirjutas: 4.Kas neid vedrusid võib ka lühemaks saagida, kui ei soovi 18cm tõstet vaid 10cm? Sest sellist varianti neil vist ei ole.
Loe esimest vastust, aga on ju ka teisi tootjaid... Ja seda ma kuulen küll esimest korda, et keegi ostab selleks tõstesarja vedrud, et need lühemaks saagida... Äkki sulle aitab hoopis pikemate originaalvedrude paigaldus - näiteks annab lühikese kerega masinale mõne cm tõstet pikale G500-le mõeldud vedrud.

andres
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

Postitus Postitas MartinG »

Tänud kiire vastuse eest! Ma uurin selle tõstevahe kohta ehk Maidu käest ülalmainitud aadressil, kuigi see postitus juba ajaloolise väärtusega varsti. Sealt extremspordist ei saa aru, mis kui palju tõstab, et mida tellida.
G 270CDI
Vasta

Mine “Mercedes”