Kas oskab keegi soovitada millise firma vedrudega saaks G võimalikult kõrgele tõsta ja et nad ka peale natuke pikemat sõitu kohe ära ei väsiks?
Hetkel on masinat ka juba tõstetud ja all on 37x13 boggerid, aga peale mõningast sõitmist paistab eriti esiosa kuidagi väga maadligi ja väsinud.
G tõstmine
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Küsimused nende valgete vedrude kohta. http://www.extrem-motorsport.de/ Kusagilt nägin vilksamisi, et need tõstavad autot 18cm ...kui õieti aru sain.
1.Kas see eeldab kindlasti ka amortisaatorite vahetust? Veel millegi lisamist käiguosas?
2.ja kas eeldan õieti kui arvan, et pikemad vedrud peaksid vähe pehmemat sõitu võimaldama?
3.Lisaks veel selline mõte, et kas neid vedrusid võib ka igapäevasõidu ajaks linnas mingite klambritega kokku tõmmata ja metsasõiduks jälle lõdvaks lasta?
4.Kas neid vedrusid võib ka lühemaks saagida, kui ei soovi 18cm tõstet vaid 10cm? Sest sellist varianti neil vist ei ole.
Tänud!
1.Kas see eeldab kindlasti ka amortisaatorite vahetust? Veel millegi lisamist käiguosas?
2.ja kas eeldan õieti kui arvan, et pikemad vedrud peaksid vähe pehmemat sõitu võimaldama?
3.Lisaks veel selline mõte, et kas neid vedrusid võib ka igapäevasõidu ajaks linnas mingite klambritega kokku tõmmata ja metsasõiduks jälle lõdvaks lasta?
4.Kas neid vedrusid võib ka lühemaks saagida, kui ei soovi 18cm tõstet vaid 10cm? Sest sellist varianti neil vist ei ole.
Tänud!
G 270CDI
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Pigem nägid valesti või said valesti aru. Ainuüksi vedrud nüüd küll 18 cm ei tõsta. Extremil on neid ka erineva jäikusega, vastavalt sellele missugusele G-le lähevad, Kõige jäigemad on mõeldud V8 mootori ja vintsi(de)ga autole.MartinG kirjutas:Kusagilt nägin vilksamisi, et need tõstavad autot 18cm ...kui õieti aru sain.
Kindlasti ei eelda, aga soovitav oleks ilmselt küll, nagunii üks lahtikiskumine. Sobivad amordid on Bilstein-il kui ka KONI-l.MartinG kirjutas: 1.Kas see eeldab kindlasti ka amortisaatorite vahetust? Veel millegi lisamist käiguosas?
Pikendada tuleb tagasilla pidurdusjõu regulaatori "varrast".
Oleneb pikema vedru jäikusest...MartinG kirjutas: 2.ja kas eeldan õieti kui arvan, et pikemad vedrud peaksid vähe pehmemat sõitu võimaldama?
Ja kuidas sa seda kokkutõmbamist ja lõdvakslaskmist nagu ettekujutad??? Näiteks märtsikuise sulaga, et roomad enne teelt mahakeeramist mingi mutrivõtmega auto all sulalumes ja mudas ja eemaldad vedrudelt klambreid, et neid sinna jälle pärast mingite tõmmitsate abil tagasikruvima hakata... Mõtle mitu korda sa seda teha viitsiksid...MartinG kirjutas: 3.Lisaks veel selline mõte, et kas neid vedrusid võib ka igapäevasõidu ajaks linnas mingite klambritega kokku tõmmata ja metsasõiduks jälle lõdvaks lasta?
Loe esimest vastust, aga on ju ka teisi tootjaid... Ja seda ma kuulen küll esimest korda, et keegi ostab selleks tõstesarja vedrud, et need lühemaks saagida... Äkki sulle aitab hoopis pikemate originaalvedrude paigaldus - näiteks annab lühikese kerega masinale mõne cm tõstet pikale G500-le mõeldud vedrud.MartinG kirjutas: 4.Kas neid vedrusid võib ka lühemaks saagida, kui ei soovi 18cm tõstet vaid 10cm? Sest sellist varianti neil vist ei ole.
andres