Coiloverite teema

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Coiloverite teema

Postitus Postitas Urvo »

Lugedes HMM'i viimast kommentaari sildade teemal, tekkis mul küsimus, et miks just AINULT coilover ja mogi sild?

Nii palju kui ma lugenud olen siis Eriku arvamus on, et coilover ei tööta meie metsades, kuna igasugune sitt ja pask sööb nad ära. Samas Ladogal päris mitmetel masinatel olid need kasutusel ja on tulemas ka HMMile vist. Ehk Rein või Egert viitsib põhjendada, et kust selline idee tekkis?

Vaadates USAs coiloverite hindu, siis ei olegi nad enam nii müstiliselt kallid.

Urvo@valmistub garaaži minema, et markoga vähe ideid paberile panna :roll:
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Coiloverid said valitud ehituse lihtsust ja selgust arvestades. Üks kinnitus sillal, üks raami küljes. Ei mingeid eraldi kinnitusi vedrudele. Boonusena suur reguleerimisvõimalus ja pikk sillakäik. Ei kujuta ette 18" käiguga keerdvedru ilma coiloverita.
Vastupidavus? Kogemused ju puuduvad. Aga miks peaks korralik coilover olema vähem vastupidav korralikust amordist. Kinnitused tuleb loomulikult viisakad teha.

Mogi sild selle pärast, et kui juba sellist projekti ehitama hakata siis meie metsadesse sobib reduktor ja Volvo jääb sellise võimsuse (500hp) jaoks lahjaks
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ma pole öelnud :lol: et coil ei kestaks, vaid et tõenäosus, et midagi coiliga juhtub
on minu arvates suurem ja kui midagi juhtus, siis varuosade saadavus otsustab kas järgmisele võistlusele jõutakse või mitte (järgmisest katsest rääkimata). Ise oleks kohe coilid pannud, kui oleks raha auto ehitamisel rohkem olnud, nüüd enam coile väga ei igatse, kuna vedrustus on normaalselt toimima saadud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Xim
Fitting 38"
Postitusi: 308
Liitunud: E Apr 10, 2006 4:28 pm
Asukoht: Lõuna-osariigid

Postitus Postitas Xim »

Kuskilt on silma jäänud, et quardraceritel kasutatakse coiloverite kaitseks mustuse ja sodi eest presendist kotti. Miks mitte metsakollildel sama lahendust kasutada vedrustuse pikema eluea nimel.
777
Teoreetilised teadmised Praktikas
Postitusi: 97
Liitunud: E Apr 23, 2007 4:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 777 »

Coiloveri eelised:
1) Kompaktsus
2) Pika käigu tagamiseks saab kasutada mitut vedru järjestikku
3) Võimalus kombineerida muutuvat jäikuskarakteristikut
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

Ega keegi lähiajal coilovereid ostma/tellima hakka, oleks ka huvi.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

Sõltub. Mis on lähiaeg? Meilgi plaanis
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

Mida varem seda parem, kuid enne peab vist auto täpselt ära kaaluma ja selgeks tegema voimaliku sillakäigu pikkuse jne, ehk siis paari nädala pärast.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Olete juba mingi tootja ka välja valinud? 50-50 oleks ka huviline....
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Kaalumine on rohkem nagu vedrude teema, need ei käi coiloveritega koos ja nende valimine eriti kui kasutada koos erneva jäikusega vaedusid on üka omaette pikk teema.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Aga visake mingi link firmast kes teeb coilidele vedrusid, ma siin olen kahevahel kas teha ise coil, kui leiaks sobiva vedru, või siis täiskomplekt, viimasel on muidugi see raha maitse juures.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Ise valisin siit:http://eibach.com/eibach/img/ers-catalog-2004.pdf
Offrroad vedrud on kõik puha USA värk. Euroopa Eibach ei ole nendest kuulnudki
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

OT küll aga huvitav kuda peaks meie tingimustes siuksesse kraami suhtuma http://www.pirate4x4.com/tech/billavist ... index.html :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Täidsa pädevad asjakesed. Viimaste aaśtatega on air-shox kõvasti arenenud. Veel kaks aastat tagasi polnud selliseid air-shhox´e saada mis meie võistlusautode kaalu kannataksid. Nüüd turul olemas. Kes tahab kaalus võita soovitan kindlasti proovida. Coilover+vedru on kindlasti raskem komplekt.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

hmm kirjutas:Täidsa pädevad asjakesed. Viimaste aaśtatega on air-shox kõvasti arenenud. Veel kaks aastat tagasi polnud selliseid air-shhox´e saada mis meie võistlusautode kaalu kannataksid. Nüüd turul olemas. Kes tahab kaalus võita soovitan kindlasti proovida. Coilover+vedru on kindlasti raskem komplekt.
jah aga hind on ka neil midagi koledat. Monstertruckid ju nendega ammu hüppavad.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”