suzuki samurai SJ413 küsimused
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
suzuki samurai SJ413 küsimused
Olen tänasest ka suki omanik, täpsemalt 1,3 karburaator 1994 endine kasutaja uunp auto. Sain ta vahetuse käigus. Nüüd tekkinud pale 3'me päeva foorumis surfamist paar küsimust.
1. Kust osta kõige tavalisemaid asju nagu filtrid, klotsid? Kas Taket üldse pakub?
2. Kas sellel mootoril on radika ventikas visco siduriga?
3. Mootor hirmsasti siniselt suitseb, seda tean et karpat vaja regullida, aga kas vaja oleks midagi ka veel üle vaadata? (auto seisnud)
4. Kust osta hobivintsi tglt selline lühend võimalik et ei meeldi pooltele, aga ei taha mingit eriti võimast kuna ei hakka võistlema tahaks lihtsalt metsas natukene pulli teha. Veel olen lugenud tungist või miskist sarnasest asjast mis on tunduvalt kõrgem kui tavaline, kust seda saab ja kas on mõtet soetada enne vintsi.
5. Plaan soetada ahvirauad, ette kas vajalik paigaldada koos vintsiga või siis võimalik, et algul ahvirauad ja siis alles vints hiljem?
6. Tahhokas ei tööta, see pidi olema tüüpviga, aga kust vea otsimist alustada?
7. Tagumise ukse(luugi) käepide murdunud, kas on võimalik kuidagi parandada lihtsamate meetoditega või tuleb osta lammarist?
Vabandan, et niipalju küsimusi, aga plaan ette võtta suuremat sorti remont ennem kui sõitma hakkan temaga.
1. Kust osta kõige tavalisemaid asju nagu filtrid, klotsid? Kas Taket üldse pakub?
2. Kas sellel mootoril on radika ventikas visco siduriga?
3. Mootor hirmsasti siniselt suitseb, seda tean et karpat vaja regullida, aga kas vaja oleks midagi ka veel üle vaadata? (auto seisnud)
4. Kust osta hobivintsi tglt selline lühend võimalik et ei meeldi pooltele, aga ei taha mingit eriti võimast kuna ei hakka võistlema tahaks lihtsalt metsas natukene pulli teha. Veel olen lugenud tungist või miskist sarnasest asjast mis on tunduvalt kõrgem kui tavaline, kust seda saab ja kas on mõtet soetada enne vintsi.
5. Plaan soetada ahvirauad, ette kas vajalik paigaldada koos vintsiga või siis võimalik, et algul ahvirauad ja siis alles vints hiljem?
6. Tahhokas ei tööta, see pidi olema tüüpviga, aga kust vea otsimist alustada?
7. Tagumise ukse(luugi) käepide murdunud, kas on võimalik kuidagi parandada lihtsamate meetoditega või tuleb osta lammarist?
Vabandan, et niipalju küsimusi, aga plaan ette võtta suuremat sorti remont ennem kui sõitma hakkan temaga.
Viimati muutis midiman, N Apr 10, 2008 11:02 pm, muudetud 1 kord kokku.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17427
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
7. Tagumise ukse(luugi) käepide murdunud, kas on võimalik kuidagi parandada lihtsamate meetoditega või tuleb osta lammarist?
Shrekimehed läksid kergema vastupanu teed ja tegid ise LADA ukse käepidemest. Pruugitult ei maksa see üldse midagi ja uuest peast natuke.
http://4x4shrek.pri.ee/galerii/2008/Suz ... ges/53.jpg
Shrekimehed läksid kergema vastupanu teed ja tegid ise LADA ukse käepidemest. Pruugitult ei maksa see üldse midagi ja uuest peast natuke.
http://4x4shrek.pri.ee/galerii/2008/Suz ... ges/53.jpg
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ma arvan, et mul see käepide võib isegi üle olla, sest luuk on meil praktiliselt kinni "naelutatud" (tagavintsi tõttu). Aga võibolla mängib ta seal luugi kinnihoidmisel olulist rolli, sellisel juhul ära ei anna. Pean üle vaatama.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Luugi kinnihoidmisel ta rolli ei mängi, juba päeval sai lahti katkutud ja uuritud.tarmo kirjutas:Ma arvan, et mul see käepide võib isegi üle olla, sest luuk on meil praktiliselt kinni "naelutatud" (tagavintsi tõttu). Aga võibolla mängib ta seal luugi kinnihoidmisel olulist rolli, sellisel juhul ära ei anna. Pean üle vaatama.
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
Re: suzuki samurai SJ413 küsimused
1.Jah taket pakub.midiman kirjutas:Olen tänasest ka suki omanik, täpsemalt 1,3 karburaator 1994 endine kasutaja uunp auto. Sain ta vahetuse käigus. Nüüd tekkinud pale 3'me päeva foorumis surfamist paar küsimust.
1. Kust osta kõige tavalisemaid asju nagu filtrid, klotsid? Kas Taket üldse pakub?
2. Kas sellel mootoril on radika ventikas visco siduriga?
3. Mootor hirmsasti siniselt suitseb, seda tean et karpat vaja regullida, aga kas vaja oleks midagi ka veel üle vaadata? (auto seisnud)
4. Kust osta hobivintsi tglt selline lühend võimalik et ei meeldi pooltele, aga ei taha mingit eriti võimast kuna ei hakka võistlema tahaks lihtsalt metsas natukene pulli teha. Veel olen lugenud tungist või miskist sarnasest asjast mis on tunduvalt kõrgem kui tavaline, kust seda saab ja kas on mõtet soetada enne vintsi.
5. Plaan soetada ahvirauad, ette kas vajalik paigaldada koos vintsiga või siis võimalik, et algul ahvirauad ja siis alles vints hiljem?
6. Tahhokas ei tööta, see pidi olema tüüpviga, aga kust vea otsimist alustada?
7. Tagumise ukse(luugi) käepide murdunud, kas on võimalik kuidagi parandada lihtsamate meetoditega või tuleb osta lammarist?
Vabandan, et niipalju küsimusi, aga plaan ette võtta suuremat sorti remont ennem kui sõitma hakkan temaga.
2.Ventikas on siduriga.
3.Rõngad kulund või kinni.
4.
http://www.maasturid.ee/index.php?page= ... t&Itemid=6
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Sai vähe autoga liigutud ehk kontorist sai koduõuele sõidetud, suitses siniselt nagu vana mees. Hoovi peal sai õlitatud kõikki karburaatori liikuvaid osasid mulipurpose õliga ja sinine kadus ära, kuid nüüd peale nende kõikkide liikuvate osade liigutamist ajab tagant välja rõvedalt valget suitsu. Sõidu ajal veel halbu ülaltusi kõrgemal kiirusel 60, 70 on tunne nigu sõidaks vana ikarus bussiga midagi rõvedalt undab gaasi andes. Küsimus siis selline kas selliste nähtudega tohiks autoga üldse liikuda või soovitav otse garaazi asjatundjate kätte?
Valge suits viitab ilmselgelt järele andnud kaanetihendile. Ilmselt enne olid lihtsalt rõngad kinni. Alustaks nt survete mõõtmisest. Kas undamine tuleb mootorist või tundub pigem kastist? Algatuseks vahetaks kindlasti ka õlid ära: käigukast, vahekast, esi- ja tagasild.
Ma arvan, et mootori puhul on lihtsam otsida mõni tegija kes asja kenasti üle vaatab ja vastavad tööd teeb. Samurai plokikaane tihendi vahetus pole väga keeruline.
Ma arvan, et mootori puhul on lihtsam otsida mõni tegija kes asja kenasti üle vaatab ja vastavad tööd teeb. Samurai plokikaane tihendi vahetus pole väga keeruline.