UAZile roolivõimendi paigaldamine
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZile roolivõimendi paigaldamine
Sooviks siis UAZile paigaldada roolivõimendi. Foorumis on räägitud, et kõige parem lahendus see, et GM pump ja 5se BMW roolikarp.(mis võib hinnaks kujuneda?) Kui need paigaldada, kas siis peab rooli muud detailid ollema ka BMW oma? Kas kellelgi on pakkuda ka UAZi originaal võimendit koos roolikarbi ja ülejäänud detailidega? Mis oleks siis kõige mõistlikum lahendus?
Vaata ka parempoolse rooliga LC roolikarpi. Kinnitub poltidega otse raami külge. Karp palju toekam, võmu rohkem, eriti kui suuremad rattad alla pandud. Roolikarbi käpp jäta LC oma, rattapoolne UAZ-i käpa ots tee ringi LC roolivarda otsa peale, treilail lase vastavalt LC otstele teha roolivarras.
Mina kasutasin ka LC võimendi pumpa, isegi LC survevoolikud said paigaldatud.
Aarne
Mina kasutasin ka LC võimendi pumpa, isegi LC survevoolikud said paigaldatud.
Aarne
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kõige vähem aretamist ning leiutamist on ikkagi UAZ-i enda roolivõimu komplektiga. Kõik osad on kaasas. Ainuke isetegemine on pumba kinnituskronsteini modimine. Originaalis on mõeldud uuemat tüüpi mootorile, millel kinnituspoldi avad plokikaanes. Vanemat tüüpi plokikaane korral saab tavalisest nurkrauast või siis neelikanttorust lõigates vahetükk teha, mis siis kinnitub veepumba kinnituspoltide alla ning teist serva pidi siis keevitada originaalkronsteini külge.
Komplektis on kõik vajalik olemas. Hind kaks aastat tagasi oli 8500.- ning ostsin Hiiult. Ka Karter pakub sama asja. Kahe aasta kogemus, peamiselt kül äia käes, et õli ei tilgu ning rool on metsas tõesti kerge, maanteel vaata et liigagi. Soovitan.
Komplektis on kõik vajalik olemas. Hind kaks aastat tagasi oli 8500.- ning ostsin Hiiult. Ka Karter pakub sama asja. Kahe aasta kogemus, peamiselt kül äia käes, et õli ei tilgu ning rool on metsas tõesti kerge, maanteel vaata et liigagi. Soovitan.
Kas on võimalik kuidagi odavamalt ka hakkama saada?....8,5 kilo tundub esialgu natukene paljuAin kirjutas:Kõige vähem aretamist ning leiutamist on ikkagi UAZ-i enda roolivõimu komplektiga. Kõik osad on kaasas. Ainuke isetegemine on pumba kinnituskronsteini modimine. Originaalis on mõeldud uuemat tüüpi mootorile, millel kinnituspoldi avad plokikaanes. Vanemat tüüpi plokikaane korral saab tavalisest nurkrauast või siis neelikanttorust lõigates vahetükk teha, mis siis kinnitub veepumba kinnituspoltide alla ning teist serva pidi siis keevitada originaalkronsteini külge.
Komplektis on kõik vajalik olemas. Hind kaks aastat tagasi oli 8500.- ning ostsin Hiiult. Ka Karter pakub sama asja. Kahe aasta kogemus, peamiselt kül äia käes, et õli ei tilgu ning rool on metsas tõesti kerge, maanteel vaata et liigagi. Soovitan.

Selles asi ongi, et tundub liiga palju.
Kui aga ise aretama hakkad, siis tulemus ei ole ette teada. Peab ikka vääga hea teiste autode küljest saadavus olema, et neid roolikarpe, pumpa ja voolikuid kokku viia. Lisaks rihmarattad.
Pea aru, kas se roolivõim on nii vajalik, kui juba 8 k palju on. Rehvide eest sama raha ju ei jätku.
Kui aga ise aretama hakkad, siis tulemus ei ole ette teada. Peab ikka vääga hea teiste autode küljest saadavus olema, et neid roolikarpe, pumpa ja voolikuid kokku viia. Lisaks rihmarattad.
Pea aru, kas se roolivõim on nii vajalik, kui juba 8 k palju on. Rehvide eest sama raha ju ei jätku.
8 k on kahtlemata suur raha, samas uue komplekti eest nagu mitte eriti palju, kui võrrelda teiste markide uute hindadega.
Kas üldse panna, siis sõltub masina kasutamise otstarbest, kasutamise tihedusest, milliste rehvidega ja kus soovid sõita. Kui ainult piima järgi käid, pole kindlasti mõtet, kui paned alla veidi laiemad rehvid ja tahad mudasse müttama minna (näiteks 13 tundi järjest) või võistlema, siis on ainuke õige lahend võimendi paigaldada.
Originaali paigaldamine on kindlasti kõige lihtsam, kuigi endal kogemus puudub, samas kõige kallim.
Vedav rihmaratas ja kinnitus tuleb igasuguse pumba paigaldamisel aretada, siin vahet ei ole, kas originaal või mõni teine kiilrihmaga veetav pump, millel juba õige profiiliga rihmaratas otsas.
Esimese variandina paigaldasin ka endale BMW 500 seeria karbi ja pumba. Roolitunnetus hea, võimendus ehk jääb veidi lahjaks ja koormab pumpa üle, sest mõeldud ju ikkagi sõiduautole mille ratta läbimõõt ja rehvi laiust maasturiga võrrelda ei saa. Erit hästi tuleb paigalduse ajal kinnitus läbi mõelda, et oleks piisavalt jäik. Minul kippusid ka kinnituspoldid pidevalt järgi andma, kuigi olid tugevdatud poldid, pidin neid pidevalt pingutama. Rasketes oludes pöörates kippus rihm libisema ja seetõttu kiiresti kuluma, kulunud rihm viskab kergelt maha ja siis ilma võimuta rooli keerata..... Kui olin 2 x roolikarbi võllist jagu saanud, mis oli ilmselt koostöö varraste geomeetria, roolikarbi asendi ja äärmuslike tingimuste tulemus (kuid ikkagi 2x järjest), otsustasin leida mõne teise variandi ja selleks on eespool mainitud parempoolse LC karp koos pumba ja voolikutega. Komplekti sain Maasturite Tomi käest (Roosna-Alliku) 1500 kr eest, roolivarda karbist rattani lasin teha treialil (NB! varda materjal) 600 kr eest, uued LC varda otsad kokku 500 kr, siia tuleb lisada oma töö pumba kinnituste tegemisel ja karbi paigaldamiseks raami külge, kokku 4 õhtut garaazis ja tuld.
Hetkel väga rahul. Piisavalt jõudu ja tundlikust, loodan, et ka vastupidavust.
Kas üldse panna, siis sõltub masina kasutamise otstarbest, kasutamise tihedusest, milliste rehvidega ja kus soovid sõita. Kui ainult piima järgi käid, pole kindlasti mõtet, kui paned alla veidi laiemad rehvid ja tahad mudasse müttama minna (näiteks 13 tundi järjest) või võistlema, siis on ainuke õige lahend võimendi paigaldada.
Originaali paigaldamine on kindlasti kõige lihtsam, kuigi endal kogemus puudub, samas kõige kallim.
Vedav rihmaratas ja kinnitus tuleb igasuguse pumba paigaldamisel aretada, siin vahet ei ole, kas originaal või mõni teine kiilrihmaga veetav pump, millel juba õige profiiliga rihmaratas otsas.
Esimese variandina paigaldasin ka endale BMW 500 seeria karbi ja pumba. Roolitunnetus hea, võimendus ehk jääb veidi lahjaks ja koormab pumpa üle, sest mõeldud ju ikkagi sõiduautole mille ratta läbimõõt ja rehvi laiust maasturiga võrrelda ei saa. Erit hästi tuleb paigalduse ajal kinnitus läbi mõelda, et oleks piisavalt jäik. Minul kippusid ka kinnituspoldid pidevalt järgi andma, kuigi olid tugevdatud poldid, pidin neid pidevalt pingutama. Rasketes oludes pöörates kippus rihm libisema ja seetõttu kiiresti kuluma, kulunud rihm viskab kergelt maha ja siis ilma võimuta rooli keerata..... Kui olin 2 x roolikarbi võllist jagu saanud, mis oli ilmselt koostöö varraste geomeetria, roolikarbi asendi ja äärmuslike tingimuste tulemus (kuid ikkagi 2x järjest), otsustasin leida mõne teise variandi ja selleks on eespool mainitud parempoolse LC karp koos pumba ja voolikutega. Komplekti sain Maasturite Tomi käest (Roosna-Alliku) 1500 kr eest, roolivarda karbist rattani lasin teha treialil (NB! varda materjal) 600 kr eest, uued LC varda otsad kokku 500 kr, siia tuleb lisada oma töö pumba kinnituste tegemisel ja karbi paigaldamiseks raami külge, kokku 4 õhtut garaazis ja tuld.
Hetkel väga rahul. Piisavalt jõudu ja tundlikust, loodan, et ka vastupidavust.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Lisaks veel siis rihmarattad ja õlipaak. Omaaretus on ikkagi läbi isiklike ebaõnnestumiste leidmine. Kindlasti on tulemus sama, mis valmiskomplekti ostmisel. Ka originaali paigaldamine võtab üle ühe päeva.
Originaalkomplektis on kõik vajalik olemas, viimse poldini. Ainult raha on vaja. Ka Venest ise toomine ei anna mingit säästu. Aga lõpp-tulemus on hea.
Originaalkomplektis on kõik vajalik olemas, viimse poldini. Ainult raha on vaja. Ka Venest ise toomine ei anna mingit säästu. Aga lõpp-tulemus on hea.
A
Teab äkki keegi, et kust leida roolisammast UAZ-ile, vaja oleks siis kogu kompotti, mis jääb roolikarbi ja rooli vahele?
- usajansa
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: T Mai 03, 2005 3:36 pm
- Asukoht: Harjumaa, Rae
pikk sammas koos karbiga on bussidel ja kardaanidega ja lülidega on tavalisel uazikul. pikal variandil on roolikäpp teise kohapeal ja liikumine yles alla. tavalisel vasakult paremale ja käpp on karbi all. vanal 69 l on pikk sammas koos karbiga ja käpp liigub vasakule ja paremale
lihtsalt teadmiseks
Jaanus
lihtsalt teadmiseks
Jaanus
Seal kus lõpeb tee, algab seiklus
Gaz 66, Uaz 33031, Uljaz 31512 projekt, Gaz 69 komandirski jt
Gaz 66, Uaz 33031, Uljaz 31512 projekt, Gaz 69 komandirski jt
lase treiali onul uus ja väiksem rihmaratas teha. siis vaata et liiga hästi lööma ei hakkamustlesk kirjutas:Minul õnnestus osta kasutatud roolivõimu komplekt 1500.- eest. Karp küll jooksis, aga uued tihendid sisse ja väga hea. Rool on maanteel sõites liigagi kerge, aga pump tundub lahjavõitu olema, tahab pöördeid, madalate pööretega läheb rool raskeks.
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
a
Tegemist on sellise masinaga, et raam ja sillad on UAZ-i omad ja kere peal on GAZ-69 ja mingi muu asi veel (kõvakatus).....sellepärast ei oskagi täpselt öelda kohe, et millist varjanti vaja on. Nüüd kirjelduse põhjal peaks minema siis GAZ-i roolisammas.usajansa kirjutas:pikk sammas koos karbiga on bussidel ja kardaanidega ja lülidega on tavalisel uazikul. pikal variandil on roolikäpp teise kohapeal ja liikumine yles alla. tavalisel vasakult paremale ja käpp on karbi all. vanal 69 l on pikk sammas koos karbiga ja käpp liigub vasakule ja paremale
lihtsalt teadmiseks
Jaanus