kereremont
Moderaatorid: Landy, Moderators
kereremont
lugu siis järgmine: olemas niva aga kere väga väga halvas seisukorras, pedaalidest alates kuni taha välja. on mõtet üldse põhja vahetada? mis sobiksid uuteks poolraamideks? ( olemas muidu korralik niiva alumine osa kerest, kui raske oleks pool alumist osa üldse ära vahetada? muidu keevitusega olen sinapeal ja ikka näpud pidevalt mustad) ise jätaks esialgu küljekarbid ja kardaanikoja alles ülejäänud vahetaks pedaalidest paagini ära, siis keevitaks midagi tugevamat küljekarpide asemele ja uued poolraamid alla, siis vähemalt tagasilda kuhugi kinnitada. igasugune inf teretulnud. (keretõstet teha ei taha) auto metsas müttamiseks.
.
vaatamisi on aga nõuanded puuduvad, milles asi?
Ega siin polegi midagi eriti nõu anda... kõik oleneb ju sellest kuidas sa oma tööd hindad. Minu isklik arvamus ühtib siin fagottiga, et arvestades suht korralike autode turuhinda, siis rotistunud nivat lappima hakata on ilmselgelt ebarentaabel ettevõtmine. Kui sulle aga meeldib nokitseda, jumala eest anna aga keevitusele valu.
Samas - 4x4 rondi "päästmiseks" leiab ehk ka midagi rariteetsemat? Gazik? Uazik? Või äkki hoopiski vahva projekt - remondi see kere ära ja pane samurai raam&sillad alla?
Samas - 4x4 rondi "päästmiseks" leiab ehk ka midagi rariteetsemat? Gazik? Uazik? Või äkki hoopiski vahva projekt - remondi see kere ära ja pane samurai raam&sillad alla?
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9566 aga palun...geddes kirjutas:raamile istutamise mõte on peast läbi käinud küll. on keegi midagi sellist teinud ka nivaga??? pilte või midagi taolist??
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Varasemalt tehtud ka sihuke elukas valmis tehtud:
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1332
http://4x4.artbox.ee/?mid=1016/galerii= ... ue/fID=187
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1069
http://4x4.artbox.ee/?mid=1041/galerii= ... e/fID=1393
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1332
http://4x4.artbox.ee/?mid=1016/galerii= ... ue/fID=187
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1069
http://4x4.artbox.ee/?mid=1041/galerii= ... e/fID=1393
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sul oleks juba auto keevitatud sellega ajaga mil sa ootad,et keegi annaks loa auto pooleks saagida.Sae aga julgelt,kuid vaata ,et pe**e ei keera.geddes kirjutas:aga varjant selline et lõikaks tagumiste akende juurest kere pooleks ja ehitaks tagaosale uue raami alla, teeks nagu kastika või midagi taolist? siis tagasild lehtvedrudele jne. mõtteid, ideid????? kõik teretulnud.
ei ootagi kellegi luba, lihtsalt häid ideid, teostuse kohta. plaan siis järgmine, ustest tagantpoolt lõikan kere maha, eemaldan allesjäänud poolraamid kuni eest sinna maani kust keeravad kapoti alla. nüüd kui karprauaga sealt tulema hakata kas peaks tegema ka mingid kolmnurgad , külgedele veel sisametallist toed et ikka tagumine ja esime pool koos püsiks keevitused või piisab lihtsalt karpide omavahel kokku keevitamisest? kardaanikoda tugev, sealt ka ehk lisatugevdus raamid, ja küljekarpidest samuti???