Cherod ja üks UAZ L-Viru KOPRA trassil 28-29.03
Moderaator: Moderators
Merelane kirjutas:aga kui tehnika korras ja kestab siis on rada läbitav ca 2,5 tundi,vintsmanil on muidugi siis ka tuli taga kogu aeg.
Ei ole mingit erilist võistlemise kogemust, kuid tundub väga tõsise väljakutsena. Ei teagi nüüd, kas rohkem tehnika ettevalmistusele rõhku panna, või peab hakkama vintsmane treenima?
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
- sennaH
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 92
- Liitunud: E Juul 16, 2007 8:08 pm
- Asukoht: Vaidasoo/Tallinn/Märjamaa
ei tea küll mida see täpselt tähendab, aga nagu noored ütlevad "seda tshikki paneks küll"
See kopratrass on väga maitsekas ja mõnus rada ja B52 tuletas vanu aegu meelde.
Tanklas kokku saades avastasin, et roolikarp ei taha just kõikse paremini oma tööks vajalikke mahlasid sees hoida, aga sellepärast ei jäänud ju ometigi metsa minemata. (kellele seda rooli võimendust ikka vaja on).
Ei võtnudki palju aega, et avastada ennast kopratrassil tegelemast tõsiste jõunumbritega, et rattaid natukenegi sinna suunda saada kuhu mina neid tahtsin keerata.
KP 35 tuli kätte siiski suht lihtsalt ja ega see 36 ka teab mis keeruline ei tundunud. Aga peale seda selgus, et genekas on töölepingu lõpetanud ja voolu jätkus veel 3 kraavi ületamiseks. Ja sinna ta siis jäigi.
Kiidan siis nüüd taevani oma vintsmane, Melli kes need viimased 3 kraavi ollist oma vintsiga sikutas ja Ivani kes siiski viitsis tulla ka päästeoperatsioonile.
Pildimaterjali leiab http://pilt.delfi.ee/album/63655/
Ja vihjeks võin öelda, et olluse süütevõti asub Küünis nagis ja ei saa juba pikka aega aru miks teda metsa kaasa ei võeta

See kopratrass on väga maitsekas ja mõnus rada ja B52 tuletas vanu aegu meelde.
Tanklas kokku saades avastasin, et roolikarp ei taha just kõikse paremini oma tööks vajalikke mahlasid sees hoida, aga sellepärast ei jäänud ju ometigi metsa minemata. (kellele seda rooli võimendust ikka vaja on).
Ei võtnudki palju aega, et avastada ennast kopratrassil tegelemast tõsiste jõunumbritega, et rattaid natukenegi sinna suunda saada kuhu mina neid tahtsin keerata.
KP 35 tuli kätte siiski suht lihtsalt ja ega see 36 ka teab mis keeruline ei tundunud. Aga peale seda selgus, et genekas on töölepingu lõpetanud ja voolu jätkus veel 3 kraavi ületamiseks. Ja sinna ta siis jäigi.
Kiidan siis nüüd taevani oma vintsmane, Melli kes need viimased 3 kraavi ollist oma vintsiga sikutas ja Ivani kes siiski viitsis tulla ka päästeoperatsioonile.
Pildimaterjali leiab http://pilt.delfi.ee/album/63655/
Ja vihjeks võin öelda, et olluse süütevõti asub Küünis nagis ja ei saa juba pikka aega aru miks teda metsa kaasa ei võeta

Väga udupeen rada oli ja sinna me läheme kindlasti tagasi.
KP 35's oli hea sokolaad ja KP 36's oli hea jook, lausa nii hea, et pidin punkti lausa kaks korda võtma.
KP 35's oli hea sokolaad ja KP 36's oli hea jook, lausa nii hea, et pidin punkti lausa kaks korda võtma.
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
tere ka minu poolt rada sai koos merelasega tehtud siis läks meil läbimisega aega sipsti 8 h aga viimane kord sõitsin koos pesukaru tiimiga kp 35 kuni lõpuni 1,5 h käisme ka laupäeval vaatamas poisid lähenesite natuke valesti kp 35 juures olid minu reedesed jäljed nende suund oli õige ja lindid lõhkusite ka ära pluss kõik vähe sügavamad kohad olid tühjaks lükatud tekkis küsimus kas veeti ilma lintiteta joss läbi millel oli tera ees või ei ole kummikuid raatsitud autodele soetada . Leitsin metsast veel ühe kollese asjakese see on minu juures asun kopra trassi lähedal . Üks asi veel kui tahate sõitma tulla antke ikka ette teada saaks kaa maaomanike teavitada . Aga muidu tore ,et käisite . Järgmine kord võiks koos mingi ürituse korraldada 

LEHTSE MUDA NAUTIMA
- sennaH
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 92
- Liitunud: E Juul 16, 2007 8:08 pm
- Asukoht: Vaidasoo/Tallinn/Märjamaa
no ega see lumest pimedas jälgede leidmine jut kerge polnud ja kollaseid linte ka esimese hooga ei leidnud. Kui lõpuks lindid leitud, siis ka nende vahel üritasime püsida. Lõpuks ikka ju esimese auto jäljes sõitsime. Ja järgmine kord ikka teavitame. seekord lihtsalt tahtsime omal käel asja järgi proovida.
ja selle kollase asjakese me omaks tunnistame ja ilmselt ka teisipäeval õllede vastu vahetame.
ja selle kollase asjakese me omaks tunnistame ja ilmselt ka teisipäeval õllede vastu vahetame.
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Arvan , et suvel võiksime teha kahe päevase chero-safari. kusagil keskel oleks põnev laagrisse jääda ja napsu võtta.juska kirjutas: Üks asi veel kui tahate sõitma tulla antke ikka ette teada saaks kaa maaomanike teavitada . Aga muidu tore ,et käisite . Järgmine kord võiks koos mingi ürituse korraldada
Maaomanike teavitamisega on nii, et kui see on vajalik siis pane KP´de teemasse see kirja kah.
Minu vaatenurk on selline, et kui on maha märgitud kp erametsa ja avalikult küsitud, et see on ju eramets kas asi õige... siis võib minna iga kell iga mees.
Aaaaga muidu oli väga põnev, merelasega suhtlesin telefonitsi kah...
Teatasin ka talle et lindid said natuke viga.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Lähenedes lehtse poolt 35-le tekkis keerasime esialgu kohe , kui jälgedele jõudsime, paremale. Olles kaardi järgi peaaegu punktis, oli ette risti tõmmatud kollane lindike, sealt keerasid ka jäljed tagasi. Kuna oli eesmärk läbida rada nagu nõutud, siis keerasime otsa ringi ja sõitsime kuni järgmiste lintideni. Seal sai sõidetud ümber lindi, mida tegelikult võiks tinglikult nimetada 35-da tagasipöörde kohaks. Tagsipöörde võtsid kõik korralikult, kuid hiljem tuli Ollust veidi tagasi sikutada, siis said ka lindid kannatada. Muidugi oleks pidanud algse seisu taastama, vabandused.juska kirjutas:lähenesite natuke valesti kp 35 juures olid minu reedesed jäljed nende suund oli õige ja lindid lõhkusite ka ära pluss kõik vähe sügavamad kohad olid tühjaks lükatud tekkis küsimus kas veeti ilma lintiteta joss läbi millel oli tera ees või ei ole kummikuid raatsitud autodele soetada .
Sügavamd kohad sai õgvendatud järgmistele trassi läbijatele puhtalt Cherode tahtejõul (mõned kadestamistväärsed hobused on vist ikka ka neil kapoti all), mõni mees kasutas veel paremat jalga, bogerit ja vintsi. Selle töö tulemusel oli mõnel võimalus piiluda oma aknast minu põhja alla (Hannese pilt läbi akna Ivani rattast)
Aga kuidas oleks pidanud trassi läbima?
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Ivan 'tee käitusite seal õigesti , et läksite tagasi aga tulite sinna valest kohast ma käisin seal linte panemas ihu üksi . Ei taha ju üksinda kopra auke läbida raske vintsida ju . Ma võin sulle no teistele ka näitata kust sinna õieti lähenema peab Ja võrrimees viisakas on ikka teavitada kui teiste meeste kodu juures toimetad . Tahaks ka cherodega ühineda oskaks teid ehk ära uputada
LEHTSE MUDA NAUTIMA
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Lääne-Virumaal seltskondlikud mehed, tahtsid kampa lüüa
Sihukest head rada ju sõidaks isegi alati, kui keski seal parasjagu müttab.
Mulle meeldib Erko mõte suvisest kahepäevasest üritusest.
Tegelt võiks ennemgi seal veel kord päevavalges käia ja kobraste eluolu lähemalt uurida.
Aga kui ei taheta, et omapead käiakse, pange see punkti kirjeldusse kohe täna ära.
Reklaam on positiivne olnud ja juba laupäeval sinna vbl järgmised minijaid.
Aga veelkord, tänud laheda raja eest sealtkandi meestele!

Sihukest head rada ju sõidaks isegi alati, kui keski seal parasjagu müttab.
Mulle meeldib Erko mõte suvisest kahepäevasest üritusest.
Tegelt võiks ennemgi seal veel kord päevavalges käia ja kobraste eluolu lähemalt uurida.
Aga kui ei taheta, et omapead käiakse, pange see punkti kirjeldusse kohe täna ära.
Reklaam on positiivne olnud ja juba laupäeval sinna vbl järgmised minijaid.
Aga veelkord, tänud laheda raja eest sealtkandi meestele!
Viimati muutis urmas, E Mär 31, 2008 8:44 pm, muudetud 1 kord kokku.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
RAHU MEHED JA VEELKORD RAHU!!!
Nagu eelmises postituses ütlesin ,et tublid olite läksite vastu ööd trassile, pilte vaatasin kõik on tiptop.
Lihtsalt meite meestel kripeldas hinges ,et oleks ikka koos Cherodega saanud sõita(olid ju valimistunud pikalt, siis oli teil Alans kapp)ja nüüd sipsti Kopra trass
.Lihtsad inimesed ootasid ,et kui Cherod lähevad ,et siis ütlevad meite meestele ka ,no nii nagu aumeeste värk või kudas.
Ning miks mitte teha mingi 2 päevane sfari
.
Nagu eelmises postituses ütlesin ,et tublid olite läksite vastu ööd trassile, pilte vaatasin kõik on tiptop.
Lihtsalt meite meestel kripeldas hinges ,et oleks ikka koos Cherodega saanud sõita(olid ju valimistunud pikalt, siis oli teil Alans kapp)ja nüüd sipsti Kopra trass

Ning miks mitte teha mingi 2 päevane sfari

meri on alati põlvini ja muda katuseni
tel :56 608 910
tel :56 608 910