Üllatusküünal
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 190
- Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
- Asukoht: 53496602
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Aga kui nüüd tõsist juttu rääkida, siis täna sai "uus" originaalmootor peale:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/suzukiuusmootor?page=3
Nokitsemist veel on, aga ehk hakkab asja saama varsti
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/suzukiuusmootor?page=3
Nokitsemist veel on, aga ehk hakkab asja saama varsti

- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Pajata lähemlat, mis aiskade vahele läheb? Kas 1,0 või lausa "pirakas" 1,3?tarmo kirjutas:Aga kui nüüd tõsist juttu rääkida, siis täna sai "uus" originaalmootor peale:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/suzukiuusmootor?page=3
Nokitsemist veel on, aga ehk hakkab asja saama varsti
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Originaalne 1,0 siiski jah (meie Samurai ongi SJ410, mitte 413).Landy kirjutas:Pajata lähemlat, mis aiskade vahele läheb? Kas 1,0 või lausa "pirakas" 1,3?
1,3 mootori leidsime ka, kuid kuna see kohe kuidagi SJ410 käigukastiga kokku ei taha sobida, siis jätsime selle kõrvale (lisaks oli üüratu kallis).
Vaja veel generaatori laager vahetada (kuigi tagavara genekas tuli ka mootoriga kaasa), hammasrihm,õli jms asjad vahetada ja klapid reguleerida ja siis voolikud/trossid/pudinad külge kruvida.
Kusjuures olime ka väga lähedal sellele, et hoopis 1,6st BMW mootorit sinna peale aretama hakata (koos käigukastiga). Sai juba vastav mootorgi kohale taritud, kuid siis viimasel hetkel leidsime õige Suki mootori.
BMW oma oleks muidugi hiljem parem olnud (jõulisem ja oluliselt parem juppide saadavus), kuid kuna vähemalt hetkel jääb veel see masin igapäeva sõitude tegemiseks, siis oli originaaljõuallika panek otstarbekam (sealhulgas ARK ja ülevaatuste seisukohast

- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Lõpuks siis asi uuesti töös
Natuke reguleerimist veel vajab ja ülevaatust jms, aga muidu tundub hea
Tõestusmaterjal ka: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/suzukiuusmootor?page=4


Natuke reguleerimist veel vajab ja ülevaatust jms, aga muidu tundub hea

Tõestusmaterjal ka: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/suzukiuusmootor?page=4