Üllatusküünal

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

margus4x4ee
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 190
Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
Asukoht: 53496602

Postitus Postitas margus4x4ee »

jeesjees.
aprill 'n shit
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

ah fakk see päev jah täna:D
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Aga kui nüüd tõsist juttu rääkida, siis täna sai "uus" originaalmootor peale:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/suzukiuusmootor?page=3

Nokitsemist veel on, aga ehk hakkab asja saama varsti :wink:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17414
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

tarmo kirjutas:Aga kui nüüd tõsist juttu rääkida, siis täna sai "uus" originaalmootor peale:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/suzukiuusmootor?page=3
Nokitsemist veel on, aga ehk hakkab asja saama varsti :wink:
Pajata lähemlat, mis aiskade vahele läheb? Kas 1,0 või lausa "pirakas" 1,3?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

Postitus Postitas jlx »

Pildi järgi pakuks,et 1,0 on see.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Landy kirjutas:Pajata lähemlat, mis aiskade vahele läheb? Kas 1,0 või lausa "pirakas" 1,3?
Originaalne 1,0 siiski jah (meie Samurai ongi SJ410, mitte 413).
1,3 mootori leidsime ka, kuid kuna see kohe kuidagi SJ410 käigukastiga kokku ei taha sobida, siis jätsime selle kõrvale (lisaks oli üüratu kallis).
Vaja veel generaatori laager vahetada (kuigi tagavara genekas tuli ka mootoriga kaasa), hammasrihm,õli jms asjad vahetada ja klapid reguleerida ja siis voolikud/trossid/pudinad külge kruvida.

Kusjuures olime ka väga lähedal sellele, et hoopis 1,6st BMW mootorit sinna peale aretama hakata (koos käigukastiga). Sai juba vastav mootorgi kohale taritud, kuid siis viimasel hetkel leidsime õige Suki mootori.
BMW oma oleks muidugi hiljem parem olnud (jõulisem ja oluliselt parem juppide saadavus), kuid kuna vähemalt hetkel jääb veel see masin igapäeva sõitude tegemiseks, siis oli originaaljõuallika panek otstarbekam (sealhulgas ARK ja ülevaatuste seisukohast :evil: ).
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Lõpuks siis asi uuesti töös :D 8)
Natuke reguleerimist veel vajab ja ülevaatust jms, aga muidu tundub hea :wink:
Tõestusmaterjal ka: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/suzukiuusmootor?page=4
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”