Konditsioneeri kompressoriga rehve täitma
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Konditsioneeri kompressoriga rehve täitma
Tean et selline asi on võimalik, kuid kas siin eestis on kellelgi kogemust, et mida peaks kondi kompressoris muutma. Põhiline probleem on õlituse pool, et kuidas see lahendada.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Land +3725066049
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Mul oli ilma õlituseta, töötas küll. Niisama lihtsalt ühendasin freooni torude asemele õhuvõtu läbi filtri ja väljapuhkesse kiirliite, ning magneti jaoks eraldi lüliti. Advanced version võiks ju sisaldada õlieraldajat ja kogujat väljapuhkes ning lihtsalt aeg ajalt lased wd40 õli sisselaskesse...
+372 5028488
Venelased on õlituse tagamiseks kasutanud lihtsat ja geniaalset nippi, nimelt õhuvõtt ühendatakse karteri tuulutusega ja õlitus ongi olemas, Jääb vaid väljundisse õlieseparaator panna ja ongi OK. Tootlikus pidi mega olema. Täiuslikuma süsteemi puhul lisatakse mahuti ja ARB rõhulüliti mis juhib magnetsidurit nii on rõhk kogu aeg üleval ja ei teki ohtu et rõhk liiga suureks läheb.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Et jälle puhtast laiskusest küsin sellist asja, et kas see magnetlülitiga rihmaseib käib kondi pumba küljest ära ka mõnel mudelil (ei ole viitsinud kordagi lähedalt uurida veel seda pumpa
)? Nimelt omal ka juba pikka aega plaanis olnud väike kompressor kapotialla pista, kuid mis tast sinna lärisema jätta nagu Zil'il, kaval oleks kasutada seda kondi magnetklappi ja paagi surveandurit. Eritilihtne oleks võtta suvaline säästuka kompressor ja visata sealt elektrimootor minema, saaks mõnusa paagi ja rõhupeal töötava lüliti magneti tarvis. Ise just pigem peljanud seda, et see 2000.- eegune kompressor annab lihtsalt saba kui lasta tal pidevalt mootoripealt käia ja teisalt poleks sellel ju vajadustki. Selleks oleks just abiks kondipumbal olev magnetklapp.
praeguse 12v pisikese kompressoriga annab 33 rehvi pumbata ja kui ta veel veljelt maha tuleb, siis on amba
ja teisalt ikke kuradi mugav oleks olnud suruõhuga nädalavahetusel suport ja käändtelg alansi "sõnnikuhoidla" jääkidest puhtaks lasta enne, kui teeääres teda lammutama hakata 
praeguse 12v pisikese kompressoriga annab 33 rehvi pumbata ja kui ta veel veljelt maha tuleb, siis on amba
Viimati muutis Olle, E Mär 24, 2008 10:58 pm, muudetud 1 kord kokku.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Olle - olen cruiseri pumpa veidi lammutanud ja võib öelda, et elektromagnetiga rihmaseib käib sealt kergelt ära küll. Iseasi on see kui lihtne seda oleks suvalisele kompressorisilindrile külge aretada. Lisaks veel kinnitus mootori külge, sest originaalkinnitus läheb ju ära koos pumbaga. Arvan, et sul lihtsam oleks ikka jätta originaalpump ja panna õlitus juurde (see pole ju raske). Tootlikus peaks ka väga hea olema tal.Olle kirjutas:Et jälle puhtast laiskusest küsin sellist asja, et kas see magnetlülitiga rihmaseib käib kondi pumba küljest ära ka mõnel mudelil (ei ole viitsinud kordagi lähedalt uurida veel seda pumpa)?
Teine variant on panna elektriline T-Max'i kompressor ja jätta originaalpump konti toitma (metsas ju ka palav
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
huvitav, mul on seal ruumi kui palju....aga hästi ei taha ta ära mahtuda kapoti alla.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mul seal juba ongi ca 5-6l õhuballoon + veeeraldusfilter + lukkude lülitamise klapid. Need võtavad omajagu ruumi ära, sellepärast mahtus ainult väiksem kompressor.Olle kirjutas: huvitav, mul on seal ruumi kui palju
Tagantjärele tarkus on see, et oleks võinud survepaagina kasutada näiteks kasvõi esirauda
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874