Konditsioneeri kompressoriga rehve täitma

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Konditsioneeri kompressoriga rehve täitma

Postitus Postitas landmb »

Tean et selline asi on võimalik, kuid kas siin eestis on kellelgi kogemust, et mida peaks kondi kompressoris muutma. Põhiline probleem on õlituse pool, et kuidas see lahendada.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Mul oli ilma õlituseta, töötas küll. Niisama lihtsalt ühendasin freooni torude asemele õhuvõtu läbi filtri ja väljapuhkesse kiirliite, ning magneti jaoks eraldi lüliti. Advanced version võiks ju sisaldada õlieraldajat ja kogujat väljapuhkes ning lihtsalt aeg ajalt lased wd40 õli sisselaskesse...
+372 5028488
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Venelased on õlituse tagamiseks kasutanud lihtsat ja geniaalset nippi, nimelt õhuvõtt ühendatakse karteri tuulutusega ja õlitus ongi olemas, Jääb vaid väljundisse õlieseparaator panna ja ongi OK. Tootlikus pidi mega olema. Täiuslikuma süsteemi puhul lisatakse mahuti ja ARB rõhulüliti mis juhib magnetsidurit nii on rõhk kogu aeg üleval ja ei teki ohtu et rõhk liiga suureks läheb.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Et jälle puhtast laiskusest küsin sellist asja, et kas see magnetlülitiga rihmaseib käib kondi pumba küljest ära ka mõnel mudelil (ei ole viitsinud kordagi lähedalt uurida veel seda pumpa :oops: )? Nimelt omal ka juba pikka aega plaanis olnud väike kompressor kapotialla pista, kuid mis tast sinna lärisema jätta nagu Zil'il, kaval oleks kasutada seda kondi magnetklappi ja paagi surveandurit. Eritilihtne oleks võtta suvaline säästuka kompressor ja visata sealt elektrimootor minema, saaks mõnusa paagi ja rõhupeal töötava lüliti magneti tarvis. Ise just pigem peljanud seda, et see 2000.- eegune kompressor annab lihtsalt saba kui lasta tal pidevalt mootoripealt käia ja teisalt poleks sellel ju vajadustki. Selleks oleks just abiks kondipumbal olev magnetklapp.
praeguse 12v pisikese kompressoriga annab 33 rehvi pumbata ja kui ta veel veljelt maha tuleb, siis on amba :cry: ja teisalt ikke kuradi mugav oleks olnud suruõhuga nädalavahetusel suport ja käändtelg alansi "sõnnikuhoidla" jääkidest puhtaks lasta enne, kui teeääres teda lammutama hakata :D
Viimati muutis Olle, E Mär 24, 2008 10:58 pm, muudetud 1 kord kokku.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Olle kirjutas:Et jälle puhtast laiskusest küsin sellist asja, et kas see magnetlülitiga rihmaseib käib kondi pumba küljest ära ka mõnel mudelil (ei ole viitsinud kordagi lähedalt uurida veel seda pumpa :oops: )?
Olle - olen cruiseri pumpa veidi lammutanud ja võib öelda, et elektromagnetiga rihmaseib käib sealt kergelt ära küll. Iseasi on see kui lihtne seda oleks suvalisele kompressorisilindrile külge aretada. Lisaks veel kinnitus mootori külge, sest originaalkinnitus läheb ju ära koos pumbaga. Arvan, et sul lihtsam oleks ikka jätta originaalpump ja panna õlitus juurde (see pole ju raske). Tootlikus peaks ka väga hea olema tal.

Teine variant on panna elektriline T-Max'i kompressor ja jätta originaalpump konti toitma (metsas ju ka palav 8) ). Ise vahetasin hiljuti 150 kroonise mängukompressori just T-Maxi vastu, sest neid pisikesi kulus jube palju ja tootlikus oli ka väga niru (lukud veel toimisid, aga rehve ikka ei pumbanud). Senini olen küll rahul, ARB rõhulüliti on ka, mis ise 5-7 bar'i vahemikus rõhu hoiab. Tõsi küll - mina võtsin ühesilindrilise T-Maxi. Olemas on ka kahene, mis on veel parema tootlikusega, aga hästi ei taha ta ära mahtuda kapoti alla.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

....aga hästi ei taha ta ära mahtuda kapoti alla.
huvitav, mul on seal ruumi kui palju :roll: Õhupuhasti ja esiseina vahele mahuks vabalt selline 10-15L suruõhuballoon ära. .... see on positiivne, et ära käib, ma pigem mõtleks pigem sinna juurde kuhugi pista väiksema kompressori analoogse klapiga. Konti päris nurka ei tahaks visata, kuid hetkel ta mul ei tööta nagunii:( Aga ok, tuleb pea kapotialla panna ja pärast , kui asi tehtud, edasi targutada. :thumb:
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Olle kirjutas: huvitav, mul on seal ruumi kui palju :roll:
Mul seal juba ongi ca 5-6l õhuballoon + veeeraldusfilter + lukkude lülitamise klapid. Need võtavad omajagu ruumi ära, sellepärast mahtus ainult väiksem kompressor.
Tagantjärele tarkus on see, et oleks võinud survepaagina kasutada näiteks kasvõi esirauda 8) Sul on veel see võimalus :D
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”