Vene päritolu süüteküünlad

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Timo
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: L Nov 27, 2004 11:56 am

Vene päritolu süüteküünlad

Postitus Postitas Timo »

Jutt siis selline. Hakkasin hiljuti siin oma äsjasoetatud UAZ-i hooldama, ostsin koos teiste asjadega kauplusest "Volga" ka uued süüteküünlad. Algul töötasid ilusti. Hiljuti panin masina käima ka 15 kraadises pakases ilma probleemideta, aga nüüd ühel õhtul - ei midagi, käia palju tahad. :cry: Otsisin siis garaazhi prügikastist välja vanad küünlad, keerasin need peale ning naksti uazik jälle elus. Siit siis moraal - neid vene küünlaid pole mingil juhul mõtet osta, sest nad tulevad kokkuvõttes jube kallid, kui neid peab iga nädalavahetus ostmas käima.
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

Postitus Postitas jlx »

Vene küünlad on veel kehvem investeering kui Bingo Loto pilet.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Selline kummaline lugu, et omal ajal sai sõidetud mossega.
Igasugu lääne küünlad (Championid, Boschid, Berud) läksid suht lühikese ajaga küünalde paradiisi (Beru küünalde põrgusse, rsk, oli ikka ülis..t).
Vene küünlad seevastu pidasid ilusti vastu :yupikaye
Vahetasin igaks juhuks neid iga kümne tonni tagant, ei maksnud nad ju suurt midagi. Ainult selline imelik lugu oli, et tuli nelja asemel viis tükki osta, iga neljas oli praak :dev

Moraal: vene masin sõidab kõige paremini vene juppidega!!!

Sul ilmselt:
1. Õnnetu käsi (said neli praakküünalt)
2. Lasid oma küünlad ise läbi (õline küünal = katkine küünal). :f
uazfan
Mudder
Postitusi: 66
Liitunud: K Nov 24, 2004 7:11 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: Vene päritolu süüteküünlad

Postitus Postitas uazfan »

...kui oleks need samad küünlad tagasi keeranud oleks ka kohe käima läinud :)
margus4x4ee
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 190
Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
Asukoht: 53496602

Postitus Postitas margus4x4ee »

Vene küünaldega on nagu muudegi vene varuosadega. Koperatiivitoode on täielik pask. Päris kaasaegsete kohta ei oska midagi öelda aga kindlalt toimiv variant on vanad tavotiga kokku mätserdatud küünlad , mida veel autoturult leida võib.
Timo
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: L Nov 27, 2004 11:56 am

Re: Vene päritolu süüteküünlad

Postitus Postitas Timo »

uazfan kirjutas:...kui oleks need samad küünlad tagasi keeranud oleks ka kohe käima läinud :)
Ma võin olla algaja UAZ-i mees, aga autodega olen kauem kokku puutunud, no ja ennast päris idikaks ei pea. Loomulikult proovisin nendesamade küünaldega ennem 100 imet läbi, iga võimaliku variandi. Proovisin ka ükshaaval neid vahetades ja tõepoolest nad olid p****s. :evil:
daffid
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 196
Liitunud: R Juun 06, 2003 8:47 am

Postitus Postitas daffid »

mina otsiks viga kehvast syytesysteemist. seesama suvi oli meil korraga 2 g24 konet probleemsed.. uus kyynal k2is mingi aeg ja siis oli j2lle surnud. ja neid sai ikka vahetatud hulgi. ikka mingi hetk j2lle tundus, et vot nyyd said korralikud kyynlad, aga ei .. (proovisime k6ike, vanu vene steelaju cccr ja champione ja kooperatiive ja made in rossija jne) m6ne aja pärast k2rvas ikka maha. Lõpuks ikka selgus, et 1 kone lihtsalt pritsis 6li silindrisse niipalju, et sittas kyynlad 2ra ja teisel konel oli jagajas mingi mystiline viga ja säde oli nõrk.

kui võtad selle vana kyyla ja p6letad puhtaks, vean kihla et hakkab k2ima. või proovi nn "pika s2demega", siis n2ed kohe kas tugevama "laksuga" sama kyynal k2ib.

ma lihtsalt oletan, et kyynal ei ole probleemi tekitaja vaid kyynal sureb mingi muu jama tagaj2rjel...
Kasutaja avatar
t6nu
Fitting 38"
Postitusi: 235
Liitunud: N Juul 29, 2004 3:06 pm

Postitus Postitas t6nu »

mul ka sama kogemus, kui uaziku sain olid mingid vanad championid ja vahetasin nii süütejuhtmed, jagaja kaane ja küünlad, viimased panin vene omad. Algul oli paugupill, paari nädala pärast läks järjest jamamaks, gaasi maha lastes plärtsus, tühikäigul jättis vahele, külmalt ka ei käind hästi. Ei osanudki süüdet kahtlustada, viisin töökotta et uurivad, diagnoosiks oli et vaid 2 küünalt on enamvähem normaalselt töötand, ülejäänd kehvemini, pandi uued NGK küünlad mis polnud ka eriti kallid ja pill nagu uus, enam kui aasta muretu juba.
Kasutaja avatar
Metsamees
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 166
Liitunud: P Mai 02, 2004 10:55 pm
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Metsamees »

Tervitus! Võiks omaltpoolt lisada, et seni kuni sain tavotiseid ja paberisse mässitud küünlaid oli kõik ok... neil oli vaja aint sädevahe veidi suuremaks ajada, ja 30 000 km oli hooleta Praegu sõidan Bosch-i 4-ja elektroodiste küünaldega toimivad kah kuid suht kallid 60.- tk. NGK on klass omaette, sest vast ainuke küünal mes veneautol kah töötab... hind ca. 35.- tk
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
uazfan
Mudder
Postitusi: 66
Liitunud: K Nov 24, 2004 7:11 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas uazfan »

...teil kõigil õigus, sest iga konkreetne juhtum ongi omamoodi eriline .
mõnikord aitab suitsupausist ja mootor käivitub taas probleemideta.... :)
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Ega NGK ka imet ei tee. See tahab jälle sooja väärtusele vastavat survet saada. Siis on ok. Aga kui surve on langenud, siis peab teise arvuga panema, muidu ei hakka ettenähtud küünal tööle.
Kasutaja avatar
elvis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: N Mär 04, 2004 5:46 pm
Asukoht: L.-V. Tapa

.

Postitus Postitas elvis »

NGK-d on head küll,GAZ-53-del on ainukesed,mis tiksuma on jäänud.räägitakse,et bensiin on teisem kui vanasti.madala surveastmega ei põleta kõike ära mis seal kütuse sees on ja see sodi hakkab küünlal ülelööki tekitama.
konstruktor
Timo
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: L Nov 27, 2004 11:56 am

Postitus Postitas Timo »

Nüüd siis nii, et ka peal NGK-d, mis töötasid enne seda korralikult mosse peal. Nüüd töötavad iga illmaga väga hästi ka minu UAZ peal. NGK-d pole mind veel kunagi ühegi masina peal alt vedanud. :!:
daffid
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 196
Liitunud: R Juun 06, 2003 8:47 am

Postitus Postitas daffid »

[quote="Timo"]Nüüd siis nii, et ka peal NGK-d, mis töötasid enne seda korralikult mosse peal. Nüüd töötavad iga illmaga väga hästi ka minu UAZ peal. NGK-d pole mind veel kunagi ühegi masina peal alt vedanud. :!:[/quote]

Aga on kellelgi G24 sobivat NGK marki 6elda? ngk kataloog ilmselt ei paku? ;)

daff
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 538
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Krt. seal oli vist lühike keere ???
Kui oli siis, proovi BP6HS , 6- es soojusaste peaks korras mootoriga toimima.
Kui tegemist vana mootori ja per...es termostaadiga pane 5-es siis põleb puhtaks.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”