
jahutusvedelik on hakanud viimasel ajal kuhugile ära kaduma?!?
otseselt nagu ei tilgu kusagilt...
On kellelgi ideid, milles võiks probleem olla?!?
Auto siis ikka chero 2002
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
märjad otseselt ei ole, aga varem pole tähele pannud , et matid on just äärtest niisked?!? ... eks õues ole ka ju niiskeheeringas kirjutas:Vaata kas jalamatid ei ole magusad (märjad)
nii palju, kui salongis ligi pääsesin... ei leidnud märga toru... isegi kont on kuiv, mida ta suvel ei ole...hulkur kirjutas:näperda salongis, armatuuri all torud läbi. Ega "kadumisega" seoses pole süsteemi survet tekkinud? Võib (rõhk sõnal võib) viidata peatsele plokikaane tihendi vahetuse vajadusele....
andres
Oli mul eelmise sajandi lõpus üks Corolla, millel tekkis jahutusvedeliku kadu ca 100 000 läbisõidu juures. Pika otsimise peale (rohkem kui kord ELKEs) selgus süüdlaseks ikkagi plokikaanetihend. Kusjuures kadu oli tegelikult üsna väike, lekkekoha andis lõpuks välja sinakasvalge sodi mootori tuleseina poolsel küljel. Et siis vaata see termostaadi ümbrus üle ja ära plokikaanetihendit välista.atdoom kirjutas:... plokikaane tihendi vahetamiseks oleks nagu veis vara... läbisõit alles 130.000.
termostaadi ümbrus on kahtlaselt valge...
Millega seoses tuli mul meelde tõestisündinud anekdoot, kuidas üks sõbrapoiss tuli 80-te lõpus soomest toodud Datsuniga minu värava taha vett radikasse küsima. Rääkis ka, et ei tea, kuhu vedelik kaob, leket nagu kusagil ei ole. Kui uurisin, kas masin ka õli võtab, siis kiitis, et "väga hea masin on, ÕLI küll ei võta, pigem tuleb seda tuleb kusagilt ainult juurde..."reimo kirjutas:Edit: minul siis lekkis jahutusvedelik plokikaanetihendi kaudu mootorist väljapoole, nii, et õliga segunemist õnneks polnud.
See ei pruugi sul otselest tilkuda vaid hoopis vaikselt immitseb ... ning jahutusvedeliku aurud ei ole kahjutud.atdoom kirjutas:märjad otseselt ei ole, aga varem pole tähele pannud , et matid on just äärtest niisked?!? ... eks õues ole ka ju niiskeheeringas kirjutas:Vaata kas jalamatid ei ole magusad (märjad)
heeringas kirjutas:Proovi siis kas see niiskus on magus ( see ei tapa).atdoom kirjutas:märjad otseselt ei ole, aga varem pole tähele pannud , et matid on just äärtest niisked?!? ... eks õues ole ka ju niiskeheeringas kirjutas:Vaata kas jalamatid ei ole magusad (märjad)
Selleks, et antifriisiga ennast ära mürgitada, peaks teda siiski alla neelama.paevaline kirjutas: STOP ... Heeringas ja kõik, kes arvavad, et jahutusvedelik on limonaad lugegu palun ennem mida Wiki selle kohta teab öelda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Antifreeze:
"They form calcium oxalate crystals in the kidneys and can cause acute renal failure and death."
![]()
![]()
![]()
![]()
mul on üks G, millel sai plokikaane tihend vahetet 115k läbisõidu juures, seega läbisõit ei näita midagi, tegelt ka. Ja plokikaane tihend ei pruugi lekkida üldse mitte plokki sisse, vaid võib lekkida ka välja, nagu mul. Tihend nagu selgus oli tehasest juba "haige". Esimesed sümptomid olid jah. vedeliku kahtlane vähenemine, magusalt libedad põrandamatid ja VEIDI sinakas-rohelise möginaga kaetud voolikuühedused jahutuse süsteemis = surve süsteemis ja LÕPUKS avastasin ka plokilt lekkivalt kohalt mingid ähmased jäljed. Loomulikult oli see tulemüüri poolses otsas, kohas kus midagi normaaloludes näha polnud.atdoom kirjutas:õlitase pole tõusnud... plokikaane tihendi vahetamiseks oleks nagu veis vara... läbisõit alles 130.000.
termostaadi ümbrus on kahtlaselt valge...