huvi siis just selle isendi vastu http://www.abv.ee/?group=10&group2=16&id=40 ,ehk keegi oskab rääkida,kuidas vastu peab,mis on head ja vead.
Vints läheks väikesele Pajerole ja tulevikus tahaks ka mõnest võistlusest osa võtta.
PS.ärge seal seda hinda arvestage,sest see tuleb hoopis teine.
Tänud vastajeile.
Olles ise T-Maxi vintsi kasutanud ja ka teistele paigaldanud...
Julgen väita, et hea ja suhteliselt töökindel vints.
Kuid, jutt käis siiski safari autost.
Võistlustele sul selle vintsiga eriti asja pole, kui just ei meeldi vaadata kuidas teised mööda vintsivad.
Ehk , et jube aeglane ja voolu närib kah rohkem kui näiteks sama klassi come-up.
Seega mõtle korra veel kas see T-max on ikka sinu jaoks õige lahendus.
Varem või hiljem jõuad ikka Come-up´ini või hoopiski Warnini.
Ära T-maxi küll võta , kui plaan võistlema minna . safari jaoks ideaalne
Vahepeal oli Porilase cherol tmax 11000 peal . Kerimiskiirus supperaeglane , aga väga jõuline . Tõmbas cherot ka siis , kui see tuledeni maasees oli .
Katki ta kah ei läinud .
Free spooli süsteem ebamugav : vahel ei läinud lukku , vahel tuli väga raskelt lukust lahti. Come upil palju lihtsam ja kiirem .
Vaata Maasturi Tom müüs just ühte kobedat Come-up 9,5.te
Ühinen eelkõnelejatega.
Puhas Pühapäevakasutaja vints. Hea vahel safrile minna või sõpra aidata.
Kui aga aeg kallis, nagu võistlustel see praku on, siis tõsta Come-Up või Warn oma ostukorvi, kasvõi pruugitud peast. Viimasel kahel on ka järelturu väärtus kõrgem.
Edgar1 kirjutas:Endale ostsin T-MAX 12500 5kuud tagasi ja on juba 5 korda garantiiremondis käinud jube õnnetus kaelas
Uuriks, et mis olid vead millepärast garantiiremonti vajas. Mõtlen ise praegu samasuguse vintsi ostmise peale... et kas tasub, mis ja kuidas. Suht odavalt saaks kätte muidugi.