patroli vedrud silla peale - mõningad küsimused
Moderaatorid: jr, Moderators
Huvitav on see, et alguses seda ei olnud, sõitsin kuskil 5km ja mudisin pidevalt rooli igas suunas ja seda siis 100km tunnikiiruse juures. Peale seda, kui hoo maha võtsin ja uuesti üles tahtsin sikutada oli võbin käes, kas siis sõiduga liitis kõik nõrgemad kohad kokku ja tekitas ühe korraliku jama? Igatahes ei viitsinud peale seda enam eriti näppida, homme jälle uue hooga.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Võbinaga ongi nii, et tekib teatud kindla kiiruse juures, ehk siis selline kiirus, mille juures ratta pöörlemissagedus autoga resonantsi läheb. Enamasti jääb see kriitiline kiirus vahemikku 60-80 km/h. Vahel sai suure hädaga isegi nii sõidetud, et vältisin kindlaid kiirusi ja kiirendasin näiteks kurvis, kus võbin nii kergelt ei tulnud. 

tegin uued käpad valmis ja ladusin prooviks alla. Timmisin veel kokkujooksu ja läksin proovima, võbinat välja meelitama.
Sõitsin nii ja sõitsin naa aga võbinat enam kätte ei saanud... . Tegin seekord vähe pikema ~ 25km ringi ja lõpus keerutasin rooliga ikka päris julgelt juba ja ei midagi, kiirus kõikus 50- 110km/h.
Seega loen võbina probleemi seekord lõpetatuks. Vaja veel uued tihendid sisse lapata ja kõik ilusti kokku panna ja ongi minu vedrude tõste teema lõppenud.
Võbina tagasituleku vältimiseks vahetan ära ka loksuva rooliotsa ja rooliamordi siis peaks pikalt muretu olema.
Nii et härrased, kes seda tööd plaanivad - võtke aga julgelt ette!
Sõitsin nii ja sõitsin naa aga võbinat enam kätte ei saanud... . Tegin seekord vähe pikema ~ 25km ringi ja lõpus keerutasin rooliga ikka päris julgelt juba ja ei midagi, kiirus kõikus 50- 110km/h.
Seega loen võbina probleemi seekord lõpetatuks. Vaja veel uued tihendid sisse lapata ja kõik ilusti kokku panna ja ongi minu vedrude tõste teema lõppenud.
Võbina tagasituleku vältimiseks vahetan ära ka loksuva rooliotsa ja rooliamordi siis peaks pikalt muretu olema.
Nii et härrased, kes seda tööd plaanivad - võtke aga julgelt ette!
Kuna mul sama töö hetkel käsil siis üks küsimus sulle.Kas sa tegid mingi joonise kogu töö jaoks või läks nii silma järgi?Mitu kraadi sa silda pöörasid ja kuipalju munakaid keerasid?Laurism kirjutas:tegin uued käpad valmis ja ladusin prooviks alla. Timmisin veel kokkujooksu ja läksin proovima, võbinat välja meelitama.
Sõitsin nii ja sõitsin naa aga võbinat enam kätte ei saanud... . Tegin seekord vähe pikema ~ 25km ringi ja lõpus keerutasin rooliga ikka päris julgelt juba ja ei midagi, kiirus kõikus 50- 110km/h.
Seega loen võbina probleemi seekord lõpetatuks. Vaja veel uued tihendid sisse lapata ja kõik ilusti kokku panna ja ongi minu vedrude tõste teema lõppenud.
Võbina tagasituleku vältimiseks vahetan ära ka loksuva rooliotsa ja rooliamordi siis peaks pikalt muretu olema.
Nii et härrased, kes seda tööd plaanivad - võtke aga julgelt ette!
silda keerasin nii palju, et kardaani nurk oleks 0 kraadi ( noh mingi väike mänguruum ka, kraad-paar siia sinna).
Munakaid keerasin 15mm, on seda nüüd palju või vähe, ei oska kommenteerida, rattad pööravad okeilt. Ja sellise munakate keeramise juures, ei pea andma uutele käppadel nurka. Piisab sellest kui rooliotsa kinnitust natuke nurga alla keevitada... . Keerab ilusti ja vastu vedru ei käi, mul on paksud vedrupakid (oli vist 8 või isegi 9 lehte), kui on õhemad pakid siis on veel rohkem ruumi.
Ah jaa, seda et paraleelvarras on mul pandud teist pidi - ülevalt alla, mitte alt üles nagu on originaalis, see eeldab ka parema rooliotsa ümber tegemist - see ots, kuhu roolivarras kinni läheb.
Siiani pole midagi juhtunud, ei ilge surmavõbinaga ega ka 100ga teelt välja sõites... metsas müttamisest rääkimata.
Lauri
Munakaid keerasin 15mm, on seda nüüd palju või vähe, ei oska kommenteerida, rattad pööravad okeilt. Ja sellise munakate keeramise juures, ei pea andma uutele käppadel nurka. Piisab sellest kui rooliotsa kinnitust natuke nurga alla keevitada... . Keerab ilusti ja vastu vedru ei käi, mul on paksud vedrupakid (oli vist 8 või isegi 9 lehte), kui on õhemad pakid siis on veel rohkem ruumi.
Ah jaa, seda et paraleelvarras on mul pandud teist pidi - ülevalt alla, mitte alt üles nagu on originaalis, see eeldab ka parema rooliotsa ümber tegemist - see ots, kuhu roolivarras kinni läheb.
Siiani pole midagi juhtunud, ei ilge surmavõbinaga ega ka 100ga teelt välja sõites... metsas müttamisest rääkimata.
Lauri
15mm on laias laastus ca 20 (kopikatega) kraadi.
Kui ma tarkade klubist infot hankisin,öeldi ,et keera 10 kraadi.See tähendab munaka keeramist ,kui väga täpne olla,siis 6,62 mm.Hakkab juba vaikselt tunduma,et äkki kurat sai vähe keeratud
Roolisüsteem on veel tegematta.Kas sa pilti ei viitsi äkki teha esiotsast nii,et näha oleks roolisüsteem?
Kui ma tarkade klubist infot hankisin,öeldi ,et keera 10 kraadi.See tähendab munaka keeramist ,kui väga täpne olla,siis 6,62 mm.Hakkab juba vaikselt tunduma,et äkki kurat sai vähe keeratud

Roolisüsteem on veel tegematta.Kas sa pilti ei viitsi äkki teha esiotsast nii,et näha oleks roolisüsteem?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Vabandust aga ma ei saanud aruLaurism kirjutas:eks teen õhtul mõned klõpsud, homme viskan üles.
Kui sa keerasid 7mm , siis kuidas sul rattad keeravad, kas rattad on otse ja keerab ilusti või keerab suti maa sisse? Kui on otse siis on ok, pead lihtsalt käppadel 2 painet sisse tegema, kui natuke tahab maasse minna, siis on vähe...


Rattaid veel all pole ja roolisüsteemgi veel tegematta.Silma järgi tundub,et enam-vähem keerab.Laurism kirjutas:eks teen õhtul mõned klõpsud, homme viskan üles.
Kui sa keerasid 7mm , siis kuidas sul rattad keeravad, kas rattad on otse ja keerab ilusti või keerab suti maa sisse? Kui on otse siis on ok, pead lihtsalt käppadel 2 painet sisse tegema, kui natuke tahab maasse minna, siis on vähe...
mõningad pildid hommikul tegin. Ehk on abiks. Muid asju pole sealt mõtet vaadata, kuna on pooleli. Vahetasin suka ära, eelmine läks kõveraks.
kurrat ei oska pilte otse siia panna, ilmselt asi minu ajumahus, seega on link.
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=373231
Lauri
kurrat ei oska pilte otse siia panna, ilmselt asi minu ajumahus, seega on link.
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=373231
Lauri
tere
Mul ka plaanis t6sta vedrud sillapeale.
Auto 86 aastal toodetud ja viiene kast.
Postitusest lugesin ,et puudu jäi 30-50mm.
Siit kysimus teadjatele kas teil on ka selline jupp puudu jäänud v6i on need erinevad?
Auto 86 aastal toodetud ja viiene kast.
Postitusest lugesin ,et puudu jäi 30-50mm.
Siit kysimus teadjatele kas teil on ka selline jupp puudu jäänud v6i on need erinevad?
kaks võimalust, lased vahetüki treida ja puurid augud läbi, või lased kardaani pikemaks teha ( selle kohta on teema olemas, kasuta otsingut ).
Mina soovitan vahetüki teha vahekasti juurde, see toob kardaani kastist natuke eemale ja kardaan ei hakka vastu raami käima.
30-50mm - pead ära mõõtma palju sul täpselt seal vaja on, et kardaanile jääks käiguruumi mõlemat pidi. Minul oli see suurus 40mm.
Edu!
lauri
Mina soovitan vahetüki teha vahekasti juurde, see toob kardaani kastist natuke eemale ja kardaan ei hakka vastu raami käima.
30-50mm - pead ära mõõtma palju sul täpselt seal vaja on, et kardaanile jääks käiguruumi mõlemat pidi. Minul oli see suurus 40mm.
Edu!
lauri