Tere
Soov soetada LR Defender V8 mootriga. Eesti müügiportaalidest ei leia antud mootoriga isendeid saab ehk siit abi ostmisel või peab tõesti piiri tagant tooma? Ootaks ka soovitusi- eelistusi kas karburaatoriga või pritsungiga mootor ja mis aastakäigust- aastakäiguni ning kas manuaal või automaat käigukastiga.
Auto eesmärk oleks vabalajal metsas veetmine kohe maa alla ei roniks aga teeks ikkagi proovi seega päris uut st. masina aasta võiks jääda 1958/86- 1996.a.
Viimaseks variandiks jääks vist tõesti see et kahest üks kokku aretada st. defender 90 kere ja discovery V8 mootor, kas sellega tekiks ARK-s väga suuri probleeme on seda teed keegi läinud?
tervitusega
Joel
O: Defender V8 mootoriga
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
1)v8 mootoriga LR (Defender)90 võib eestis ühe käe näppudel üles lugeda.
Seega siseturult tehasemootoriga sellise auto leidmine on suht lootusetu.
2)Karburaatormootoriga masin pole just ideaalseim lahend Priit (foorumis Una) on sellega kõvasti ajuke**i saanud.
3)Automaatakasti ja v8 mootoriga on Euroopa turule toodetud vaid 1998 aastal 200tk "50th anniversary edition" Defwender 90-t.
4)Lihtsaim viis on võtta tavaline diisliga D90 ja panna sinna Disco pealt mootor koos kastiga ümber või otsid avalmis lahendust Euroopast.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... usageType=
Seega siseturult tehasemootoriga sellise auto leidmine on suht lootusetu.
2)Karburaatormootoriga masin pole just ideaalseim lahend Priit (foorumis Una) on sellega kõvasti ajuke**i saanud.
3)Automaatakasti ja v8 mootoriga on Euroopa turule toodetud vaid 1998 aastal 200tk "50th anniversary edition" Defwender 90-t.
4)Lihtsaim viis on võtta tavaline diisliga D90 ja panna sinna Disco pealt mootor koos kastiga ümber või otsid avalmis lahendust Euroopast.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... usageType=
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Mobile.de andmetel on müügis eelmainitud eriseeria Defender 90 2tk, 3 pika kerega LR110 V8 ja 1LR90 V8. + paar karmima ümberehituse läbinud eriti vana seriest.
Ise läbin ma oma LR110-ga juba teist mootori ümbervahetamise etappi.
Algne karburaatoritega mootor oli tõesti väga kahtlane, mina ei tea kas kulumisest või millest iganes tingituna ei töötanud tühikäigul ilusti ja kõvemal gaasiandmisel paukus jne.. Kuigi sama auto 3 kuud varem näitas vägevaid muskleid mudaaugu läbimisel.
Asendusmootoriga aga ei vedanud, 200 000km läbisõiduga mootor vajas juba kap.remonti - jõudu oli vähe, võttis õli ja kohalt võttes oli lihtne välja suretada. MB Sprinter kaubik tegi igal juhul foori taga ära
.
Seega soe soovitus hankida pigem kap.remondi läbinud mootor või teha remont enne autole paigaldamist ära.
Mootori vahetamisel osutus kõige suuremaks murelapseks hoopis pädeva elektriku leidmine, kes suudaks auto ja mootori pistikud ümber ehitada
omavahel kokku sobima.
ARK-s arvele saamist ei oska kommenteerida, mina seda ei teinud, kuna mootori töömaht ja kütuse liik ei muutunud. Ülevaatusel selles osa probleeme ei olnud.
Aga teoreetiliselt on arvele saamine võimalik, kuna selle automudel jaoks on V8 mootoreid juba tehases paigaldatud ja ei tohi mingi % võrra võimsama mootori kW ületada.
Ise läbin ma oma LR110-ga juba teist mootori ümbervahetamise etappi.
Algne karburaatoritega mootor oli tõesti väga kahtlane, mina ei tea kas kulumisest või millest iganes tingituna ei töötanud tühikäigul ilusti ja kõvemal gaasiandmisel paukus jne.. Kuigi sama auto 3 kuud varem näitas vägevaid muskleid mudaaugu läbimisel.
Asendusmootoriga aga ei vedanud, 200 000km läbisõiduga mootor vajas juba kap.remonti - jõudu oli vähe, võttis õli ja kohalt võttes oli lihtne välja suretada. MB Sprinter kaubik tegi igal juhul foori taga ära
Seega soe soovitus hankida pigem kap.remondi läbinud mootor või teha remont enne autole paigaldamist ära.
Mootori vahetamisel osutus kõige suuremaks murelapseks hoopis pädeva elektriku leidmine, kes suudaks auto ja mootori pistikud ümber ehitada
omavahel kokku sobima.
ARK-s arvele saamist ei oska kommenteerida, mina seda ei teinud, kuna mootori töömaht ja kütuse liik ei muutunud. Ülevaatusel selles osa probleeme ei olnud.
Aga teoreetiliselt on arvele saamine võimalik, kuna selle automudel jaoks on V8 mootoreid juba tehases paigaldatud ja ei tohi mingi % võrra võimsama mootori kW ületada.