Et plaan transportida oma võistlusautot puksiirseadeldisega, mis näeb siis selliselt välja, kus auto on osaliselt toetatud haakeseadmele (esisildapidi).
Mis teeb sellisel juhul tagumine differ ehk mida halba saab juhtuda ja sama küsimus ka käigukasti kohta. Jah on variant kruttida kardaan küljest ja jääb pöörlema ainult differ, aga seda ei viitsiks. Üks osa tarkasi väitis, et keeran difri ja käimari puusse, sest hambad hakkavad kuluma teiselt poolt vms. Mis siis, küsin mina... läbisõit saab olema aastas sellisel moel umbes 1000 km/aastas. Mida siinsed hammasrattateadlased asjast arvavad?
Muidugi on sellise pukseerimise juures veel omad miinused -
* lubatud kiirus (AMETLIKULT) 50km/h
* tagumised rehvid kuluvad
* vilets manööverdusvõime
* ja midagi ilmselt veel on väga-väga paha, millest mina midagi ei tea, aga mida saavad täiendada sarnase meetodiga transportijad
Ootan igasugust infot
Madis