Inchcape Motors klienditeenindus
Moderaator: Moderators
Natukene OT, aga Inchcape Motors Estonia OÜ on minu silmis endale täiega vee peale tõmmanud. Kahe aasta jooksul, kui mul on tänu ühele Jaguarile olnud selle firmaga kokkupuuteid, ei ole ma kunagi saanud sellest firmast teenust, mis mind, kui suhteliselt tolerantset klienti võiks rahuldada. Esiteks, kui sul on Jaguar ja sa tahad seda hooldada, pead kontakti saamiseks kohale minema- telefonis lastakse sulle ainult muusikat ja sekretär vastab, suunab ja laseb muusikat.. Hooldust tehes tuleb arvestada, et oled saanud lahti suurest summast rahast ja pärast seda, kui oled peale igasuguste kokkulepitud tähtaegade oma auto tervelt kätte saanud, tuleb minna kuskile teise kohta hooldust tegema. Varuosa hinna ja saadavuse päringud võtavad Jaguarile aega umbes nädala-paar. Ja kägu aetakse sulle nii, et vähe pole. Kõige viimasem kogemus on järgmine. Mootoris täitsa teadaolevas kohas õlileke. Vaja vahtada tihendid(võibolla koos anduriga). Küsisin telefoni teel hinda, lubati tagasi helistada- ei midagi. Siis viisin auto ühte remondifirmasse, ütlesin et need- need asjad vaja teha, otsige jupid ja leppige aeg kokku. Krt ei midagi juba nädal aega. Uurisin vähe tagamaid- Inchcape pidurdab. Helistasin ise sinna küsisin mis nad asjast arvavad. Tuli välja, et Jaguari varuosade otsing tõepoolest on mingisugune imevärk ja võtabki kauem aega kui tavalistele autodele. Lubas asja uurida ja tagasi helistada kindlal kellaajal. Mitte kui midagi. Täielik sigadus. Nüüdseks jupid olemas tänu alternatiivsetele varuosafirmadele, aga sportlik huvi püsib. Tahan teada saada kuidas margiesindus kliendiga edasi suhtleb.
Land Roveri poole pealt on mul olnud kokkupuuteid ühe müügimehe ja LR Freelander IIga, mis kahepäevase kasutamise järel päris mõnusa sõiduauto tiitli minusilmis teenis.
Land Roveri poole pealt on mul olnud kokkupuuteid ühe müügimehe ja LR Freelander IIga, mis kahepäevase kasutamise järel päris mõnusa sõiduauto tiitli minusilmis teenis.
Talasilda ja Tugevat Raami!
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Hinnas ei ole küsimus. Aga kui midagi teha vaja, siis on see ju elementaarne, et küsid millal saab ja mis maksma läheb.Paheero kirjutas:Kui Te hinda küsite siis pole (see) briti auto Teie jaoks....Küsisin telefoni teel hinda,Äkki see seletab suhtumist...
Talasilda ja Tugevat Raami!
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Olen nõus. Võttes arvesse, et nad müüvad seal autosid (marki) mille hinnad hakkavad miljonist, siis võiks ullult parem teenindus küll olla. Ma olen neile seda seal korduvalt rohke sapiga näkku ka pritsinud. Ise omasin Sporti ja ostan ka uue varsti, siis on väike võdin küll sees, et hakkab jälle pihta. Pealegi tuleb mul meelde, et nad vahetsid mul peale avariid ühte ukse plekki velge ja õhkpatja 2 kuud. Väidetavalt varuosa tarne probleem. Kuna mul sitt kees, siis ajasin ise asja ja Saksamaalt sain osa 2 päevaga, elik natuke tööd telefoni ja netiga
. Müügipool see-eest on tipp topp, no shitt 


RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
Jutt jummala õige. Mu hea sõber Aarne, kes hoiab oma Mazda 323f-i laitmatus korras ja kasutab ainult a-varuosasid, võitleb samuti I.M.-iga. Kui on vaja midagi vahetada (andurid, puksid, mis iganes) küsib samuti telefoni teel hinda ja tarneaega ning vastuseks saab ALATI, et ma täpsustan hinna ja helistan kohe tagasi. Siiani ei ole seda kordagi tehtud. Iga kord on Aarne ise nädal hiljem tagasi helistanud ja küsinud, et milles probleem ja kas "kohe" ei ole veel läbi saanud. Vastused on erinevad - kord on varuosa programmiga jama, siis ei saada tehasega ühendust, siis läks teenindaja puhkusele ega saanud tagasi helistada. On ka juhtunud, et kui lõpuks on hind teada ja varuosa kohal ning paigaldatud, tuleb välja, et hind oli ikkagi vale ja tuleb veidi rohkem maksta.
Varuosade poole pealt on seal tõepoolest probleeme.
Varuosade poole pealt on seal tõepoolest probleeme.
2004.WJ.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
Inimesed ikkagi eeldavad, et kui sul on hea auto ning sellel on olemas teenindus ... siis võiks ju nagu saada teenindust.Romek kirjutas:Kui sealt enamasti s...a tuleb, siis miks te selle asutusega tegemist teete?
Omades Mazda 6'te siis selle teenindusega mul ka probleeme ei olnud - töö oli korralik ning tarne oli heal juhul kolm päeva.
Kuid see oli Pärnu esindus.
Tallinna teenindusega olen isegi raksu läinud ning nii põhjalikult, et sinna oma jalga ei tõsta.

Tükike Gruusiat Pärnus
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
I.M. aka Vilojett puhul peitub probleem reeglina esimeseses majas ehk vastuvõtu ja varuosa letis. Pelegi on selle kontori näol tegu vaid suure Inscahape käepikendusega, kellel endal erilisi volitusimidagi teha või mõjutada pole.
Tagatoa rahvast, kes tegelikud käed õliseks teeb ärge palun pekske. Neile antkase töö ette ja just sellise kirjeldusega nagu letis VAEVUTAKSE kirja panema. Seeg oleme ringiga eestoas tagasi.
Tagatoa rahvast, kes tegelikud käed õliseks teeb ärge palun pekske. Neile antkase töö ette ja just sellise kirjeldusega nagu letis VAEVUTAKSE kirja panema. Seeg oleme ringiga eestoas tagasi.

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tõenäoliselt enne seal esimeses majas midagi ei muutu, kui suured Soome ninad Eestlaste appikarjete ja idiootsete lugudena näivate vihjete peale kohale tulevad ja korra majja löövad. Huvitav, et ühegi ajakirja hammaste vahele pole see asutus veel jäänud.. Aga minul isiklikult on soov seda asja parandada 

Talasilda ja Tugevat Raami!
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Väike vihje. Need kodanikud ei allugi enam (suurelt jaolt )Soomlastele! Nüüd kamandatakse seda kontoorat veel kugemalat ja kõrgemalt.Leedu kirjutas:Tõenäoliselt enne seal esimeses majas midagi ei muutu, kui suured Soome ninad Eestlaste appikarjete ja idiootsete lugudena näivate vihjete peale kohale tulevad ja korra majja löövad. Huvitav, et ühegi ajakirja hammaste vahele pole see asutus veel jäänud.. Aga minul isiklikult on soov seda asja parandada

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
LR inimesed on ehk kuulnud ka ühest alaternatiiv kohast kus vähemlt 2x odavamalt ja sama palju kiiremini (originaal) jupid kohale saab. Seduse järgi PEAB esindus need külge kruvima ja ka garantii ajal.007 kirjutas:... et varuosa tellimise aeg x2 ?? oo my gaad.Landy kirjutas:...... Nüüd kamandatakse seda kontoorat veel kugemalat ja kõrgemalt.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
......jah iga varuosa (A) saab tänapäeval kätte juba praktiliselt suvalisest (nii laias laastus) autovaruosa poest. Teema point on selles, et tahaks käia esinduses ja esinduse funktsioonist üldse. Mulle isiklikult pole see nii oluline, et ma pean 100% alati esinduses käima. Aga nagu eelpool mainitud , kui sa käid 1mlj + pappi välja auto eest, siis tahaks natuke teenindust ka näha või mis
. Jaguar ja Land Rover on mõlemad üli soliidsed brändid, teenindus peab vastama hinnale arvan mina. Inchcape kontori rahustuseks võin öelda, et ega see mujal ka väga parem pole. Ja kuna reisin suht palju siis võin kinnitada, et kogu Eesti klienditeenindus on täiega pees. Iga kord, kui tulen kuskilt , siis esimese šoki osaliseks saan juba lennujaamas
, alati on tunne kuskil teenindus asutuses, et miks ma küll neid teenindajaid tüütan oma probleemidega.....däämet.
p.s. garaazi poole pealt ei tahaks LR "tuukritel" motti alla tõmmata, olen saanud kiiret abi telefoni teel Veiko käest jne.



p.s. garaazi poole pealt ei tahaks LR "tuukritel" motti alla tõmmata, olen saanud kiiret abi telefoni teel Veiko käest jne.
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Palun jaga infot kus sellised varuosapoed asuvad (peale esinduste). Huvitaks Toyota A-osad just...007 kirjutas:......jah iga varuosa (A) saab tänapäeval kätte juba praktiliselt suvalisest (nii laias laastus) autovaruosa poest.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Järsku valgustaksid siis, kellega üldse oleks mõtet rääkida.Landy kirjutas:Väike vihje. Need kodanikud ei allugi enam (suurelt jaolt )Soomlastele! Nüüd kamandatakse seda kontoorat veel kugemalat ja kõrgemalt.Leedu kirjutas:Tõenäoliselt enne seal esimeses majas midagi ei muutu, kui suured Soome ninad Eestlaste appikarjete ja idiootsete lugudena näivate vihjete peale kohale tulevad ja korra majja löövad. Huvitav, et ühegi ajakirja hammaste vahele pole see asutus veel jäänud.. Aga minul isiklikult on soov seda asja parandada
Andres Palotu, team D-90, TR-2, , juht, Baltic Sea Cup 2006-I , ASMV 2007-I, Ladoga 2007- IV, Ladoga 2008-II.