mure vitaraga
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
mure vitaraga
sai suzuki omale soetatud ning nüüd mure, et sellel esisilla veovõlli tagumine kardaani rist on läbi ja poes mainiti, et tahavad mõõte kuna kataloogis pole sellisele... masinaks siis 2001 aasta grand vitara 2.0 disla HDI mootoriga ehk siis se 80Kw'ne
andke kiirelt teada, et kust saaks ning mitte 2 nädala vaid paari päeva jooksul
andke kiirelt teada, et kust saaks ning mitte 2 nädala vaid paari päeva jooksul
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Usun, et Topauto oskab ka ilma mõõtmata selle tellida ja enamasti võtab 2-3 päeva aega.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Võid ka Japanpartsist küsida, ise ostsin sealt, neil oli kahe firma toodangut mis sobis(vähemalt Tallinnas) GMB ja Japanparts(karbist tuli aga välja KOYO) KoYo ristid olid ka originaalis aga Japanpartsi ristid olid mõlemad määritavad(st niplitega). Ei oska ise veel kommenterida, kummad paremad on kas originaalid või need määritavad.
Üldiselt soovitaks vahetada mõlemad kuna nad ei maksa eriti ja töömaht ka väga palju ei suurene(soovi korral võib ju neid nii paari kuuse vahega ka vahetada).
Mõõte kahjuks momendil anda ei saa aga vast homme. Vaata GMB kataloog on netis, seal olid mõõdud ka olemas.
Vaatasin üle ja mingil põhjusel olen kirjutanud üles kaks mõõtu, üks oli 25x64,5 ja teine 25x63,6 minu masin kolme uksega aga kataloogi järgi on kõigil Grand Vitaratel esimesed ristid samad(kanali peal saad seda suht lihtsalt ka mõõta).
Üksa asi meenus veel, originaalidel olid stopperrõngad väljaspool risti, aga nendel mis panin olid ette nähtud sisemised(mis olid ka kaasas) kuna sellise mõõduga uusi sel momendil võtta ei olnud, panin vanad stopperid tagasi aga soovitaks need ka välja vahetada sest kui nad nati roostes on, siis ei toimi enam hästi vedruna.
Üldiselt soovitaks vahetada mõlemad kuna nad ei maksa eriti ja töömaht ka väga palju ei suurene(soovi korral võib ju neid nii paari kuuse vahega ka vahetada).
Mõõte kahjuks momendil anda ei saa aga vast homme. Vaata GMB kataloog on netis, seal olid mõõdud ka olemas.
Vaatasin üle ja mingil põhjusel olen kirjutanud üles kaks mõõtu, üks oli 25x64,5 ja teine 25x63,6 minu masin kolme uksega aga kataloogi järgi on kõigil Grand Vitaratel esimesed ristid samad(kanali peal saad seda suht lihtsalt ka mõõta).
Üksa asi meenus veel, originaalidel olid stopperrõngad väljaspool risti, aga nendel mis panin olid ette nähtud sisemised(mis olid ka kaasas) kuna sellise mõõduga uusi sel momendil võtta ei olnud, panin vanad stopperid tagasi aga soovitaks need ka välja vahetada sest kui nad nati roostes on, siis ei toimi enam hästi vedruna.
ma sain gmb ja topautost ning kui aus olla siis palju odavam kui ma kardsin kuid see selleks... see GMB on ka määritav ja japanpartsis küsiti mõõtu kuna kataloog ei näita sellist niiöelda eraldi b osana on ainult mõõdud ja mul see jama, et auto suht pidevas kasutuses ja soe garaaž puudub siis tuli tellida suht a osana ja näe nii kui kohale läksin pandi leti peale ja 480.- eeq
nii aga mainige parem kuidas ma juhipoolsele kabariit tule pirnile ligi pääsen mu käsi ei paindu niipalju ju... või pean tule maha kruttima??
nii aga mainige parem kuidas ma juhipoolsele kabariit tule pirnile ligi pääsen mu käsi ei paindu niipalju ju... või pean tule maha kruttima??
Minu masinal on rauad ees ja siis ei saa iluvõret ega tuld kätte ilma raudade eemaldamiseta.
Teine võimalus on võtta logar alt ära ja siis saab tiivakoopa kaudu ka vahetada. Logar on ca 10 korduvkasutatava plasttüübli ja ühe poldiga kinni(tegelikult on veel porilapaka poldid aga neid ei pea lahti võtma, piisab kui logar eestpoolt vabastada).
Teine võimalus on võtta logar alt ära ja siis saab tiivakoopa kaudu ka vahetada. Logar on ca 10 korduvkasutatava plasttüübli ja ühe poldiga kinni(tegelikult on veel porilapaka poldid aga neid ei pea lahti võtma, piisab kui logar eestpoolt vabastada).
panin peast.
aga siis nendele kes kavatsevad seda rihma vahetada siis ärge ostke "B"osana märgitud (originaal osa kvaliteediga
) 6pk 1470 mõõdus rihma sest see on 10cm lühem kui peab.
originaal mõõt on ikka 6pk 1573
ja rihm jookseb vända rihma seibilt üle parasiit ratta(soontega rull vända rihmaratta kürval) otse genekale millelt edasi mehhaanilisele pingutile(alumine sile rull eksentrik pingutussüsteemiga), sealt roolivõimu pumbale, sealt vedrupinguti(ülemine plastik sile rull) rulli alt läbi ja vända rihmarullile tagasi. nii lihtne see ongi.

aga siis nendele kes kavatsevad seda rihma vahetada siis ärge ostke "B"osana märgitud (originaal osa kvaliteediga

originaal mõõt on ikka 6pk 1573
ja rihm jookseb vända rihma seibilt üle parasiit ratta(soontega rull vända rihmaratta kürval) otse genekale millelt edasi mehhaanilisele pingutile(alumine sile rull eksentrik pingutussüsteemiga), sealt roolivõimu pumbale, sealt vedrupinguti(ülemine plastik sile rull) rulli alt läbi ja vända rihmarullile tagasi. nii lihtne see ongi.