JR tervis ja suured mootorid
Moderaator: Moderators
Kuna Niva natuke väiksem masin, siis 5,7 V8 vast natuke liialt suur. Seega on hea sinna panna Ford 4,6 V8 koos AOD kastiga. AOD sellepärast, et 4 käik aitab maanteel kütust säästa. Vahekasti paneks BTR oma. Ilmselt läheb tagumise kardaaniga suht napiks, kuna V8 ja AOD siiski omajagu pikad on. No aga pole hullu. Tagumise kardaani aitan tellida High-Angle Driveline'st, mis on siis täpselt mõõtude järgi tehtud. Tänu topeltristile usun et tekkiv 30 kraadine kardaaninurk ei ole probleemiks. Ahjaa...tagumist silda ilmselt peab ka keerama, et 0 kraadine nurk kardaani ja silla vahele tekitada.
Sealt edasi kui tekib probleeme sildade vastupidavusega, siis aitan Full floater Dana60 ja Ford 10,25" sillad välja ajada. Usun, et sellega on ka nõrkade sildade probleem ära lahendatud. Ja kuna sillad on juba nii-kui-nii auto alt ära, siis paneme lukkudeks taha Detroit lockeri ja ette ARB või siis Electro-Locki.
Kui nüüd kere juhtub meeletust torkist nõrgaks jääma ja hakkab läbi painduma, siis asendame selle toruraamiga, mille peale võib siiski nostalgia mõttes Niva kere jätta. Ühtlasi on siinkohal ka mõistlik vaadata üle vedrustus. Kuna siiski on juba tegemist high-perfomance maasturiga, siis oleks ilmselt kõige loogilisem valik korralikud 15" käiguga coil-overid igasse nurka.
ARK'ga pole probleeme...ütled et on isetehtud traktor omaks otstarbeks.
Sealt edasi kui tekib probleeme sildade vastupidavusega, siis aitan Full floater Dana60 ja Ford 10,25" sillad välja ajada. Usun, et sellega on ka nõrkade sildade probleem ära lahendatud. Ja kuna sillad on juba nii-kui-nii auto alt ära, siis paneme lukkudeks taha Detroit lockeri ja ette ARB või siis Electro-Locki.
Kui nüüd kere juhtub meeletust torkist nõrgaks jääma ja hakkab läbi painduma, siis asendame selle toruraamiga, mille peale võib siiski nostalgia mõttes Niva kere jätta. Ühtlasi on siinkohal ka mõistlik vaadata üle vedrustus. Kuna siiski on juba tegemist high-perfomance maasturiga, siis oleks ilmselt kõige loogilisem valik korralikud 15" käiguga coil-overid igasse nurka.
ARK'ga pole probleeme...ütled et on isetehtud traktor omaks otstarbeks.
+372 5028488
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Milliseid mootoreid saab Niva-le peale panna.
Allah avita...Landy kirjutas:...*Nissan 300ZX mootor: http://www.ebroadcast.com.au/ecars/Lada/Lada.html...
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Äkki on probleemid intiimeleus? Igaks juhuks proovi pöörduda arsti poole!Daniel kirjutas:jah JR me oleme Sinupärast mures
systid Sa ennast ?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
[quote="Landy"][quote="Daniel"]jah [b]JR [/b]me oleme Sinupärast mures
systid Sa ennast ?[/quote]
Äkki on probleemid intiimeleus? Igaks juhuks proovi pöörduda arsti poole! :twisted:[/quote]
ma vaatan siin p2ris mitmes forumiareas, et jril on viimasel ajal ainult m2rks6nad 1000hp, 1000 nm, btr vahekast, V8 BB, nyyd blower ka juba ;)
lihtne, eks ;)
daff
systid Sa ennast ?[/quote]
Äkki on probleemid intiimeleus? Igaks juhuks proovi pöörduda arsti poole! :twisted:[/quote]
ma vaatan siin p2ris mitmes forumiareas, et jril on viimasel ajal ainult m2rks6nad 1000hp, 1000 nm, btr vahekast, V8 BB, nyyd blower ka juba ;)
lihtne, eks ;)
daff
ei ei Su jutus pole otseselt midagi vale .... olen sammuti kindel et
bigblock bloweriga ning 1000 - 1500 hp nitrot põletav mootor sobib iga auto kapotialla nagu moogi sillad või 24" coiloverid
iseasi on aga kas seda saab kõigile soovitada ....
ma natuke kahtlen et eesti inimene kes ostab omale niiva, fordi või suzuki
supleb rahas ja ostis endale just sellise auto sest oleks ju stiilne saada auto 5000.- eek
eest ja siis laduda sinna 800 000.- eeku + töö sisse sest see oleks lahe
ehk siis kui inimene ostab 1,5 liitrise 4x4 auto ja eiole rahul selle "suure"
kytuse kuluga ega väikse läbivusega siis eiole BB kindlasti lahendus
bigblock bloweriga ning 1000 - 1500 hp nitrot põletav mootor sobib iga auto kapotialla nagu moogi sillad või 24" coiloverid
iseasi on aga kas seda saab kõigile soovitada ....
ma natuke kahtlen et eesti inimene kes ostab omale niiva, fordi või suzuki
supleb rahas ja ostis endale just sellise auto sest oleks ju stiilne saada auto 5000.- eek
eest ja siis laduda sinna 800 000.- eeku + töö sisse sest see oleks lahe
ehk siis kui inimene ostab 1,5 liitrise 4x4 auto ja eiole rahul selle "suure"
kytuse kuluga ega väikse läbivusega siis eiole BB kindlasti lahendus
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
No jah, ma oma visioonides teiste rahakotti ei piilu. Pigem eesmärk anda natuke erinevaid mõttekäike kui muidu siin foorumis ja üldse Eesti foorumites võib kohata. Ja ega tegelikult see nüüd väga kulukas ka pole, pakun välja et kogu tehnika (4,6V8, AOD, BTR vahekast, kardaanid, 2xsillad, 4xcoil-over) tuleks kätte noh nii 12000-13000 USD'ga kui see nüüd nii väga kedagi huvitab. Seega tõsisele fanaatikule ilmselt suht tühine summa paari aasta peale. Paar aastat on ikka sellise projekti valmimisaeg kui tasa ja targu teha.
Krt...kogu selle mõtteavalduse käigus sai kogemata pilk peale visatud mu enda Patroli kulutabelile, et siis kui palju tõsine fanaatik oma raha kulutab aasta jooksul auto peale (jupid, osad, kulumaterjalid, tuuning). Meeldetuletus oli valus kui nägin summat alates 2004 jaanuar kuni 2005 jaanuar, mille eest juba saab teha väikese maja sissemakse pangale.
Raha pole tegelt üldse teema mida torkida. Iga ehitaja teab ise oma võimalusi ja seab ka sammud vastavalt sinnapoole. Ja oma silmis ma kedagi maha ei tee, sest teise rahakotti pole ilus piiluda ja eelarvamusi endale kujundada. Lihtsalt minu silmis kirgastuvad alati ESIMESENA V8 mootorile baseeruvad tehnilised lahendused.
Krt...kogu selle mõtteavalduse käigus sai kogemata pilk peale visatud mu enda Patroli kulutabelile, et siis kui palju tõsine fanaatik oma raha kulutab aasta jooksul auto peale (jupid, osad, kulumaterjalid, tuuning). Meeldetuletus oli valus kui nägin summat alates 2004 jaanuar kuni 2005 jaanuar, mille eest juba saab teha väikese maja sissemakse pangale.
Raha pole tegelt üldse teema mida torkida. Iga ehitaja teab ise oma võimalusi ja seab ka sammud vastavalt sinnapoole. Ja oma silmis ma kedagi maha ei tee, sest teise rahakotti pole ilus piiluda ja eelarvamusi endale kujundada. Lihtsalt minu silmis kirgastuvad alati ESIMESENA V8 mootorile baseeruvad tehnilised lahendused.
+372 5028488
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Oot, mis siis nüüd?
Et moderaatorid arvasid minu mõtteavalduse liiga suure olevat Niva tarvis?!
Kahju, väga kahju, et ei suudeta olla laiema silmaringiga, kui ainult selle ümber, et oooo ma tean...keegi Jaan (nimi on väljamõeldis ja ei käi kellegi konkreetse isiku kohta) metsast pani oma Nivale 1,6 Golfi mootori peale! Super! Ega loomulikult muid variante üldse ei eksisteerigi ja veel siis need variandid mida tootja välja pakub.
Tra küll, tuled tõsist juttu ajama ja kõik keeratakse pilaks ära. Persse, istuge siis edasi omaarust juba niigi hiiglaslike 1,6-2L mootorite otsas ja arvake et on hea ja ainult nii saabki.
Ahjaa ja siis ka veel need targad mõtteterad, et oi paneme diisli bensuka asemele ja hakkame meeletult raha kokku hoidma! Mida sa siin hoiad, kui diisel on vaat et kallim kui bens tanklas ja sinna lisaks ka veel siis mootorivahetuskulud ja muu remont ning töö. Kokkuhoiust ärge tulge nüüd küll rääkima mulle siin midagi. Ringi popsutamiseks on originaal Niva mootor küll hea nagu on UAZ'i enda mootor selleks täiesti piisav UAZ'i peal. Tehke oma mootorid korda ja üllatute isegi ehk natuke. Ükski lääne mootor ei löö üle venelaste odavust ja selle raha juures saadavat vastupidavust. Kui sa just 30000+km aastas maha ei vura.
No nagu tuli üks tuttav jutuga, et soov panna UAZ'le diisel peale. Ma küsin et miks. Ta vastu et odavam ju! No ok, küsisin, kui palju ta sõidab et tuleb siis odavam. Vastu ühmati et no 500-1000km ikka aastas ehk korjab. No krt mehed! Sellise läbisõidu juures ei saa küll kokkuhoiust rääkida kui arvestada kui suure osa läheb diiselmootor ise maksma ja sinna otsa ka veel mingi töö. Kusjuures org mootor ei pidavat eriti õligi söömagi. Sai siis veel targutatud natuke ja sai mees ka ise aru, et kokkuhoiu jutt oli loll jutt tema puhul. Ta ise oli eelarveks mingi 15K planeerinud, millega saab nüüd hoopis olulisemaid asju auto juures ära teha.
Iseasi, kui räägitakse tehnilisest huvist ja oma inserliku mõttetöö proovilepanekust. No see on juba teine jutt kohe! Sellest ma saan veel aru, et puhtast huvist tehnika vastu võiks midagi muud proovida.
Et moderaatorid arvasid minu mõtteavalduse liiga suure olevat Niva tarvis?!
Kahju, väga kahju, et ei suudeta olla laiema silmaringiga, kui ainult selle ümber, et oooo ma tean...keegi Jaan (nimi on väljamõeldis ja ei käi kellegi konkreetse isiku kohta) metsast pani oma Nivale 1,6 Golfi mootori peale! Super! Ega loomulikult muid variante üldse ei eksisteerigi ja veel siis need variandid mida tootja välja pakub.
Tra küll, tuled tõsist juttu ajama ja kõik keeratakse pilaks ära. Persse, istuge siis edasi omaarust juba niigi hiiglaslike 1,6-2L mootorite otsas ja arvake et on hea ja ainult nii saabki.
Ahjaa ja siis ka veel need targad mõtteterad, et oi paneme diisli bensuka asemele ja hakkame meeletult raha kokku hoidma! Mida sa siin hoiad, kui diisel on vaat et kallim kui bens tanklas ja sinna lisaks ka veel siis mootorivahetuskulud ja muu remont ning töö. Kokkuhoiust ärge tulge nüüd küll rääkima mulle siin midagi. Ringi popsutamiseks on originaal Niva mootor küll hea nagu on UAZ'i enda mootor selleks täiesti piisav UAZ'i peal. Tehke oma mootorid korda ja üllatute isegi ehk natuke. Ükski lääne mootor ei löö üle venelaste odavust ja selle raha juures saadavat vastupidavust. Kui sa just 30000+km aastas maha ei vura.
No nagu tuli üks tuttav jutuga, et soov panna UAZ'le diisel peale. Ma küsin et miks. Ta vastu et odavam ju! No ok, küsisin, kui palju ta sõidab et tuleb siis odavam. Vastu ühmati et no 500-1000km ikka aastas ehk korjab. No krt mehed! Sellise läbisõidu juures ei saa küll kokkuhoiust rääkida kui arvestada kui suure osa läheb diiselmootor ise maksma ja sinna otsa ka veel mingi töö. Kusjuures org mootor ei pidavat eriti õligi söömagi. Sai siis veel targutatud natuke ja sai mees ka ise aru, et kokkuhoiu jutt oli loll jutt tema puhul. Ta ise oli eelarveks mingi 15K planeerinud, millega saab nüüd hoopis olulisemaid asju auto juures ära teha.
Iseasi, kui räägitakse tehnilisest huvist ja oma inserliku mõttetöö proovilepanekust. No see on juba teine jutt kohe! Sellest ma saan veel aru, et puhtast huvist tehnika vastu võiks midagi muud proovida.
+372 5028488
-
margus4x4ee
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 190
- Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
- Asukoht: 53496602
See on muidugi õige, et kui suur töö ette võtta, siis midagi huvitavat. Sellesmõttes on küsimused "mis mootor sobib xyz autole peale" suht mõttetud - vastus on et kõik mootorid sobivad. Ära tasuvad üldjuhul ainult need, mis enda jaoks funi lisavad.
V8 niva või uaz oleks päris huvitav
aga need kes midagi sellist tõsiselt ette võtaksid ei küsi üldjuhul foorumist ega tee selliseid otsuseid kellegi vastuste põhjal.
V8 niva või uaz oleks päris huvitav