kuna teise mehe ostuteemas ilmselt ei paistnud mu küsimus eriti silma, siis küsin korra omaette teemas ka:
uaziku käändtelje pukse on hiiul poes 3 erinevat tüüpi:
1. pronksist nö tavalised, 82 kr tk
2. kuuliga, 118 kr tk
3. koonuslaagriga 150 kr tk
Kas laagriga on on parem keerata kui kuuliga? Või on kuuliga ikka vastupidavam? Või kombineerida kuidagi?
Või pole nende pukside uuendamisega ülde mõtet mingit olulist rooli kergust loota ja peaks ikka roolivõimu juurde aretama.
käändtelje puksid
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Mina vahetasin pronkssõrmega laagrite vastu ~6k tagasi.
all 31" rehv ja Jeebi rool ( oluliselt väiksem kui UAZ origin).
Rool läks kergemaks kohe kindlasti, nõus asfaldil kohapeal ikka ei keera, kuid metsas pole ka hätta jäänud.
Loomulikult sellist kergust nagu võimuga sa ei saa
Tony
all 31" rehv ja Jeebi rool ( oluliselt väiksem kui UAZ origin).
Rool läks kergemaks kohe kindlasti, nõus asfaldil kohapeal ikka ei keera, kuid metsas pole ka hätta jäänud.
Loomulikult sellist kergust nagu võimuga sa ei saa
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kurjad keeled räägivad, et need kuuliga ei taha määret vastu võtta. Kui neid vaadata, siis tõesti ei ole sinna määrdesooni tehtud ja kuul töötab korgina. seega kas puks, nagu originaalis, mis ei karda eriti vett aga on raskem roolile või koonuslaager, mis vett kardab. Kui tihendid häst peavad, siis kindlasti laagritel.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.