Pajero v. Patrol

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Pajero v. Patrol

Postitus Postitas orejaP »

Olen 2 nädalat juba uurinud ja puurinud. Nimelt plaan soetada nii öelda hobiauto. Kuna naine ka rataste peale peab saama siis oma suure peresaani jätaksin talle ja ise miski huvitavamaga liikleks. Valikuks siis osutunud Pajero või siis Patrol. Esimene meeldib välimuse poolest rohkem.
Kindlaks sooviks on see, et diisel peab olema ja 2/3 uksega. Läheks kaugvälismaalt tooma aga mida ma ostul eriti silmas peaks pidama. Senine kogemus neljaveolise vallast on ainult MTZ 82 -ga. See aga sarnane kõnealustele ainult kütuse vallas.
Niisiis küsimus:
Kumba eelistada (mõlemad jaapanlased)? Mida ostul kindlasti testida et hilisemad remondikulud hoida nii öelda eelarves?
Auto hind ostmisel jääb mingi 85 000 EEKi ümber (Saksamaal), nii et päris saani valima ei lähe.
Äkki keegi viitsib hea sõnaga mind teele saata ... :P
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Pajero puhul tuleks kindlasti kontrollida käigu-ja vahekasti korrasolekut(et kett üle ei viskaks)
Ka Patrolil ei tohiks käigukastist sõites mingit müra tulla.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

Aga kui on sama hind, korrasolek siis kumba eelistada?
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Räägi palun vähe täpsemalt millistest Patrolitest või Pajerotest sa oled huvitatud
orejaP kirjutas: Senine kogemus neljaveolise vallast on ainult MTZ 82 -ga.
Kui sul tekkis isu nelikveolise järgi selle traktoriga sõites - siis võta Patrol - neil on rohkem ühist :twisted:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
awd
Fitting 38"
Postitusi: 203
Liitunud: P Apr 30, 2006 2:10 pm
Kontakt:

Re: Pajero v. Patrol

Postitus Postitas awd »

orejaP kirjutas:Kumba eelistada (mõlemad jaapanlased)?
See sõltub otstarvest.

70% teed 30% offroad - Pajero
30% teed 70% offroad - Patrol

Ise eelistan Pajerot, sest ta on 200kg kergem, tagaosa on lühem, kütusekulu on väiksem.
Kui võtad Pajerot Super Select vahekastiga saad ka tavateedel 4wd reziimis liikuda. Partoli puhul pead tagaveoga sõitma, mis libedal teel väga turvaline pole.

Või võta kumb meeldib rohkem.
Kasutaja avatar
Kuzmitz
Fitting 38"
Postitusi: 211
Liitunud: K Veebr 19, 2003 12:22 pm
Asukoht: tööl...

Postitus Postitas Kuzmitz »

Olles sõitnud nii lühikese Pajeroga, kui ka Patroliga (senini sõidan), langeb minu eelistus igati Patroli poole. Miks? Tugevam, lihtsam, mugavam ja minu meelest maastikul oluliselt suutlikum.

PS. Mul üks lühike Patrull üle (ES).
Ka kõige kehvem saabas jätab lumele jälje...
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

hr AWD mulle tundub,et te pole isiklikult ühegi patroliga sõitnud ja ajate huupi mulli siin hetkel. nimelt on patrolil olemas ka kiire nelikvedu,mis toimib väga edukalt libedal teel. vahekasti suhtes on suureks plussiks hammasratastega jõu ülekandmine esimesele sillale(Pajerol seevastu kannab jõudu üle kett,mis vanemaks jäädes kipub ära venima ja üle viskama). Patroli mootor tiksub ühtlasemalt ja jõudu on karu moodi võrreldes pajero omaga. ja ei ole see patroliga maanteel kulgemine midagi nii hirmus võrreldes pajeroga. saab sõita küll ja täitsa edukalt. kütusekulu maanteel jääb ka 10-13l vahesse sõltuvalt auto lastist ja sõidukiirusest. NO OFFENCE- kellele ema,kellele tütar :D
51963080
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

sambla-aadu kirjutas:hr AWD mulle tundub,et te pole isiklikult ühegi patroliga sõitnud ja ajate huupi mulli siin hetkel. nimelt on patrolil olemas ka kiire nelikvedu,mis toimib väga edukalt libedal teel.
Oot Oot ... nüüd pead küll ise mullid lõhki lööma :lol:

Super Select vahekastil on vahekast difriga, mida saab lukustada. Seega selles osas on Pajero tõesti Patrolist üle.

Muus osas pean hääle andma Patrolile. Töökindel loom lihtsalt.
+372 5028488
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

TO: AWD
Plaan sõita 70% teedel ja ülejäänud siis kus juhtub ja kannatab. Sellist näiteks pean silmas: 2,5TD Pajero GLS -93. Kui nüüd veel traktorit mainida, siis vaevalt et see randaali vedama hakkab.
Krt kuna otsustada ei suuda siis äkki sellise raha eest miskit parmatki on!?
Viimati muutis orejaP, P Veebr 24, 2008 5:09 pm, muudetud 1 kord kokku.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Kasutaja avatar
awd
Fitting 38"
Postitusi: 203
Liitunud: P Apr 30, 2006 2:10 pm
Kontakt:

Postitus Postitas awd »

Kuzmitz kirjutas:langeb minu eelistus igati Patroli poole.
Sul on hea Patrol, kuid teises hinnaklassis. Kodanik ilmselst mõtles vanemat Y60 Patrolit.
Super Select vahekastil on vahekast difriga
just
vahekasti suhtes on suureks plussiks hammasratastega jõu ülekandmine esimesele sillale
üks põhjusest miks soovitan patrolit maastikul sõitmiseks.
jõudu on karu moodi võrreldes pajero omaga
Noh ma ei tea: Patrol 2.8 TD - 252Nm, Pajero 2.5 TD - 240 Nm, Pajero 2.8 TD - 292Nm!!!
kütusekulu maanteel jääb ka 10-13l
Pajerol on pisut väiksem kütusekulu.

Patrol on hea ja töökindel maastur, selle vastu ma ei vaidle. Lihtsalt Pajerol on oma eelised ka.
Kasutaja avatar
awd
Fitting 38"
Postitusi: 203
Liitunud: P Apr 30, 2006 2:10 pm
Kontakt:

Postitus Postitas awd »

orejaP kirjutas: sellist näiteks pean silmas.
Tegemist on "odavamaga" (vist GL) varustustasega. puuduvad el. akende tõstukid, tiivalajendid, valuveljed, reeglina puudub tagumine diffrilukk, ning autol on tavaline "part-time" nelivedu.
Metsas sõitmiseks sobib küll, lihtsalt selle raha eest saad paremat autot! Otsi veel.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

awd kirjutas:
jõudu on karu moodi võrreldes pajero omaga
Noh ma ei tea: Patrol 2.8 TD - 252Nm, Pajero 2.5 TD - 240 Nm, Pajero 2.8 TD - 292Nm!!! .
2.8 TD mootor on Patroli kõige sitem mootor vist üldse mis ajaloo jooksul ilmavalgust näinud :roll: - samuti selle otsas olev FSR5R30A kast
tartuoffroad.ee
5581340
aymur
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: P Veebr 26, 2006 9:16 am
Asukoht: elva

Postitus Postitas aymur »

kui mina endale maasturit soetasin sis sama probleemi ees olin :D
raha oli 85000.- ja sis selle raha eest yritasin saada midagi mis oleks hea maanteel ja mis ka teelt maha keerates hätta ei jääks.
sai proovitud ka selles hinnaklassis Patroleid aga veoauto on ikka veoauto :D
ja sis soetasin endale GLX varustusega Pajero millel on SuperSelect vahekast,sellel saad kuni 100km/h lylitada sõidu pealt 4WD taha ja on olemas ka tagumine lukk,aga see toimib aint sis kui aeglusti sees.
ja kuna sai mõlemaid proovitud nii Patrolit kui Pajerot sis maanteel on Pajero ikka peajagu yle mugavuselt ja sõiduomadustelt :D
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Mina leian, et lühike stock Pajero on oluliselt parem ka maastikul kui lühike stock patrol!
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

Kuidas jubinatega mitsule on? Kas on ka B varuosad täitsa olemas? Kuhu hinnaklassi jäävad kui võrrelda teiste samalaadsete maasturitega?
Tuleb ju mõelda ka hooldusele.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”