õige valik
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Tegelikult väga hea massin on ka LC 70 3l td mootoriga .
Lühike teljevahe , väga vastupidav tehnika , taha lockright ja ette Arb , vints ninale ja põhimõtselt ongi auto valmis ja mingit lisatööd on tunduvalt vähem - a'la vaheta poolasse jne .
2,4l mootor jaksab ka volvo portaale koos 42 rehviga ilusti ringiajada .
Natuke ilustreerivat materjali kah. http://www.offroadtarvike.fi/taustatieto.html
Lihtsalt minu arvamus.
Andres
Lühike teljevahe , väga vastupidav tehnika , taha lockright ja ette Arb , vints ninale ja põhimõtselt ongi auto valmis ja mingit lisatööd on tunduvalt vähem - a'la vaheta poolasse jne .
2,4l mootor jaksab ka volvo portaale koos 42 rehviga ilusti ringiajada .
Natuke ilustreerivat materjali kah. http://www.offroadtarvike.fi/taustatieto.html
Lihtsalt minu arvamus.
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
noja see volvo portaalidega on kena küll aga käid sellega paar korda üle nipli ning näeb välja nagu tuumaõnnetus. Toruraam on ikka tänapäeva võlusõnaks TR3 klassisuputaja kirjutas:Tegelikult väga hea massin on ka LC 70 3l td mootoriga .
Lühike teljevahe , väga vastupidav tehnika , taha lockright ja ette Arb , vints ninale ja põhimõtselt ongi auto valmis ja mingit lisatööd on tunduvalt vähem - a'la vaheta poolasse jne . 2,4l mootor jaksab ka volvo portaale koos 42 rehviga ilusti ringiajada . Natuke ilustreerivat materjali kah. http://www.offroadtarvike.fi/taustatieto.html
Lihtsalt minu arvamus. Andres
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Omas mõttes olen nüüd otsuse teinud. Valik langes suzukile. Sellega seoses on nüüd mõned küsimused tekkinud.
1. jimny või sis ikkagi samurai? Kumba eelistada?
2. bensiini või diisel mootor? Jällegi kumba eelistada?
3. manuaal- või automaat kk? Kuidas teeb automaat kk selle suht lahja mootoriga koostööd?
Ette tänades
1. jimny või sis ikkagi samurai? Kumba eelistada?
2. bensiini või diisel mootor? Jällegi kumba eelistada?
3. manuaal- või automaat kk? Kuidas teeb automaat kk selle suht lahja mootoriga koostööd?
Ette tänades
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Parim varjant ikka sukidest sasmurai, sest jimny plastik tahab irduda (tr1 kohustuslik) ja kui otsid siis vaata ikka spiraalvedrudega varjante.Omas mõttes olen nüüd otsuse teinud. Valik langes suzukile. Sellega seoses on nüüd mõned küsimused tekkinud.
1. jimny või sis ikkagi samurai? Kumba eelistada?
2. bensiini või diisel mootor? Jällegi kumba eelistada?
3. manuaal- või automaat kk? Kuidas teeb automaat kk selle suht lahja mootoriga koostööd?
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Liigub neid meie turul suht kasinalat.
Üks selline on juhuslikult müügis:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Üks selline on juhuslikult müügis:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Käisin seda sõbra palvel vaatamas.
Ja mis ma siis leitsin:üks silinder ei tööta esimene arvatavasti küünla kamm,väga korralik väljalaske torukolletor,vahekasti all on pantser,esisilla munakad on kuivad,tagumine stange ja tuled on puudulikud,suhtkoht roostevaba,stabika puksid ees olematud,nelivedu töötas,sidur värske,väga viisakas katuse raam ja seest oli ka korras.
Veiko
Ja mis ma siis leitsin:üks silinder ei tööta esimene arvatavasti küünla kamm,väga korralik väljalaske torukolletor,vahekasti all on pantser,esisilla munakad on kuivad,tagumine stange ja tuled on puudulikud,suhtkoht roostevaba,stabika puksid ees olematud,nelivedu töötas,sidur värske,väga viisakas katuse raam ja seest oli ka korras.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond