õige valik
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
õige valik
Tervist
On ka huvi tekkinud offroadiga tegelema hakata mingil määral.Aga küsimus sis selline et milline maastur oleks kõige õigem osta et algul alustada TR1-es ja millest sis oleks võimalik hiljem potensiaalselt välja ehitada TR3, kui peaks asi tõesti huvitama hakkama nii väga? Nagu ma aru saanud siin foorumis lugedes et Suzuki Samurai sobiks nagu algajale aga see vist pole hea toorik hiljem edasi ehitamiseks? Kõik soovitused teretulnud!
On ka huvi tekkinud offroadiga tegelema hakata mingil määral.Aga küsimus sis selline et milline maastur oleks kõige õigem osta et algul alustada TR1-es ja millest sis oleks võimalik hiljem potensiaalselt välja ehitada TR3, kui peaks asi tõesti huvitama hakkama nii väga? Nagu ma aru saanud siin foorumis lugedes et Suzuki Samurai sobiks nagu algajale aga see vist pole hea toorik hiljem edasi ehitamiseks? Kõik soovitused teretulnud!
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1958
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
80 000- pakkuda ju võistlusvalmis Genx kirjutas:Njaa. G oleks hea küll aga olen seda siiani liiga kalliks pidanud. Aga kui G siiski sis millise mootoriga oleks sobivaim?
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9242
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Kahjuks pole sellist universaalselt autot millest aretada.
2005 aastal oli aasta kokkuvõttes kõik esikohad Land Rover Defender 90 päralt.Põhimõtteliselt on defekas päris hea toorik.Väikse vaevaga saab korralikult TR-1 sõitma.Sealt edasi TR-2 paneks teised vedrud ja 37" rehvid ning taha vintsi.TR-3 jaoks on vaja Volvo reduktor sildasid(saab ka sirgetega kuid oskusi ja vedamist on vaja).Alustada võib diisliga kuid lõpu-poole on vaja V8 bensiini,et lõbus oleks.
Jeep Wrangler on teine selline hea toorik millega alustada ja edasi areneda. 4.0L H.O liigub kenasit ja liigutab ka TR-3-e Hõbekolli ilusti.
Sildade vastupidavusega saab natuke maadelda kuid see on juba paljuda jaoks juba läbikäidid nii,et know-how on olemas
G Mesa on raske minu arvates.Neil on head mootorid ja A/T kastid.
Vana Patrolit ei leia enam korralikku.Muidu need on ka hea alg materjal.
LC70 sõidavad küll ühte ja kahte kuid kolmes pole ma neid näinud.
Veiko
2005 aastal oli aasta kokkuvõttes kõik esikohad Land Rover Defender 90 päralt.Põhimõtteliselt on defekas päris hea toorik.Väikse vaevaga saab korralikult TR-1 sõitma.Sealt edasi TR-2 paneks teised vedrud ja 37" rehvid ning taha vintsi.TR-3 jaoks on vaja Volvo reduktor sildasid(saab ka sirgetega kuid oskusi ja vedamist on vaja).Alustada võib diisliga kuid lõpu-poole on vaja V8 bensiini,et lõbus oleks.
Jeep Wrangler on teine selline hea toorik millega alustada ja edasi areneda. 4.0L H.O liigub kenasit ja liigutab ka TR-3-e Hõbekolli ilusti.
Sildade vastupidavusega saab natuke maadelda kuid see on juba paljuda jaoks juba läbikäidid nii,et know-how on olemas
G Mesa on raske minu arvates.Neil on head mootorid ja A/T kastid.
Vana Patrolit ei leia enam korralikku.Muidu need on ka hea alg materjal.
LC70 sõidavad küll ühte ja kahte kuid kolmes pole ma neid näinud.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Mina aga olen:Toyoodikud(tõsi küll,ammu)Veiko kirjutas:Kahjuks pole sellist universaalselt autot millest aretada.
2005 aastal oli aasta kokkuvõttes kõik esikohad Land Rover Defender 90 päralt.Põhimõtteliselt on defekas päris hea toorik.Väikse vaevaga saab korralikult TR-1 sõitma.Sealt edasi TR-2 paneks teised vedrud ja 37" rehvid ning taha vintsi.TR-3 jaoks on vaja Volvo reduktor sildasid(saab ka sirgetega kuid oskusi ja vedamist on vaja).Alustada võib diisliga kuid lõpu-poole on vaja V8 bensiini,et lõbus oleks.
Jeep Wrangler on teine selline hea toorik millega alustada ja edasi areneda. 4.0L H.O liigub kenasit ja liigutab ka TR-3-e Hõbekolli ilusti.
Sildade vastupidavusega saab natuke maadelda kuid see on juba paljuda jaoks juba läbikäidid nii,et know-how on olemas
G Mesa on raske minu arvates.Neil on head mootorid ja A/T kastid.
Vana Patrolit ei leia enam korralikku.Muidu need on ka hea alg materjal.
LC70 sõidavad küll ühte ja kahte kuid kolmes pole ma neid näinud.
Veiko
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ega muud lisad polegi, kui sobivad kõik siiani klassikalised "kandilise kere" tugeva redelraami ja talasildade ning spiraalvedrustusega autod.
Eks kõigil välja toodud autodel (LR Defekas, G-Mersu. LC70, Wrangler) ole omad plussid ja miinused.
LR Defeka eeliseks on tema "lego" tehnoloogia, lihtne konstruktsioon ning väike kaal.
Miinuseks suht nõrgad sillad ja roolivardad. (Eelab üsna kiiresti tuvemaid pooltelgi ja püsikiiruliigendeid ja vardaid ning lisakaitseid.) Ka lukud tuleb ise sisse osta. Samas on tegu ühega vähestest, millele kikkis originaalvedru ja amordiga 33" rehvi alla saab panna.
Kui su valik hakkab langema Land Rover'i poole, siis ära pelga minu või Veikoga konsulteerimast. Seletame sulle lahkelt kõik tugevad ja nõrgad kohad ära.
Omal jõul liikuva tooriku saad alates 3500-4000 EUR kätte.
Eks kõigil välja toodud autodel (LR Defekas, G-Mersu. LC70, Wrangler) ole omad plussid ja miinused.
LR Defeka eeliseks on tema "lego" tehnoloogia, lihtne konstruktsioon ning väike kaal.
Miinuseks suht nõrgad sillad ja roolivardad. (Eelab üsna kiiresti tuvemaid pooltelgi ja püsikiiruliigendeid ja vardaid ning lisakaitseid.) Ka lukud tuleb ise sisse osta. Samas on tegu ühega vähestest, millele kikkis originaalvedru ja amordiga 33" rehvi alla saab panna.
Kui su valik hakkab langema Land Rover'i poole, siis ära pelga minu või Veikoga konsulteerimast. Seletame sulle lahkelt kõik tugevad ja nõrgad kohad ära.
Omal jõul liikuva tooriku saad alates 3500-4000 EUR kätte.
Viimati muutis Landy, N Veebr 21, 2008 10:01 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Re: õige valik
Oled täiesti õigesti aru saanud!enx kirjutas: Nagu ma aru saanud siin foorumis lugedes et Suzuki Samurai sobiks nagu algajale aga see vist pole hea toorik hiljem edasi ehitamiseks?
TR1-s ja Vabas täiesti konkurentsivõimeline aga TR2-s ja TR3-s suhteliselt mõttetu.
Plussiks odav hind, lihtne konstruktsioon, väike mass ning hea manööverdamisvõime.
Miinuseks lehtvedrud, väiksem kliirens (32" ei taha hästi alla mahtuda), jõuetu mootor (1.0-1.3 l) ning see, et sõiduvead saavad vist rohkem karistatud kui suurte masinate puhul (purunevad jupid).
Algajale minu arvates väga hea valik!
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002