Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st

Koht, kus saab arutada 4x4 teemadel, leppida kokku aegu, sõitude kohti ja muidu informatiivne koht / Information about different 4x4 events, safaries and adventures in Estonia and abroad.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Põhimõtteliselt ei ole ma seni veel appellerinud võistlusele võistlemise mõttes. Pigem olen rõhutanud seda, et ka turistile=TR0'le (sry, oma silmis olen ma neid võrdsustanud, kuigi võib ka olla, et see nii ei peaks olema) peaks säilima mingi võistlusmoment. Kuna Turistid sõidavad võistluste raames, siis võiks ju nendel olla ka mingi mõõduvõtt. (Sry, kui ma olen taas kord asjadest valesti aru saanud, kuid kui on võistlused, siis kipuvad ka pealtvaatajad võidusõitjad olema, ja kuna ka turistidele on oma rada , siis miks mitte ka mingi arvestus). Pigem on minu seisukoht, et turistide rada võiks olla mitmekesisem. Ja minu väited on valdavalt siiski rajatud hoopis kaitsmaks neid mehi kes tulevad 215/65 rehviga samale turistide rajale ja siis hakkaksid karjuma, et see on liiga mudane. Kui ma tahaks lammutada mistahes klassis, siis ma lihtsalt ei investeeriks oma cruiserisse, vaid ostaks omale pea poole odavamalt mingi auto mida võistluste raames lammutada ja ka sealhulgas edukalt esineda. Minu idee on ikkagi pigem suurendada võistluseid korraldava isiku tulusid turistklassi osalejate arvelt kes kindlasti tahaks mingil määral sõita, aga kui seal muda ei ole, siis on see nendele igav, kui aga liigränk, siis liigkallis. Pigem prooviks juurutada sellist lahedat proffide võistlusega kaasas käivat safari varianti kus oleks huvitav nii CRV mehel kui ka ntx Rommil oma 4Runneriga. Täna oleks ju mõttetu temal oma "kolakaga" turisti sõitma tulla. Sestap ka minu idee oleks pigem proovida Eestis segi miksida ja seda siis töötaval kujul ntx Laadogal pakutavad Grand Turist ja lihtsalt Turist klassid. Olgenm ausad, kahe eraldi lisaraja tegemiseks läheks ju veelrohkem ressurssi. Teisalt minu pakutava versiooni kohaselt oleks korraldajal ka poole lihtsam turisti rada märkida , kuna pooled neist punktidest kattuks TR1 ja kasvõi TR2 punktidega. Ja veelkord toonitan seda, et tänase formaadi juures, kus võistlus on 2, kohati isegi 3 päeva, ei tohiks ju logistiliselt keeruline olla saata Turistoi siis sinna punkti kui antud lõigul proffide võistlust ei toimu.
Ühesõnaga vahet pole, ma või ka männikul omalõbuks edasi turnida, pigem oli see heatahtlik mõtteavaldus, kui mingi jama läbisurumine :!:
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Olle kirjutas:Olgenm ausad, kahe eraldi lisaraja tegemiseks läheks ju veelrohkem ressurssi. Teisalt minu pakutava versiooni kohaselt oleks korraldajal ka poole lihtsam turisti rada märkida , kuna pooled neist punktidest kattuks TR1 ja kasvõi TR2 punktidega. Ja veelkord toonitan seda, et tänase formaadi juures, kus võistlus on 2, kohati isegi 3 päeva, ei tohiks ju logistiliselt keeruline olla saata Turistoi siis sinna punkti kui antud lõigul proffide võistlust ei toimu.
Olles olnud viimastel aasatatel abis mitme võistluse juures võin kahjuks sulle vastu vielda.
1)Oled sa kunagi proovinud näiteks viimase autona minna mõnda võistluse kontrollpunkti? Mina olen korraldaljana sead teinud (ja öösel pimedas, et ära tuua "piuksutid", et need paari tunni pärast taas järgmisele etapile üles panna.) Ma ei kujuta küll ette, kuidas linnarehviga või muidu "alavarustataud" autod seda suudaks. Ka teistel MT rehvi ja vintsiga masinatel tuleb sellise raja läbimine klausiga "tahan tervelt ja puhtalt koju jõuda" ära unustada. Offroadist oleks asi kaugel, tuleks võistlus a'la "Suur jalutuskäik".
2)Nagu eespool kirjutasin, siis peale "piksutite" kasutusele võttu on etappide asukoht muutunud kellaajalaiseks. Pannakse vahetult üles ja võetakse peale viimase masina finisheerimist maha, et jaamad ära nullida ja uude kohta üles panna. Suvesõidult on ere mälestus "veekatselt",kus esimesed masinad juba tulid peale, kui me viimased jaamu alles jooksujalu puude külge kinnitasime. Seega ei saaneid jätta TR0 meestel peale seda avatuks või teiseks päevaks üles.
Viimati muutis Landy, P Veebr 10, 2008 10:04 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Landy kirjutas: 1)Oled sa kunagi proovinud näiteks viimase autona minna mõnda võistluse kontrollpunkti? Mina olen korraldaljana sead teinud (ja öösel pimedas, et ära tuua "piuksutid", et need paari tunni pärast taas järgmisele etapile üles panna.)
Ma arvan, et olen. 100% kindlalt ei saa väita, kuna ma ei ole sellele väga suurt tähelepanu pööranud (1999-2003 ei puudunud vist üheltki Eestis peetud sõidult)
Landy kirjutas: Ma ei kujuta küll ette, kuidas linnarehviga või muidu "alavarustataud" autod seda suudaks. Ka teistel MT rehvi ja vintsiga masinatel tuleb sellise raja läbimine klausiga "tahan tervelt ja puhtalt koju jõuda" ära unustada. Offroadist oleks asi kaugel, tuleks võistlus a'la "Suur jalutuskäik".
Kui ei suuda , siis ei suuda, samas suudaks kindlasti ntx rommi 4runner kindlasti oluliselt kaugemale minna kui keskmine TR1. Loodaks ka enda auto vähemalt sama suutlikuks teha (ilmselt küll mitte nii kõrgeks :) ). Lihtsalt ei taha teda võisteldes lõhkuda , küll aga võiks ju turistina TR1-TR2 punktides oma lõbuks hullata. Lisaks tekiks ka Linnamaasturiga rõduinimesel arusaam sellest kus on võimalik maasturiga sõita.(sry, küll mitte tema omaga) Ja kus on kirjas, et Turist jala ei käi ja vett ei joo ? Lisaks kas Turist on TÄNA võistlejatele Offroader ? 8)
Landy kirjutas: 2)Nagu eespool kirjutasin, siis peale "piksutite" kasutusele võttu on etappide asukoht muutunud kellaajalaiseks. Pannakse vahetult üles ja võetakse peale viimase masina finisheerimist maha, et jaamad ära nullida ja uude kohta üles panna. Suvesõidult on ere mälestus "veekatselt",kus esimesed masinad juba tulid peale, kui me viimased jaamu alles jooksujalu puude külge kinnitasime. Seega ei saaneid jätta TR0 meestel peale seda avatuks või teiseks päevaks üles.
Kui aus olla , siis ma ei taha hetkel su piuksuti jutust aru saada. Miks ? Esiteks ei olnud ntx Saarekollil turistidelmitte ühtegi piuksutiga punkti. Ja reaalsuses ei näe ma selle ka vajadust. Stardis seoti piuksuti auto külge ja Finišis uuesti lahti. Ka oleks võinud kirja panna lihtsalt aja või koos kohtunikuga kella taustal pilti teha. Veelkord toonitan, et Turist ei taha tammepärga, kullast medalit ja 15000.- kroonist kinkekaarti. Turist tahab lihtsalt võistluste raames ennast poriseks teha , koos proffidega õhtul õlut libistada ja mudajuttu ajada . Täna on mul võimalus valida kas sõita mööda bussipeatuseid ja vaatamisväärsuseid või minna Vabaklassi , kus võib lihtsalt juhtuda, et ma ei saa ei edasi, ega tagasi nii, et ma enda autot ära ei lõhu. ( Ütle, et saan ju ! Teoorias. Aga mis sa arvad, mis näo teevad võistlejad, kes sõidavad kohtadele 1-5 ja mina oma cruiseriga olen seotud punktide vahel kinni ja ütlen, et sry, mul pole kuhugi kiiret, ma hakkan praegu puudele kaltsukotte teibiga külge siduma, et ma oma ukseplekke mõlki ei ajaks :?: Kas sa tahaksid seda ?
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

võtaks kah siis sõna... Olle jutust kumab mingi point küll ja iseenesest pole ala populariseerimises mitte midagi halba. Algaja jaoks on TR1 raudselt liiga karm koht kus alustada.

Samas, kui praegune "kuiv" turistiklass panna põhirajale võistlema vaba rehvimõõduga... siis hakkavad kõik ikkagi sinna lõpuks kollidega tulema ja varsti on järjekordselt uut klassi vaja, kuna TR0 on liiga rajuks läinud. Ikka tahad ju teisest parem olla ja loomulikult keeratakse nii suured rehvid alla kui võimalik. Ning siis kui ma nüüd oletame olen raja esimesena 37" rehviga läbi sonkinud... mida peaksid seal salongiautod tegema? Võistlusmoment kipub sealkohal kaduma.
Ma arvan, et võistlemiseks sobivad klassid on siiski olemas... lihtsalt, kui turismi vastu nii suur huvi on siis tuleks seda lihtsalt rajameistrite poolt atraktiivsemaks muuta.
Ma võiks oma Runneriga sõita küll vahvat rada mõni nädalavahetus aga samas võistlus selle autoga väga ei huvitaks :) Selleks on ikka teine massin veel ;) Nagu ma ütlesin, Olle nagu räägib asjast küll... iseenesest on tal korralik 4x4 aga näiteks teiste maasturitega mõõtu võtta sellega pole võimalik. Midagi võiks olla küll ju teisiti... aga ei kujuta ette, kuidas see praegu pakutud TR0 toimiks.

Mugavalt mutta!
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
margus61
Zootramm
Postitusi: 721
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Postitus Postitas margus61 »

Olen Ollega sarnaste huvidega - huvitatud võistluse formaadist, kus autost oleneb vähe ja tihendist palju. Põhimõtteliselt, et saaks ära hinnata punkti raskusastme ja ise valida, kas minna punkti autoga või jala (või üldse mitte minna).

Sarnaselt Ollega sai ohjeldamatult võisteldud 1999 sügis - 2004 Lumetorm. Muutus rohkem kohustuseks see võistlemine ja järgnev auto lappimine, kuigi kohati õnnestus ka tänu tolleaegsele võistlusformaadile auto üsna terveks jätta. Sai villand ja võtsin paar aastal pausi ja uue auto otsimist-tegemist. Mind ka huvitab rohkem auto ehitamine, kui selle taastamine. Panen siia oma nägemuse lahjemast klassist, kui TR1.

Algaegade võistlused olid rohkem sellised, et kui panid õiget strateegiat, võtsid õigeid punkte ja hoidsid autot, siis oli keskmisest parem tulemus garanteeritud. Eks ajapikku kogunes mingeid potsikuid ka riiuli peale. Siis hakati võistlustel rohkem sellist formaati rakendama, kus suruti kindlale rajale ja vahelejäetud punktide eest hakkas tummiselt miinust tulema. Olulisemaks sai auto vastupidavus ja auto ohverdamine tulemuse nimel. Minu jaoks muutus vähem atraktivsemaks, kuigi see õige offroad on vist ikka nii, et minnakse igalt poolt läbi nii kaugele, kui saab. Aga enam ei viitsi elu eest murda, vanust ka juba kogunenud. Nt. ASMV2006 oli laisale inimesele meeldivas valikorienteerumise formaadis. Karjäär ja erineva kaalu ning raskusastmega punktid. Vali ja võta. Ent sinna samal ajal TR0 peale lasta vist päris ei saa, jääb võistlejatele jalgu. Aga miks mitte 12h varem või hiljem peale lasta.

Eks Turistidele (või TR0 - kuidas nimetada) mingit huvitavat formaati peaks leiduma, kui on viitsimist otsida ja korraldada. Hea ülesehituse ja korralduse juures sõiduhuvilistest puudu ei tohiks tulla, nagu vähemalt Saarekollid näitavad. Formaat võiks olla miskit Olle pakutud põhimõttel: autoga minnes võid võita ja kaotada, jala viimast otsa tehes lähed kindla peale, aga väärtus on ka kindlalt keskpärane. Rajaks saaks ehk ära kasutada teatud määral neid lõike, kus võistlusklassid on läbi käinud - rada enam ei muutu ja võistlejaid ei sega. Pean silmas kohti a'la keerad kattega teelt sisse, võistleja punkt on 400 meetri kaugusel pasas ja rada läheb edasi. Turist keerab sisse, Turisti punkt on 200 m kaugusel, sõidab 100 m kaugusele ja vaatab, kas minna autoga või jala. Pärast teele tagasi. Kuna on valikorienteerumine, siis on troppimine igaühe taktika ja vastastikuse viisakuse/abistamise valdkonna küsimus.

Hea näide Turisti/TR0 lisakatseks oli Saarekoll 2007 joonorienteerumise rada: võistlejad olid siledaks sõitnud, neid enam ei seganud, kuna nad läinud olid ja autot ohverdama ei sundinud vähimalgi määral. Hea kool kaardilugejale. Tänavusel kollil karjääris ei käinud, aga lugesin, et võistlejad olid selle üsna siledaks sõitnud. Jälle vast sobiv Turist pärast peale lasta. Kui raja pikkus ca 30 min, siis näiteks raja läbijad turistid saavad finišist minema. Need, kes rajale otsustavad mitte minna, panevad auto tunnikeseks seisma, nosivad võileiba, vaatavad kõrvalt ja õpivad.

Turisti/TR0 potentsiaalsete osalejatena näen suht suurt seltskonda: algajad; veteranid; auto säilitajad; võistlejad, kellel "õige" auto laiali; õrnem sugu jne.

Btw. palju need piiksutaja jaamad maksavad, et need nii loetud on? Ma saan aru, et nende kasutamine seisneb korraldajatele ühelt katselt teisele tassimises ajaliselt väga kriitilises režiimis.
xz
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Dets 06, 2006 9:53 pm

Postitus Postitas xz »

Tore, et leidub ka neid, kes asjas sisu näevad :)

Kui ma oma Range Roveri 2 aastat tagasi ostsin oli ta ka paras toorik ja oleks ju võinud kohe kurguni mutta sukelduda. Võibolla seda autot täna enam ei oleks, aga võibolla oleks ka. Igatahes valisin mina, loll, teise tee ja hakkasin sinna raha ja aega sisse toppima. (Vahepeal ka mõistuse piires muidugi metsavahel käies). Nüüd on üsna viisakas masin juba ja kohe üldse ei kutsu mööda puid külgi ümber kujundama ja kivide otsa raami lapikuks litsuma.

Keegi tõi välja, et kui ühes klassis on linnamaasturid ja 38'' ratastega elukad, siis ei saa niikuinii head nahka tulla, aga ma arvan, et kui nende omanikel on ühine huvi ka finišis korras autot omada, oleks vast võimalik viisakalt hakkama saada. Ilmselt saaks siin ka stardijärjekorraga mängida.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2887
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Võistluskogemus küll puudub kuid kas ei võiks stardijärjekord olla otseses seoses rehvimõõduga? Väiksem läbimõõt enne, samamõõdulistest kitsam enne. Veidi lisanännimist on, see-eest võiduvõimalused võrdsemad ja loosiõnne osakaal tulemuses väiksem.
See annaks odavama rehviga võimaluse mingi tulemus saada ja ei piiraks suurte (33+) rehvide kasutamist.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
rmann
Rock Crawler
Postitusi: 947
Liitunud: R Mai 11, 2007 11:00 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rmann »

viimase sõnavõtu kohta tahaks küll öelda järgmist : Ei ole võistleja /veel/ olin pealtvaataja aga....
Saarekoll 2008 näitas et ei saa lasta asjaarmastajaid rajale enne teisi - tekib olukord nagu reede õhtul , esimene masin ei suutnud tükk aega ühte mäge ( vabandust - küngast) ületada ja siis kahe künka vahelt välja sõita - see võttis paljudelt võistlejatelt võimaluse normaalselt rajal sõita ja katse tühistati.Kurb.Lootused olid kõrgel sellel katsel- pealtvaataja poolt vaadatuna.
Otse loomulikult ei võta sõna võistlejate poolelet. Mina nautisin seda kahte päeva värskes õhus ja neid pilte mida mina ja sõber tegime (ca 1000 tk)
Olen samas nõus kellegi ütlusega et vaid Eestis tehakse offroadi pealtvaatajate jaoks aga ........
Oleks endalgi soov sõita offroadi aga annan endale aru et kui selleks ikkagi masinat/maasturit veel pole pole ka sinna asja.
Kui ikkagi vahendeid pole siis pole ju mõtet nuruda et teeme mingi suht mõtetu klassi et CRV ,Outlander jm. saaksid võistelda.
Leppigem sellega et Teil pole selliseid vahendeid millega võistelda.
Mul ka hetkel pole.
Need kellel sellised vahendid ei ole neid saanud niisama - kõik neist toovad "ohvreid" kas siis isiklikus elus või rahakotis või siis mõlemas.
On juba öeldud et on olemas safarid,mida saab korraldada vastavalt autodele mis neis osalevad.
Ausalt.
Mul tööliikuriks Citroen Berlingo,pereauto Peugeot 406,veel 2 UAZ .
Oleks ju ka lõbus lunida sidruni rada aga olgem realistid!!!!!
LC70 2,4td
Chevy K5 6,2d V8
UAZ 31512
LC80 4,2td

Ja kui keegi tunneb vajadust siis : 50 97 26üheksa


Pilt
Kasutaja avatar
10-4
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: N Sept 07, 2006 3:40 pm
Asukoht: Depoo vastas, helipuldis, laval või mudas.
Kontakt:

Postitus Postitas 10-4 »

to: rman

Vaata Olle jutu point tegelikult väga lihtne.

Ta tahab teha hetkel populaarsust koguvat Turistiklassi veidi paremaks.

Just nendele huvitavamaks (nagu Margus61 ütles: ) ... sõitjad kelle "päris" auto laiali (nagu mina) ja hobitajad (nagu Margus61 ja Olle), kes ei tahagi oma autot ära lõhkuda nagu võistlusklassis see juhtub aga samas oleks võimalus natuke sügavamas mudas käia, sest tema masin seda võimaldab ja sellega teenida rohkem punkte. Samas kui Freelanderi-tüdruk sõites bussipeatusi saab oma autoorienteerumisega ikkagi ka mingile "kohale" sõita.

To:
nendele meestele, kes siin räägivad, et Turist on Turist ja peab õlut jooma ja loodust nautima ning nad ei mõista, miks ta ei võiks seda niisama safaril teha? Tegelikult ta teebki AGA kui juba on selline klass võislustel olemas ja radagi maha märgitud ning autode tehnilised andmed pole piiratud nagu võistlusklassides, siis tuleks kuidagi muudmoodi ju asja "võrdsustada"!

Saarekollil olid Turistid kõik "võrdsustatud" selle puslekogumis trikga, mis oli väga hea idee.(sul kas on kõik pusle tükid või mitte) Kuid ka mina oleks tahtnud oma dailydriveriga rajal olles natuke rohkem mudaseks saada. Seega tuues sisse rohkem muda oleks see Olle (või mingi teistsugune) punktisüsteem hädavajalik.

Minule isiklikult see Olle poolt pakutud süsteem täitsa meeldiks. Iseasi kas keegi korraldajatest oleks huvitatud seda ka katsetama :wink:
Siis tuleks tegelikult selle süsteemi head ja vead välja ning saaks asja parandada.

Peace :driving
Viimati muutis 10-4, T Veebr 12, 2008 12:42 am, muudetud 1 kord kokku.
Ten-Four, Over And Out!
__________________________
alates 06 Turist Bully ja 07/08/09 Turist Black/Red Rokit tross,rumm ja kompass
SMS07 TR1 "Red Rokit" vintsmänn ja navigaator.
ATV-ga Nõrkemiseni 2009 III koht.
Hetkel haige - veab vaid üks ratas :p
Projekt Rocky F73 uueks - 2009-...
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Tegelikult on nii, et minu silmis võiks olla tänane Turist või TR0 midagi ntx Sügissõit 99 sarnast ( Kes käis , see teab millest ma räägin 8) ) Ehk siis just sama mida kirjeldas margus61.
Igaljuhul point kuhu ma püüdlen oleks see, et TR0 kus on maksimum rehvi laius 235 ja maks kõrgus 29'' ning panna see klass kulgema ainult mööda külapoode ja postkontoreid oleks lauslollus. Laske sinna kõik(sõltumata pikkusest, laiusest ,kõrgusest, turuväärtusest ja pikendamise koefitsendist) kes oma autot lõhkuda ei taha , tehke adekvaatne punktisüsteem ja mitmekülgne rada
Aga ok, nagu näha kriitikast , siis ilmselt pole seda peale minu ja paari teise tüütu vinguja rohkem kellegi vaja , nii et las ta siis jääb praegu sinna kus ta on :lol:
Kui aga midagi selle laadset peaks kunagi päevakorda tulema, siis oleks nii nõu kui jõuga nõus toetama ette võtmist. :thumb:
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
rmann
Rock Crawler
Postitusi: 947
Liitunud: R Mai 11, 2007 11:00 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rmann »

Ärge nüüd saage valesti aru - ma pole vinguja.Rohkem nigu "sailent partner".Ise ehitan UAZ-ist ------ei tea veel mida , võimalusi rohkem kui neid 2.
Otse loomulikult sooviks ise ka ńendel radadel võistelda aga....
.... kui auto pole valmis siis ..... no mis teha.
Samas kui keegi hooliks siis omandaks kogemust kellegi võistkonnas- ausalt.
Olen ise olnud 1 võistlusel mudaaugu kohtunikuksja Saarekoll 2008 pealtvaataja sõbra RR2-ga. Pole just nn"proff".
Mõte on ju olemas selles pakkumisel aga kas ka mõni korraldaja viitsib korraldada sellist võistlust.
Isiklikult pakun oma abi - aitan sellega millega oskan.Ei ole võistleja aga ennem õpin nähtust ja korralgusest kui rajale ronin.
LC70 2,4td
Chevy K5 6,2d V8
UAZ 31512
LC80 4,2td

Ja kui keegi tunneb vajadust siis : 50 97 26üheksa


Pilt
Kasutaja avatar
10-4
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: N Sept 07, 2006 3:40 pm
Asukoht: Depoo vastas, helipuldis, laval või mudas.
Kontakt:

Postitus Postitas 10-4 »

Olle kirjutas: Kui aga midagi selle laadset peaks kunagi päevakorda tulema, siis oleks nii nõu kui jõuga nõus toetama ette võtmist. :thumb:

Kuid tegelikkuses on ikka nii, et ega ükski korraldaja ilmeselt selle jutuga sinu juurde ise ei tule. Seega peaks hoopis nendega maha istuma ja ennast natuke peale suruma, et asja kasvõi kordki proovida. Mina oleks igatahes nõus rajapanemisel ja punktiaruvtamisele oma õla alla panema, kui just töödele asi väga ette ei jää. (mul jube libisev graafik mida aga ma ise saan väga vähe libistada ) :oops:
Laseks siis teistel esimesel korral proovida ja kuulata see nurin ära ning siis konstateerida fakte. Oli hea või oli halb. Ennem aga pole ilmselt mõtet seda teemat rohkem edasi suruda.
8)
Ten-Four, Over And Out!
__________________________
alates 06 Turist Bully ja 07/08/09 Turist Black/Red Rokit tross,rumm ja kompass
SMS07 TR1 "Red Rokit" vintsmänn ja navigaator.
ATV-ga Nõrkemiseni 2009 III koht.
Hetkel haige - veab vaid üks ratas :p
Projekt Rocky F73 uueks - 2009-...
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

10-4 kirjutas:Kuid tegelikkuses on ikka nii, et ega ükski korraldaja ilmeselt selle jutuga sinu juurde ise ei tule. Seega peaks hoopis nendega maha istuma ja ennast natuke peale suruma, et asja kasvõi kordki proovida. Mina oleks igatahes nõus rajapanemisel ja punktiaruvtamisele oma õla alla panema, kui just töödele asi väga ette ei jää. (mul jube libisev graafik mida aga ma ise saan väga vähe libistada ) :oops:
Laseks siis teistel esimesel korral proovida ja kuulata see nurin ära ning siis konstateerida fakte. Oli hea või oli halb. Ennem aga pole ilmselt mõtet seda teemat rohkem edasi suruda.
8)
Toodud teema väga hea, põrutage edasi, korraldajad loevad samuti foorumit ning head ideed on alati teretulnud.
Nimetagem seda võistlusklassi siiski edasi Turistiks ning lisagem sinna põnevust :)
PS! Suvesõit 2007 oli nii kultuuripunkte kui ka mudapunkte ning lisaks veel veepunktid!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Tahtsin ka just öelda, et Olle ära heida meelt... läbi raskuste jõutaksegi ju sihile, kas sa ei tea offroadtõde :D Minumeelest Su ideed on vägagi teretulnud, lihtsalt arutelu käigus selgub püha tõde. Äkki olekski osad punktid üleüldse kohustuslikud jala. Ehk siis jube see looks juba olukorra, kus freelanderiga kodanikel on natukenegi lootust kõrgemate kollide vastu. Minu isiklik arvamus on selline, et punktisüsteem peab olema selline, mis taolise "võistluse" paika loksutab.

PS! See rehvimõõdu järgi rajale minemine tundub jama. Kumba enne siis lasta... kas 31" fedimaga või nõks suurema linnarehviga? Heal juhul midagi taolist, et alla 33" mansa stardis ees ja ülejäänud hiljem.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

rommi kirjutas:Äkki olekski osad punktid üleüldse kohustuslikud jala. Ehk siis jube see looks juba olukorra, kus freelanderiga kodanikel on natukenegi lootust kõrgemate kollide vastu.
Suvel saavad sellistekeks kindlati olema nn. paadipunktid veekogudel. (Oh neid ilusaid mälestusi!) Lisaks võib ju alati panna jalgsipunkte mõne loodusraja äärde, kus auto tuleb parklasse jätta ja mööda (laud/jalg)teed jalgadele valu anda. Samasse kategooriasse jääks igasugu "mulgiheinamaad" ja muud varasemate suvesõitude "turismiobjektid".

Minu meelest võiks tulevase T0 rada olla pea-aegu 1:1-le 2004 Suvesõidu rada, millest ma Pick-up(Serengeti team-iga) pea aegu 2/3 ainult tagasillaga ja ilma vintsita läbisime:
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... /index.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... /index.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “4x4 üritused / 4x4 events”