Patroli roolivõimu laagri vahetus?
Moderaatorid: jr, Moderators
-
Kondimurdja
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Patroli roolivõimu laagri vahetus?
Kuidas vahetatakse Patrolil roolivõimu laagert. Õigemini, kuidas seda laagert sealt välja saab 
-
Kondimurdja
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
-
Kondimurdja
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
karju hr inseneeri peale, ta on sidemees sellisele isikule nagu ivar , kelle hobiks on pidevalt roolikarpe pooleks keerata ja muidu lammutada, ilmselt ta on sinna sisse vaadanud ja oskab kommenteerida... päikestKondimurdja kirjutas:Vabandan väga, et ma ei kirjutanud, milline patrol. Ega siis ei pea ju kohe kurjasti ütlema. Igatahes 85.a 2.8 benzukas
Tänks seffMul ikka see sama jah. Aga, mis ma ostan 1k uut rooli võimu, kui 100eekuga saab uue laagri.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
No mida??? kui lihtne üks laagrivahetus üldse olla saab?
Kui ma õieti mäletan, siis hoidis 160 võimendi labapumba laagrit ainult stopperseib kinni. Seega - rihmaseib ära, stopperseib ära, simmer ära, tõmmits külge ja laager välja. Kui laagritõmmitsat ei ole, siis tagumine kaas maha, võll välja ja torniga laager välja.
Arumaisaa, mis siin keerulist...
Kui ma õieti mäletan, siis hoidis 160 võimendi labapumba laagrit ainult stopperseib kinni. Seega - rihmaseib ära, stopperseib ära, simmer ära, tõmmits külge ja laager välja. Kui laagritõmmitsat ei ole, siis tagumine kaas maha, võll välja ja torniga laager välja.
Arumaisaa, mis siin keerulist...
-
Kondimurdja
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
noo teile tarkpeadele võib see lihtne olla aga mina seda värki ehk roolivõimu puutun esimest korda ja ei taha mingi lihtsa lolluse pärast ära lõhkuda. Nii siis ma mõtlesin, et siin võib alati nõu küsida. Kas või igaks juhuks. Kahjuks tundub, et nii see päris vist ei ole.isakene kirjutas:No mida??? kui lihtne üks laagrivahetus üldse olla saab?
..................................................
..................................................
Arumaisaa, mis siin keerulist...
Igatahes aitäh isakesele, kes sai suure vaevaga nõu anda
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Ää porise...Kondimurdja kirjutas: ...noo teile tarkpeadele võib see lihtne olla....
Vaata, siin on koos sellised inimesed, kes tegelevad teiste inimeste abistamisega omast vabast ajast ja heast tahtest. Mitte keegi ei taha algaja elu raskeks teha, aga inimesi võiks siiski niipalju austada, et mitte nende elu raskeks teha. Mida Sa ise vastaksid, kui Sinult midagi sarnast küsitakse? Ole pädev oma küsimuse koostamisel - detailid! Kirjutada tuleb kõigest, mis Sinu arvatest aitaks. Auto mark, aastaarv, modifikatsioon. Siis probleemi täpne olemus. Andes kohe maksimaalselt detaile (oma oskuste kohaselt) hoiad kõigile palju aega kokku, kuna absoluutsel enamikul juhtumitest, küsitakse need detailid Sinult ikkagi. Mitte kellelegi ei meeldi tegelased, kellele peab lusikaga putru suhu toppima.
Näiteks, kui Sa kirjutaksid: "minu 85-nda aasta 2,8B Patrol vajab roolivõimendi pumba laagri vahetust. Vaatasin järele, aga ei suutnud välja nuputada, kuidas pump lahti käib, kinnituspolte ei ole näha. Ja kas on midagi, mida lammutamise ja kokkupaneku juures silmas pidada?", sellega Sa näitad, et oled juba ise probleemiga tegelenud, ja austad kaasvõitlejaid nii palju, et nood ei pea esitama tarbetuid küsimusi ja oma aega mõttetuse peale kulutama. Me oleme kõik algajad olnud, aga aidatakse ja heameelega aidatakse eelkõige neid, kes ise ka viitsivad ja tahavad midagi ära teha.
Peace
-
Kondimurdja
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
ok ma siis proovin järgmine kord täpsemalt kirjeldada.
Aga muidu asi oligi selles, et laagri stopperi võtsin ära ja tagand ka selle kaane stopperi. Aga see tagumine kaan ei taha sealt niisama kergelt ära tulla ja tundub nagu seal kaane taga oleks mingi vedru. Siis ma ei julgenudki rohkem jõudu kasutada. Kartsin, et tõmban midagi katki sealt kaane tagant või midagi sellist.
Aga muidu asi oligi selles, et laagri stopperi võtsin ära ja tagand ka selle kaane stopperi. Aga see tagumine kaan ei taha sealt niisama kergelt ära tulla ja tundub nagu seal kaane taga oleks mingi vedru. Siis ma ei julgenudki rohkem jõudu kasutada. Kartsin, et tõmban midagi katki sealt kaane tagant või midagi sellist.
kondimurdja :Peaasi on see et ei tohi karta, olenemata olukorrast,Kondimurdja kirjutas:ok ma siis proovin järgmine kord täpsemalt kirjeldada.
Aga muidu asi oligi selles, et laagri stopperi võtsin ära ja tagand ka selle kaane stopperi. Aga see tagumine kaan ei taha sealt niisama kergelt ära tulla ja tundub nagu seal kaane taga oleks mingi vedru. Siis ma ei julgenudki rohkem jõudu kasutada. Kartsin, et tõmban midagi katki sealt kaane tagant või midagi sellist.
:hr isakene täname illustreeriva monoloogi eest
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Seal kaane taga ongi vedru. Tõenäoliselt on kaas endale mugava asendi leidnud ja ei taha niisama ära tulla. Kinnihoidjateks võinad olla nii rooste kui ka kinnikleepunud kaanetihend. Püüa ettevaatlikult koputades asi kätte saada, suurt jõudu ära rakenda, püüa meelitada. Hea oleks ka kaane asend ära märkida ja kokku pannes samasse asendisse panna.
-
Kondimurdja
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Sain selle laagri vahetatud
Tegelikult ma seda laagrit ise ära ei võtnud sealt. Lihtsalt üks päev, kui mind ei olnud, oli isa mul selle laagri seal välja nikertanud
Jälgede järgi vaadates siis saan aru seda, et ta keevitas sinna laagri külge mingi kaks metal tükki, et saaks tõmmitsaga nendest tõmmata
Isakene, ma huvi pärast küsin, et milleks on see vedru seal kaane taga
oskad sa öelda?
Isakene, ma huvi pärast küsin, et milleks on see vedru seal kaane taga
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Su isa kasutas laagri vahetusel sellist nippi, et lõi laagri separaatori puruks, keevitas kaks polti laagrisse sisse ja tõmbas nendega laagri välja. Väga mõistlik lahendus, kuna puudub vajadus pumpa lammutada ja sellega kaob risk, et lahti võttes midagi vigastad, ära kaotad või kogemata valesti kokku paned.
Aga praegu ma tõesti ei mäleta, milleks see pagana vedru... loogiliselt tuletades peaks asi täitma kaitseklapi funktsiooni, kui surve pumbas liig suureks läheb, minu meelest süsteemis mujal kaitseklappi ei olnud... vist oli nii, et pumba taga oli topeltsein, millede vahel on vedru ja liig suure surve korral nihkub pumba tagasein eemale (tegemist siis labapumbaga) ja surve läheb pumba siseselt maha. 100% tõele ei pretendeeri, viimati lammutasin patroli pumpa mitu aastat tagasi ja täpselt sisu ei mäleta ning mu kataloog ka pumba läbilõiget ei anna...
Aga praegu ma tõesti ei mäleta, milleks see pagana vedru... loogiliselt tuletades peaks asi täitma kaitseklapi funktsiooni, kui surve pumbas liig suureks läheb, minu meelest süsteemis mujal kaitseklappi ei olnud... vist oli nii, et pumba taga oli topeltsein, millede vahel on vedru ja liig suure surve korral nihkub pumba tagasein eemale (tegemist siis labapumbaga) ja surve läheb pumba siseselt maha. 100% tõele ei pretendeeri, viimati lammutasin patroli pumpa mitu aastat tagasi ja täpselt sisu ei mäleta ning mu kataloog ka pumba läbilõiget ei anna...